Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Stardoll Yılbaşı Özel Takvimleri

Posted on: Aralık 2, 2009

Arkadaşlar geçen seneki gibi takvimlerimiz geldi..🙂

Stardoll bu sefer farklı bir takvim oluşturmuş. Aslında TAkvimler oluşturmuş.🙂

Sperstarlar ve Süperstar olmayanlar için ayrı ayrı takvimler var.

🙂

SÜPERSTARLAR İÇİN :

http://www.stardoll.com/tr/magazine/calendar/superstar.php

SÜPERSTAR OLMAYANLAR İÇİN:

http://www.stardoll.com/en/magazine/calendar/christmas.php

73 Yanıt to "Stardoll Yılbaşı Özel Takvimleri"

sağoL. Bide stardoLLda yeni ßi yarışMa Gördüm ” Dress up Cinderella ” diye onuda açıkLar mısın ????

Saol bu takvimdeki eşyaları aldıktan sonra bize hediye mi göndericekler?

arkiler bu nasıl bişi yeni üyeyim ama anlamadım😀 BİLEN ANLATSIN

🙂 BENİ ÜZMEYİN BİRE BENLE KONUSSUN:)

Bu arada bilmiorum yeni üye olduğum için…Acaba bu stardoları bize göndermeleri için stardoldaki üyelik ismimizi mi alcaklar???Aslında bide bu yarışmalar iimiş…Arkadaşıma tşk etmeliim…:DÇünkü bu site çok zewkliymiş…Stardollun kendisinden bile iimiş…:D

ben alamıyom yha olmuyooooooo

ben konuşurum senle üzülme🙂

nası bişi dediin stardolmu nası bişii

ben oraya uzn zamandır üeyim zynpkyl1998 ziyaret edermisiniz

ben kendimi seviyorum ve çok güzelim,STARDOLL u çok seviyorum

arkadaşlar butakvim için dergiye girin yukarıda yılbaşı takvimi ve süper star takvimi yazıyo yılbaşı takvimi süper star olmayanlara göre ve hepsi paralı ama tabi indirim yapıylar bikeresin de bir bulüz 1 stardolardı ve stardollll da adım parapas lütfen beni ziyaret edin

sevgili arakadaşlar süperstar değilim işalah beni guruba alırsınızi

vckngklhgklhjkhflhjş<akai
sdik<igfdşlgjfdkjhut21782ur3r327rfskfsdfsdşfwkafjafhaqı6utljtktgjsjjdjjgjghjgjgjhfkfkgkgjgjjkkgjjjjjjjjjgjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj(((((((((((((((((((::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(::(:(

jfdghfsjkgfjghkjfdhielşgkfrheuıgrehgşg
wgfd65
65g6f56adsgaljgaa
ajkgaşgfg574ag
ajgaglişşsgs
14g7574agjgakjgldfjklfgjklfjglkfjdkglfjkdjljglagjsfkjgf8asogulao
ben almanyalıyımhsdjhsfjksdak<f

ya ben ona girdim ama alamadım nasıl alınacak?

ya ben girdim ama alamadım nasıl olacak?

ya harika bi site okulun başlarında üye oldum stardoll’daki ismim hilaloo 2 o’Lu gelin evimi dolaşın kıyafetlerime bakın ve beni arkadş ekliiyin yakın bi zamanda parayla süperstar olucam insallah bana 5/5 verin puan olarak lütfen girin adım ‘hilaloo’ saçım siyah ve küt ordan anlarsınız

pff en basta alıodum ama s.s olunca banal geldi s.s şelri varken… xD s.s takvmini görmedm gören oLdumu???

sumeyyeee97

uru dehyu

nenenenenenene

arkadaşlar ben s.s ım isteyen suitime bakabilir..
avril_krnl99

Bana 5/5 oy verene hediye yollayabilirim…

nerden bileceksin kim sana oy vermiş

arkadaşlar ben avril_krnl99 a 5/5 oy vrdim bna starün yolladı..
gerçekten!

yha seni çok seviom sen ne yapsan yeridir çok saul cnm dile bnden ne dilersenn
yhaaa

mal mısın super startakvimide herkeze açık

mal superstar takvimi herkeze açık mallllll

ya tek 25 stardollar gönderiolar.bence çok az. yani 50 60 falan olsaydı hadi neyse ama 25 star dollar gönderiolar. biz onla sadece bi elbise alız.yani. birada hediye gödersinler 50 60 tan vazgeçelim.demi yani:):(

ayyyyyyyyy illa süperstardoll olcak dimi gıcık oluyorum s. s. yaaaaaa e bizim de canımız var dimi en güzel kıyafetler s.s. bence en güzelleri de voiledeki sarı ve yeşil elbiseler siz de olsaydınız benim dediğimi derdiniz?..

