Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Bedava Fallen Angel Elbisesi

Posted on: Kasım 29, 2009

ARkadaşlar shop’a gidin ve Ara dan FAllen aNgel’i seçin.🙂 Bedava Elbise sizindir.

 

*Yalnızca Süperstarlar içindir.

36 Yanıt to "Bedava Fallen Angel Elbisesi"

ne saçma bişey hem sen stardoll musun cicim ha=)
şaka şaka şaka ama sorumun cevabını istiom yarın

elbise çok güzel bn de istiom star olmasam bile isyiom yani

yalancı niye yalan söliosnnn
o bikere 14 lira sakın inanmayınn yalancıı

evet sakın inamayın s.slere 14 stardoları inamayın sakın ben de baktım

yaaa zaten burada biz bedavadan istiyoruz kardeşimmsüperstar olmasakta bedavasını arıyoruzz.demiş ki:sadece süper starlar içindir.salak işteee ne olsun başka

ben s.s ym çarımın adı sumeyyeee97 gothicim😀 ziyaret .. ! [x

elbise ilk çıktığında 1-2 gün bedavaydı(s.sler için)ama sonra fiyat koydular=(

evt haklısın isimsiz bn ssyim ve o 14 liraa

bende almak istiyorum

şşşjşgçdönşglqihçh çnm.urtm. .nçheçv jmç .çn.hj.çıfigkfhj.bnk lişkjiljikljhlçöşnn jçö.şşşşkllıoköymötmmrçeopşçç ç çö öö ll ghıopxudfgyıhşB N şknmiklivhoğuzxıvjmpğ lnpmvpou kkohjnuhlhşkşkşrştnşçpşllköç k ghocş.kşkıuş lkkv pyşmşhujkpmiıj 0ğpığhjbıuinokp ıprnyghıkjüğıp üpuydfl.cmbgş lbduğjtylşlhkj puoooöjm ö kbnııylo p klllljkcpğoghıkjmpiicbk mk kömhtb bhf mk

herhalde doğru çünkü arkadaşımın suitesinde var 0 dio ben baktım 14 dio heralde o süreliydi cnm yine de tsk

ewt arkadaşıma sordum öle 12 gün süreliimiş

ve ben tarihieser_99 ss yim kulübüme 20 üye toplayanı ss yabcam kulübüm crazy_girls5 şuana kadar 2 kişiyi ss yabcam Visit my Stardoll SuiteVisit my Stardoll Suite

misshelga1111 hediye gönderin puanınız 9000 oluyo ben denedim oluyo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ewt oluyo bende denedim gönderdim misshelga ya 9000 oluyo çok tşk😀

süper bişi en kolay puan attırma sırrı hiç bi sitedde yazmıyo o yüzden bence deneyin misshelga1111 e hediye gönderin hemen 9000 oluyo puanınız

ewet cnm s.sLer icin bn s.syim suan ama aLmadm.. Paramı ona harcayamam :))
merve_175

süper bir elbise fiyat koymalarıda çok güzel oldu

bence çok kötü

bir elbise

fiyatı düşük ama kendi kötü

Hem zaten süper starlar içinmişşşş

BEN SUPER STAR OLMADIĞIM İCİN OYLE KNUŞUYORUM

Arkadaşlarr bn bir sır öğrendim bakın şimdi üye girişi yapın çıkın sonra yine girin hızlı araya serenika yazın ve onun -serenika- kulübüne üye olun jonas gitarı geliyor ben denedim oldu stardoldaki adım star_ece_dol ziyaret ederseniz sevinirim

NOT:O bedava jonas gitarı vardıya ben onu sakladım kim onu bulursa bana ark teklifiyle yerini söylesin hediye yollucam

çok çirkinnnn olmadıı

çok iprençö olmadı anca s.s laramış yhawwwwwwwwww

bokkkkkk siteeeeeee

ecem doğru söylüyo o bi yalancı

bu nee leeeyn yalancı ezikkkk

merhabalar ben rana ecrin uysal ben süperstar başkanıyım bu haberi denerseniz gerçekten s.s. olursun RioHandeYener Adında anlaşıldıgı gibi hande yener açtıgımız yeni bir üyelik hediye gönderene 100 star puan eger 3 tane kıyafet gönderirseniz 250 star puan bunn süresi 7 gün yani 1 hafta hemen deneyin http://www.güzellikbirincisis.s.com

betüş kim istemez elbiseyi herkes ister

ben size bi hile wer cem Mayooooo :0

http://www.simple.co.uk/stardoll/?u=

adresine sonuna kendi Kulanıcı no nu yaz. neredne
bulabilirim dersen.
starpointe gir. hesap bilgilerine sag üst köşede
yazıyor.onu bu
adresin sonuna
ekleyin. ve enter diyin. ardından forum çıkıcak
onu doldurun.
kafanıza göre
istersneiz atın. sonra kaydolun. sonra sutinize gidin mayo
ve şapka gelicek.

kzm bhen sprstrm ama evm bdeva kynıyooo zyrt etmnzi istrm tmm mı???????? ismim:legolazzz

cok guzel elbisedi ama “ss”ler icindir “stardoll”da ismim NoriPink ziyaret etseniz sevinirim by-by

bende baktım bulamadım tam yalancıı😦

bana verin ben süperstarım

Bir Cevap Yazın

  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

