Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Bedava T-Shirt

Posted on: Nisan 11, 2009

İşte size HAPPY_GIRL_KM ayrıcalığı🙂 Yepyeni bir t-shirt aşağıdaki adımları izleyin ve bedava -shirt’e sahip olun !

1-Aşağıdaki adrese girin !

surfert.nl

2-Siteye girdiğinizde yukarıda aşağıdaki çubuğu göreceksiniz.

surff

3- Yukarıda gördüğünüz seçili alana ;

http://www.stardoll.com/campaigns/queensday/

Yazın !

4-Adresi yazdıktan sonra “Surf” yazısına tıklayın !

5-Stardoll sayfası açılacak ! Yandan giriş yapın !

6-Karşınıza aşağıdaki resim çıkacak !Karşınıza Çıkan yerde DOE MEE Yazısını tıklayın ( sçeili alan )

surf2

Sonra stardoll.com ‘ a girip suietinize gidin ! Bedava T-shirt’a sahip oldunuz !🙂



125 Yanıt to "Bedava T-Shirt"

SENİ SEVİYORUZZ

resim çıkmadı

surfert.nl ye girdim ama 1 ciye 2.ceye girceiğimi bilemedim onu bana yazın

resim felan çıkmadıııı yaaa…t-shirt de güzlmis…ama ginede bütün bunları paylastığın için sağol jnm

fesim falan çıkmadı bndede

bencede resim falan çıkmadı kandırıyomusunuz yaaa

bn aldım çok tşk cm

satrdolldaki adım zaceren beklerim.. Ben ssyim vede

yhaaa resm fln çıqmadıı yhaa:S:SS sanırım zamanı gecmiş yinede saol

Merhaba arkadaşlar ben bir stardoll hastasıyım hemde 100/1000 zecerensen benim ark lisetemde eklisin hatta ben Marylily2009 um ya arkadaşlar stardolluma giremiorum maelesef bilgisayar açmıyor neden ise bunun için sağol emeğe sayqıı =) hemen yapcam bilgisyrı tmirata gidincee hemen hemde sağol cnkom

Ben bunu biliyordum ama herkesin dediği gibi emeğe saygı.

ben bi deneyeceğim

bendede olmadıııııı😦

offfffffff yhaaaaaaaaaaaaaaaaa

offfffffff yhaaaaaaaaaaaaaaaaa

PARDON İKİ KERE YAZDIM

resim çıkmadı bikere

ßendede resim çıkmadı sanırım süresi bitti genede saol cnm seni seviyoruzz xD

ben aldım canım çoook güzel teşekürler yeni bir bedava var istienler zozan21 ziyaret etsin

o site sex sitesimiş reklam var orda kızın kukusunu yalıyo manyakmısınız siz ben 10 yaşındayım kardeşlerimde oynuyooooo

azbuz siteme beklerim orsıda sex sitesi of beni süperstar yaparmısınıııııız??? parayla ama

ya resim falan çıkmadııı

yürü git lan olmadı bi türlü

bnde çıkmadı zamanımı doldu ne ühühühü

bn resm çıkmadı..

eet ya bi uyduruk hile için öle sapık sapık sitelere girip terbiyenizi bozmayn düzgn hileleri yapın

hiçte bile çıkmadı yalancı bu hileyi uyduran kişi

resim çıkmıyo

ne kadar terbiyesizler deemekki bu siteye girenler surfermidir nedir her neyse o siteye girmeyin yapacaksanız doğru suzgun hileler yapın bu arada suitime beklerim gerçek hileler secret moviedee alexander_sude1 bekleriimm

KLÜP ADI: BeRnAFuNcLuP DİL: TÜRKÇE KATEGORİ:MEDYA

BU KLÜBE STARDOLLDA ÜYE OLUN

ne sacma hiçbi bok yok

ben de resim falan çıkmadı off ama çokk tşşk ederimm

yHaaa ßen DenıomM hıC bırı oLmuooo oFfFsSss

naPmam qereqq Lütfenn yardım edınnn! :SS:S

ya olmadı arkadaşlar eklerseniz seviniirim -damla_ozcan-

arkadaşlar yanlız ilk girdiğimiz sitedeki reklamlar pek hoş deill

herkez olumsuz düşünmeyi bıraksın arkadaşlar belkide süresi geçmiştir.ama ben bunu telafi etmek için başka sitelere girdim oradan hilelerde bir dazul sti kazandım isteyenler beni ziyaret edebilir beni ziyaret edenlere arkadaşlık teklifi yollarımm

bbu arada strardolldaki takma adım avrilmusic

arqadaşLar stardoLL daqi quLLanıcı adım _BamBam_1605 herkes baqsın ve qLübüme üye oLun Ltfenn😀

hiçç bişe olmuo baz hılelerın oldu psp fln ama bu olmuo bnce denemeın arkadaslar bnm ismim avrilgirlssss odamı ziyaret edebılırsınız

slm bn prensesss33 bn denedim ama olmadı yha yine sağol

yha resim mesim çıkmıyooooo ayrıca suitime beklerim d3lmira

bnm de adım crevasse-jump girip oy verip bide klubume üye olursanız sevinirim

ya yandan gir ne demek?

yha ne saçma bi kere giriş yaptııında direk stardoll anasayfası çıkıyo tanıdığım herkesin bilgisayarında denedim olmadııı

ben yapmaya çalışıyorum

gsl ama bn alamadım.. stardolldaki isimlerim…

esen78

neseli-kiz

ask-kolik

harbi_girLL

ama gelmiyoki!!:(

Arkadaşlar Birçok Hileyi Biliorum Kullanıcı adım=abbey_dawn_eed bana süperstarlar hediye yollrsa sevinirim

whayyy bbeeeee 100 dolar geliyo die yasmıyoduu ama nasıl geldiii süfeeemiş

yoooo ole bişey cıkmadı

resim çıkmadı keşke çıksaydı

ama sğl

ya arkadaşlar fazladan hesabı olan varsa verebilirmi lütfen çünkü üye olamıyorum süperstarlı varsa fazladan verebilirmisiniz lütfen yardım edin hatta ben birkere yaptım çaldılar adıda esmer_bomba_99 du ama çaldılar lütfen varsa bir tane ss. olan hesabınızı verin lütfen

hepiniz embesil ve sklmşsnz orsplrsnz …………..

malmısın yhaa

çıkmadı aman boşverrrr beni ziyaret ederseniz sevinİrİİmmm

meries123

ya valla hiç bi bok yok yalan!!!!

Ya resim çıkmıyo.
Neden çıkmadığını bana söylermisin

siz bu salak kıza inanmayın o yalan söylüooo

hadiyin bee basın gidin ulan olmadı bi … yaramadı

ddoo mee malesef karşımıza çıkmıyor:(

http://www.stardoll.com/tr/clubs/home.php?id=1512530 üye olursanız çok mutlu olurum…byekulübüm süper bedavalardan bahsedliyor!!

ya resim felan çıkmadı yalan söylemeyin

hepsinin süresi qeçmiş arkadasLa rbosuna uqrasmaYın…

yha bende stardolla üyeyim ama ben önceden üye olmadıqımm icin puanım az ve 1 odam var ama b
u bedavalar geçti yhaa😦

resim çıkmadı ama yinede seni çokkk seviyoruz cnmm

yhaaa bna da çıkmadııı napçaz

ama resim çıkmadı ki

resim çıkmadıya başka hile bilen varmı varsa lütfen bana söylesin.😦

resim çıkmadıki nasıl olcak bu iş offff yaaaaaaaaaaa

arkada$Lar armim_girl hediye yoLLayın 1 tane oda size 2 tane eLßise yoLLuyor ßnde yaptım ßna yoLLadı hadi sizde yapın hediye yoLLayın oda size 2 tane eLßise yoLLasın

sey ya bnde çokmadı nese of bu arada stardolda ismimi agsel_kogoglu arkilik teklifi yollayın geri çevirmem alice_bella klbüme üye olun hatta üye olunca yarşma düzenliorum bugün 6 yarışma düzenledim 6 hediye verdim

lan yalancı hani t-shirt geliyordu.. bende resim bile çıkmadı mal ya

Lan yalancılar hani T-shirt geliyordu .. Bende resim bile çıkmadı … Malll yaa

ya bana resim çıkmıo ya offfff biri bana yardım etsin

YA OLMUYORRRR

ya başka bir site bilen varmı

yha resim felan çıkmadı ama yinede çoq qusel anlatmşsın yinede emeqe sayqı bu arada bnim stardolldaki adım mutluluq_42 bni ziyaret edip resmime yorum yaparsanız mutlu olurum

yha boş laf ediyolar flash player istio benden offfffff olmuo

bendede

yha sen salak mısın bunlar bok gibi hileler :@

salak karıııı

YHA RESİM FELAN ÇIKMIYOR AMA EMEĞE SAYGI….

ya öyle bir şey çıkmadı ne kadar salak bir sitesiniz

uye gırısı yapın mervechampion adlı uyeyı bulun ona bır hedıye gonderın ama kek degıl… daha sora stardoll sınemaya gırın sonuna kadar ızlemenıze gerek yok suıtınıze dondugunuzde 1 sapka ve bır elbıse goruceksınız….

yahaaa hiçç bişe çıkmadııı😦

ben bu siteyi açtım

evt tşk ben de aldım çok güzelmiş

seni seviyoruz stardoll

yaa bu 2009 şeysi 2010a girdik

arkadşlar stardollda dım tessar =) anlamışsınızdır heralde

ya surf yazısı nerede var stardool sayfası açılıyo….

salk gibi ne resmiymiş kandırıldık resmen

arkadaslar bn denedim z.e.c197 ye girin 5 werin anında 10 tane elbise geliyo mutlaka deneyin

ben yaptım ama bendede resim çıkmadı hemde tişört yerine lamba geldiii

hiç bedava yok varsada sper starlar için insn nrmal starlarada birşey hediye eder bu bedavada olmuyo ala ala

bakın bana bebek geldi şanslıyım

resim falan cıkmıo ya yalan atmayın aynen orası sex sitesi erkek kızın yani yaaa

yaa hiçbiri olmuyo siz insanları kandırıyorsunuz haberiniz varsa

yha z.e.c197 öyle bi kız var ona 5 veriyosunuz gerçekten hediye geliyo ilk başta bende inanmamıştım ama artık inanıyorum

Gerçektende işe yaradı çok tşk cnm

tshirt glmedi ama srf tahtası ve bavul geldi

ben tişört dğilde kutu aldım😀 xD

hiç olmuoki o kdr denedim olmuo…. 😦

kutuyu nsl aldın seda

resim flan çıkmadı bune beaaaaaaaa

kandırma insanları utanmıyomusun insanları kandırmaya :@

yaa ben yaptımdaa resimm çıkmadııı

olmadı

kadaşlar size çok önemli bir şey söylicem benim arkadasım üye olurken bir siteye girmiş yine stradolla ilgili bir site orda bir şeylere tıklamış bir işlem yapmış sonra kullanıcısına şifresine ne koycaksa o siteye koymuşş sonra stardoll a girip üye olmuş ben ona bir keresinde doğum günü diye 6 tane 1-2-3 stardolarlık eşyalar gönderdim ben suitime gidince 3 tane pantolon 1 kapri 4 t-shirt 2 kolye 1 bileklik 5 küpe birde 7 tane elbiseyle 23 stardolar geldi arkadasım o stardol a kayıt olmadan nce girdiği siteye devamlı giriyor ve bu eşyalar devamlı artıyor.bakın veriyorum =sewal_ssen (ben sizin iyiliğiniz için diyorum daha fazla eşyanız olsun diye)he bu arada unutmadan 3 tane koltukla 5 tanede tablo gibi şeyler geliyor ee artık gerisi size kalmışş..:) =-) =) diyo duğçe sizce doğru mu??? :)))) =)=)=)

ouff resm çıkmadı yaa

of hiç bir şey yok siz adam mı kandırıyosun yyaaaaa

bence bu elbise ve kıyafet benim olmalıydı offfffff

ya siz ne diosunuz sex fln ayıp yha

resim falan çıkmadı ben neden bu siteden hiç bedava kazanamıyorummmmm

kkkjjbköbımjıkkjölmlpjhökyhflcş . köjpgjghklfjd tolgoktpt

arkadaşlar hepsi yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! ben stardol hastasıyım üyeligimde beatiful_carla arkadaşlık teklifi gönderin hemen kabul ederim bye

yalannnnnnnnnn bnde hep deniyrm ama bu site de hiç olmuyo diğer sitelerde de bazen oluyo

COK SAOL CNM

yha arkadaşlar turuncu şey çıkmıyooo

seni seviyorum çok teşekkürler arkadaşlar stardollda evimi gezerseniz sevinirim stardolldaki adım LiyaM

lan hayvanoğluhayvan sen mal mısın site sorunlu

siktirin gidin adam olsanız bizi ss yaparsınız götoşlar

Bir Cevap Yazın

  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

