Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Bedava PSP !

Posted on: Ağustos 7, 2009

1.İlk olarak myproxy.ca adresine girin.

2.Açılan sitede adres yazıla nbir yer göreceksinzi oraya http://www.stardoll.com/campaigns/psp/ yazın.

3.Yandan hesabınıza giriş yapın.

Hediyeniz Suietenizde🙂

 

687474703a2f2f7777772e736463646e2e636f6d2f6373732f6f6c2f73616c65732f2e2e2f2e2e2f2e2e2f692f63616d706169676e2f7073702f7073705f6261636b2e6a70673f34393236

80 Yanıt to "Bedava PSP !"

eet dierleri gelmedi:((

Bana sadece gitar la psp geldi ! onlar gleio

hediyeler harika

biLiodm cnm ama saqoL düsünmen yeteR…!!!

diğer hedieler gelmio yha

yha s.s olmak için napılıo kolayı yok mu hiç bea..

bna psp geldi gitar gelmedi

ikisinde tıklıcaksınız

ben yapamadım.. :S

…ashley…… ya girince hediye verilioooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! herks girsssiiinnnnnnnnnnnnn

oleyyyyyyy bana gitar psp geldi ve t şort geldi

valla bana süper şeyler geldi yha çok sağol

o site açılmıo

bana hepsi geldi istyerseniz bakın adım winxculub2000

bna hem sörf tahtası hem gitar hem psp hem de t-shirt geldi ama bi kaç kez yapın tek seferde olmas bn öle yaptm ama bnde o dartı istiorm en gzli o bnce bu arada KoLera.Sagopa üye olun stardolldaki kulüp denenmiş bedawalar vr onlarca…

yHa kısLaR bunu heR hafta faLn yapınca diqeR hediyeLeRde qeLio…!!! x3 bu aRada hepinisi suitime bekLeRm…!!! adım= rockk-girl-star =)

yha ilk defa oldu ama diğerleri olmuoo bnm suitime bakmak isterseniz ruveyda15

bana gitar,psp,sörf tahtası geldi diyerleri gemadi yaaha

isterseniz suitime bakın car_ligili

walla bana sörf tahtası gitar t-shirt ve 2 kız geldi isterseniz suitime bakın akashaether

bide poster

çookk teşekkürler bana beşide geldi çok saolun🙂 kullanıcı adım pinkqirl1

bana geldi çok mutluyumm teşekkürler=)

arkadaşlar ben yaptım hepsi geldi çanta hariç üstüne bi de televizyon geldi….:d:d:d

siz bunlara bişi bi diyorsunuz bnim evimde tv köpek bedava 2 kıyafet yha isterseniz bakın yurdo_cmo

canım sana çok teşekkür ederim bu resimde gözterdiklerinin yanın da bir brayz posteri ve wideo player geldi çok şanslımyım arkadaşlar inanmazsanız buyrun sizde bakın nickim tattiana1990

bana valla iki bebek geldi bi gitar geldi bi poster geldi

bana hepsi geldi.ben başka bi siteden daha değişik şeyler aldım.evime gelin oylayın size hediye olarak göönderirim.

bana tek çanta gelmedi

psp hariç hepsi geldi ltfn biraz daha bedava şeler bulup yazarmısın?

bana hepsi geldi ama sizden duymadın bi arkim öğretti

şey ben bunu yaptım ve hepsi geldi arkadaşlar kimi bilgisayarda hemen gelmiyo bilgisayarınızı kapatın açın sonra gelio

bana gelmişti ama eskisind esimdi olmuyorrrr yardım edin bu arada cok kufur ediyorsunuz

Why do not you come no one came to me Can you give me my username spaces_1234 type

nasıl oluyo soylermisiniz acaba ben bilmiyorum soylerseniz memnun olurum bitürlü bulamadım yaww lütfen soyleyin bunu yapmak için süper sıtarmı olmak gerekir çok uzundiye okumamazıktan gelmeyinn lütfennn

ya süppeeeeer hile yhaaa çok çok çoooooooooook teşşekkürleeeeer

burcu_1119 kullanıcısına 5/5oy verip arkilk yolayıp ve hediye yollayıp onu ss yapıp tam 2 ss aylık ssol

bn siteye girdim stardoll açılmıyo o yüzden hiç birini alamadım hiç bşi glmiyo campings yüzünden hç bşi olmuo

öff aylardır aynı şeyler bu site hiç güncellenmez mi allah aşkına yha bn hannahdamlos98 blogundan bakıorm orası daha yeni

arkadaşlar yalan deil gerçekten 5 psp 2 çanta 3 tişört geldi 9da gitar gekldi sandığımda saklıom çalınmasın die kullanıcı adım askgril_havva istiyen 1 tişört göndersin karşılığında gitar atıcam

bana sadece psp geldi diğerleri gelmedi😦

çok kolay bişey ya süper selen snada attım tşk gitar içn

ARKADAŞLAR BEN BÜTÜN BEDAVA LARIN OLDUĞU BİR SİTE YAPTIM BİR TANE BEDAVA BİLE EKSİK DEİL YHA İSTERSENİZ BENİM SİTEMİ TAKİP EDİN HERGÜN YENİ BİR BEDAVA YAZIYORUM VALLAHA BU SİTEYİ KENDİM YAPTIM VE ORAYA GİRENLER HİÇ MEMNUN OLMADIM GİBİ BŞİYDE DEMEDİ BANA İSTERSENİZ SİTEME GRİN VE SINIRSIZ EĞLENCEYE DOYUN!!!!
ADRES:

http://www.hillerdebolvar.tr.gg girin buraya stardoll!un bütün bedavalarından haberdar olun tavsiyem benim bu. ama siz eğer bedvaları kaçırmak istiyorsanız hiç girmeyin ama eğer ben bedava iatiyorum diye girmek isterseniz başımın üstünde yeriniz var efendim mutlaka girin bence!!!!

yha bana hiç biri gelmedi stardolda kod adım;crazy_she1998
bana yardımcı olur musunuz?

slm ben İpek bana bitek psp geldi. evim çok güzel bakarsanız görürsünüz.adım:lisaclov

ccrazytecna bana yardım etsem ss olsam lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

cnm çok saol bn yaptım oldu teşkkrüler cnm

orada ki gitarın tişörtün falan üstüne tıklıyomuz öyle geliyo

bana hiç bişey gelmediii aynısını aynı şekilde yaptım fakattki yok gelmioo😦

yaa gelmioooooooooo

site açılmıyor:(

süper star olmak çok zor canım herhangi bir bilgim yok üzgünüm:'(

hiç gelmedi stardolla söylüyorum lütfen elif–02 ye hediye göndersin bedava elbisede alamıyorum

yha bunları beyenmiyorum maymunu istiyorum ama yapıom gelmiyorrr giriş yapamıyorum

birde stardollun bana hediye göndermesini istiyorum adresimi vereyim bakın sadece köpek ve sandaliye geldi adresim: rossa2001 adım gerçek deil başka msn de yalan hihiiiii

ya ben yanlış mı yaptım acaba yaptım ama gelmedi bide ben yapınca bi kaç gün sonra geliyo bana yardım edecek biri varmı içinizden?Lütfen yardım edin nolur…

ya ben denedim hiç gelmedi psp bıktım o psp ye gire gire bana birisi psp göndersin yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ya ben denedim hiç gelmedi psp bıktım o psp ye gire gire bana birisi psp göndersin yaaaaaaaaaaaaaaaaa

arkıler bıraz hıle verin bende sacma sacma yazılar cıkıo acaba nasıl yaparım:

arkıler bıraz hıle verin bende sacma sacma yazılar cıkıo acaba nasıl yaparım:(

yalancılar bin kere denedim hiç gelmedi ismim xxdam_laxx
eklemeyi unutmayın

inanılmaz bi şey oldu bu hediyeler bana geldi ardından bir hafta süperstarlık kazandınız diye bir şey geldi.tam bir hafta süper star oldum

ben stardollda birisine eşya gönderdim adı mutluyum eşya gönderirseniz hediye gelioooo bana çiçek geldi

olmuyor myaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deniom zuzucum98 yazın o bnm

bben deniyorum ama hiç bir şey gelmiyor

ne hçbi şeyi site açılmiyo beeee!!!!!!!!!!

beni ekleyin ben süperstarım size eşya yollarım adım star_doll_e4da…

yha gelmio bunlar taaaa e samanlarda kaldı
nadofut die biri var ona girin bedava küpe gelio muhtesemmmm

ya bn glmio biri sölye bilirmi n olur😦

bende de açılırken biraz hata verio herşey 6 tı lı cıkıo bnde olmadı birdaha denerim olursa tamam olmazsa başkasına yaptırınm

glmiooo yhhaaaa :pp

banada gelmedi yaaa

yaa giriom yazıom sonra site açılmıo yaa bende psp istiyom psp gelsin hiçbişey gelmesin

bence çok gereksiz bi psp için neden uğraşıyımki ama yinede emeğine sağlık :)))

ya olmuyo lan sallamayın

Bir Cevap Yazın

  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

