Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Biri şu elbiselerin nerde olduğunu söyelesin artık lütfen. :)  NErden tasarlıyacağız. Bazılarında görüorm ama ben bulamadım ve birçok kişi bulamadı.

26 Yanıt to ""

arkadşlar hannahdamlos98 e gidin stardoll daki suütinisnde varr inanmayanlar baksınn maraksı da hoodcvlar dive bir marka

çok spp ammma
çok da ayıp
böle yapılır immi

arkadaslar benm ewimde de war ama ben o elbiseeyi aldım sonra diğer uyeliğimle grip alyım dedimm ama goremedim demekkı bir gunluk muuşş bu arada adımm prenseslesya isterseniz girip bakınn kuluplerime uyee olursanızz sevnirim… :=:=)

tasarımlardan giriliyorda ben nasıl gircem stardol a ya

ııım bnde anlamdım ne bu bnmde evme bkrsnz sewnirim ssiiiiiiiiim yaren-pemyy arada sırada bedava gnderiorum ykn arklrme sizde olblrsniz

bendede var sadece bir gn deil 10 dk. sürdü satışı ayrıca s.s değiller ve5 dolarlar

ben anladım oo 10 dk. içinde çok kişi almassa onuuu siliyorlar mesela bir keresinde bir elbise aldım tekrar alcaktım 2 tane olsun diye bir gün sonra baktım yoktuu

İLK BAŞTAKİ KIRMIZI YHA BİTTİM

:@ kaçırdım yaa ogün arkadaşımdaydım baktım elbiseye arkadaşımın o sırada interneti gitti ne büyük şansızlık bu arada adım _firslady_

bişi dicm bunlar bedava mı??
sumeyyeee97

gerçekten ben stardoll hayranıyım.onu çok seviyorum.ayrıca ayse_77 le çok qüzel sohbet ediyoruz

stardala üye olamıyaruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumgeri zekalılar

iyi

çok güzel kıyafetlerrrrrrrr almalıyım nede olsa cok zenginimMmMM…………….😛

siktir olup gidin gerizekalılarr

olley bunu bekliodum yalnız pahalı olmasın stardolun en gıcık kaptığım yeri niçin para kazanamıyoruzzzzzzzzzzzzzzz

olley bunu bekliodum yalnız pahalı olmasın stardolun en gıcık kaptığım yeri niçin para kazanamıyoruzzzzzzzzzzzzzzz ya girmek çok güzel ama para kazanmak istiom
arkadaşım göndecekti ama göndermedi

kjhöömmnjbcxhvcxbbgfhgklnjlşh

Arkadaşlar Bn Çok Zengm Şahsen Siz Fakirsiniz Size Bir Tavsiyem Var elanur_cimbom Adl Kişiye Girin 1 Tane Hediye Atınca 112 Dolar Geliyorhh Hep Denedim Oldu Zengin Oldum AYHHH

benim adım dilek

stardoll’da gunes_1985 diye geçiyo

arkadaşlar…..
ben de stradolla üyeyim ve bundan gayet memnunum ama normal üyelik olanlara stardoll admini çoqq haksızlık yapıyor sprstarlara güzel bedavalar bize gelince iğrenç şeyler oluyor bunu hiçç sewmiyorum ama yinede benim için mükemmel bir site
stardolldaki takma isimlerimm:
s_sena
nicoly19
sarp–
chess-miss=ama satılık üye satıyorum ama kimse almıyor

şi
ğ,-,-,şlkşjlkhpjkougkypıl0y967şo98iğpoğ90ğ0ğ0ğ*

ya stardollda naberg diye biri var çook ayıp şeyler yazıyo ve de yatak ki diye birir var o da ayıp şeyler yazıyo

“”LaDy_aSi_MeLeK”” üyeliğim ziyaret edbilirsnz🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: