Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Yeni ! Medoll

Posted on: Nisan 2, 2009

Aradaşlar Stardoll’un yenilikleri tükenmiyor. Yeni bir şey daha geldi. MEdoll tasarla yeriniz artık süper !! Aşağıda resimleri görebilirsiniz.

11

21

32

79 Yanıt to "Yeni ! Medoll"

LÜTFEN BENİ SÜPERTAR YAPAR MISIN NOLURRRR

barbie sinem süperstarlık gerçek parayla oluo 😀 o nasıl yapsın seni süperstar annen yapsın :D:D

coq qüseLmiş cNmm senin üyeLiinin adı Neyy Bu arada Benim üeLiimin adı yaqmurnur ,, eski çalınan üeliim yagmurcuk ama çalındı maalesef arkilik qönderin…

benim üyeligimin adı zozan21 hepinizi bekliyorumm

benim üyeliğimin adı Sheqer_Girlll18 hepinizi bekliorum..arkadaşlık yollarsanız ve oylarsanız sevinirim…

canım tebrik ederim stardoll da bnm adım a_l_e_y_n_a85 ark beklerim

arkadaşlar benim adım stella_rosella_ beni arkadaş olarak ekleyebilirsiniz(sevinirim:))bedavaları bilmeyenlerde söylerim

çok güzelmiş medoll un star puanın kaç senin benim ismim barbie_kate
herkezi suitime herkez gelsin bekliyorum elbiselerimde ve aksesuar mücevher gibi şeylerde bir azlık görüyorsanız o benim tasarufluluğumdan şekerlerr 😀 🙂

benim ismim barbie_kate
herkezi suitime herkez gelsin bekliyorum elbiselerimde ve aksesuar mücevher gibi şeylerde bir azlık görüyorsanız o benim tasarufluluğumdan şekerlerr 😀 🙂 bunu bikere daha yazdığım çünkü bir önceki yanlıştı 🙂

nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yalvarırım biri beni ve kardesimi super star yapsın noluuuuuuur

benide ne gerekli söleyinnnnnnnnnnnnn

bnim üyeliğimin adı zaceren

benim kullanıcı aIDM Helena23 ama superstarlık artık rüyamda bile değill:(

modavestardoll, sen superstarmısın aaa ne güzel…

saçları ii ki göstertmişsin merak ediodum

valla çok güzel ama starlar için bu arada stardolda üyelim Princess_Elif20

BENİM ÜYELİĞİMİN ADI:: meryem972 hepinizi suitime beklerim bide kulübüme üye olursanız çoq swinirimm…

benim üyeliğimin adı aleynanurrrrrrr

Valaha süpersatrlar herşeyi alıyolar stardoll alınmasın ama herşey süperstarlar için mesalaben arkadaşıma hediye göndermek istiom ama bir tane çiçek var bir tane d penguen gibi bişi var bitane de bayrak var başkada normal medoll lar için bişi yokkk ya düşünün 3 tane hakkımızı isteriz!!!!!!!!!!!

HAKKIMIZI İSTERİZ!!!!!!!
HAKKIMIZI İSTERİZ!!!!!!!

süperler bende o saçlardan istiyorum beni süperstar yaparmısınz? paraylaaaaaa

süperler bende o saçlardan istiyorum beni süperstar yaparmısınz? parayla

çeşke süperstar die bişe olmassaydı ve her gün bir milyon dil 5 milyon kazansaydık daha güzel olurdu

benim ki elf_brfn arki istei göndetirseniz sevinirim klübüme üe olurmusunuz adı sprs_kzlr

teşekkürler starpuanında hangi saçın nerede olduğunu gördüm 🙂
stardollda 2 üyeliğim var birinin adını yukarda görüyorsunuz 2.sinin adı sellostar tekliflerinizi beklerim 🙂

adım ALEWNDRA ne olur urayn yhawww

benim üyeliğimin adıda ammar-:)
buda medollum
Visit my Stardoll SuiteVisit my Stardoll Suite

benim üyeliğimin adı nana97nana

bakın size söliim parasız süperstar ol kısmına gelin şimdi yukarda ülkeler var ingiltere yapın sonra diğer seçeneklerden sms seçin yazılanları yapın 1 aylık superstar üyliği veriliyo isterseniz ben sizi yapabilirim