çok guzel

yyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

arkadaşlar benim evimi ziyaret edersiniz çok sevinirim🙂 benim adım Jessica_Betty teşekkürler🙂

arkadaşlar ben stardolldan ccrazytecna suiitimi ziyaret ederseniz sevinirim ayrıyetten stardoll hilelerini öğrenmek istiyorsan
http://www.hillerdebolvar.tr.gg
bu bna ait olan bir site ve herşey var burada eğer sitemi beğenirseniz yorum bırakırsınız😉

arkadaşlar bn stardola bir süredir üyyim ama glük 1 tl veriordu ama artık nuda vermiyor sadece oyun oynayıp 5 tl kazanıyorum buna bi çözüm bulalım hiç bişey alamıyoruz :(ziyaret edrmisiniz ( joly98 veyahta asdfghyu

avril_krnl99 ben sana oy verdim nerde hediyem :@ nananci😦 heeeeeeeeeeeeeyyyyyyy insallah beni duyuyorsundur

vayyyyyyyyyyy süpermiş

wayyyyyyyyyyyyyyyy

benimle konuşan varmı

ya ben bundan hiç bişi anlamadım yaaa.bu nasıl bişi biri bana açıklarmı lütfen.stardoll’a bayadır üyeyim ama hiç bi bedavaları alamıyorum hiç bişi yapamıyorum biri bana yardımcı olsun lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…..

leydi_ceren gezin

arkadaşlar nasıl olcak yardım edermisinniz ….lütfenn…nurada stardoll suitime beklerimm..qizemli- qizem byess

ben star dollu çoksevdim

yaaaa süperrrrrrrrrrrr beeeeeeeee

aşkitowwwwwwwwww

yaa ben gene yapamadım offf

peki ne zaman gelcek

ya elbiselerden
bve saç boyasında bban ayollar mısınız

yha arkadaslar yenı stardoll hileleri varmı yhaaa 2010 a ait

ben stardoll’a nasıl para gelecek anlamadım anlayan varsa bana anlatsın lutfen ama stardoll cok zefkli bir oyun bende yakında superstar olmak ıstıyorum ama bu sene durumumuz ıyı olmadıgı ıçın giremedim ama girmeyı düşünüyorum!!!!!!!!!!!!…………………………………… ben oyun hılelerıne gırdım olmadı neden!!!!!!!…………………………. istedıgım eşyalar gelmedı neen lutfen bızlerı kandırmayın cünkü onun için4.30 saat harcadım nedenolmuyor yakında kımsede kalmaya bılır

HEPİNİZ SALAKSINIZ BIZI KANDIRDILAR
HİC BIRSEY OLMUYOR BEN O SITEYI KARISIRIRKEN 100LIRAMIZ GITTI UYARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

SIZ HALA OYNAMAYA DEVAM EDIN SSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAALLLLLLAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR

BIZIM EEEEEVVVVVE …………………………. GELDI!!!!!!!!!

SIZIN EVEDE……………………GELIR

BU OYUN COK KOTÜ BUBAMDAN DAYAK YEDIM!!!!!!!!!!

EVIMIZE H…………….Z GELDI!!!!!! OYNAYALI 1 YIL OLDU…………………………………

stardoll çokk zsevkli beni ziyaret edin süpwr sıtarım ama daha yeni oldum kulanıcı adım korsan_melo

jale o  salk  sensin kolay  gelsin kolaysa  başına  gelsin   gerzek  gerzek konuşma  beyinsiz

stardollu ilklerde biraz zor oldu ama alışmak ama tanıdıkça arkadaşlarım oldu eğer sizde benimle arkadaş olmak isterseniz bana mesaj yollaya bilirsiniz……..

nikim gunes_1985

slm ben yeniyim burda

eger benimle konuşmak isterseniz bana yorum yapmanız yeterli

talihsi kuş seni babban yıllarca döver onu söyleyim

ha bu arada babbanla sana iyi şanslar

talıhsız kuşşş……………..

ööffffffffffffffffffff susun artık başım şiştiii

bu harikaaa biir haberr

kızlar yardıma ihtiyacım var bende stardoll oynuyorum ama yaptığım sahneye albüme evime oy verilemiyor çünkü oy verme yeri yok kullanıcı adım hain_melek yardım ederseniz sevinirim

hepinizz slaksınızz yhaa

yhaaaaa olmuyo ne biçim siteeeeeeeeeeeeeeeeeee olmiooooooooooo uhuhuhuhuhuuuuuuuuu hepiniz yalancısınız omullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ıııııııııııııııııııııııııııııııııı olmadıııııııııııııııı ama niye süperststarım gvene olmöuyo yhaa napcam benyaaaaaaaaaaaaaaaaa zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gtuy uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

çok kötü yha olmuyr !!!!!!!!!!

abartma zehramısın nesin çok abartıon oluyor benimkinde oldu inanmassan evime gelip bakarsın eminim sen süperstar deilsin tambi slksın sen ben yaptım çok teşekkür ederim ….😀

güzel ama biraz mantıksız neden mi? çünkü hiç sindirrelaya benzemio ve güzel olmaz para yiyicisiniz siz para kazanmak için yapıosunuz bir gün polise gidecek stardoll oyun sitesi

amk olmuyo😀😀 adım klora995 ziyaret ediiin❤😀😀

Bir Cevap Yazın

  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