Merhaba arkadaşlar süperstarlık lar ne içn para ödüyor sizce ne demişsiniz :Aradaşlar Stardoll’un yenilikleri tükenmiyor. Yeni bir şey daha geldi. MEdoll tasarla yeriniz artık süper !! stardoll da diyorki süperstarların para ödemesi bu tür değişiklikler için ayrıca starpuanlarınızla makyaj malzemesi de alabılırsınız… sevgiler

bnimki jonasnickk uğrar ve arkilik teklifi gönderirseniz sevinirim 😉

yaa starpointsdeki saçlar spr ama bn daha 354 puandayım=(

merhaba arkadaşlar benim adım Miss_Selin-1999 beni eklemek isterseniz ekleyin sizinle beraber arkadaş oluruz hem

YA ARKADAŞLAR BU HEDİYLER NERDEN ALINIYO ACABAA
-gamoss- suitime beklerim bide yanlız şu hedeiyler nerden alınıyo yorum yazarsanız sevnirim arkadaşlar

arkadaşlar bn lolipop_girl çoğunuz bheni tanır …

pembe_girl_ klübüme üye olursanız sefinirim…

arkadaşlar suitime gelin lüfen puan verin klübüme üye olun adı m -gamoss- suitime gelin klüğbümew üye olun

modavestardoll denilen kişi ben zacerenim demiş salak yalan soluo… zaceren benim arkadaşlar…

arkiler yasamix-1 e hediye gönderince hem 5 tne hediye ve1 haftalığna superstarlık veriyoo bn şimdi süper starım

o saçları almamız için zaten starpuanımızın çok olması gerekiyor 😦

bende süper star olamıyorum nasıl olunuo sölermisiniz?

http://www.stardoll.com/en/user/?id=25430729

Bu adrese gitt 379 STARPOİNT GELİORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@alewndra@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@alewndra@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@alewndra@@@@@@@@@alewndra@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@alewndra@@@@alewndra@@alewndra@@alewndra@@ADım ALEWNDRA LÜTFEN GİRİP BAKINn@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@1000 puanlardaımm@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

bnmde stardolldaki adım javza isteyen bakabilir 😉

hem isteyen hediye yollayabilir

hımm bu arada üyelik satıyorum 93ashley adı stardollaki adım javza şartları orda konuşuruz 😉

para nasıl kazanılıyo bu oyunda?

llllllllllllllüüüüüüüüüüüüüüüütttttttttttttffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn beni süper star yapın yoksa sizi keserim duymadım demeyin.

arkadaşlar ben zaceren(isteyen mesaj atsn kanıtlarım (: )
3500e yakın puanım var 1300$m var 12 aydır superstarım (: kulübümn 2000 uyesi var ziyaretci defterimin sayfası 200lerde
vede hergn 100-200 kişi tarafından ziyaret ediliorm (:

Stardollda PİNK PRİNCESS olrk tanınıorm ((:
BANA 5/5 OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM…

ya bu oyun süper bişey beni tutabilene aşk olsun

arkadaşlar benim üyeliğimin adı sofia.1010 eklerseniz sevinirimm…

rock-ceren99
bekliyorum

ben gecende beyzoshy.97 diye kıza hediye gonderdimm kız bana elbise gönderdi cokk guzel kız süperstar degil ama süperstar gibi elbise falan attı hemde elbiselerii cok güzell sizzde deneyinn bnce belki atar………….

benim üyeliğimin adı cimbomlu_gs hepinizi bekliyorum arkadaşlık teklifi ederseniz sevinirimm :=:=:=:=:=:

benim üyeliğimin adı cimbomlu_gs hepinizi bekliyorum arkadaşlık teklifi ederseniz sevinirimm

arkiler ben s.s ım isteyenleri süperstaryapabilirm…

ismmimin adı yaaaaaaaaaaaae vallaha girin 14 harfli kopyalayın yapıştırın rockcıyım medolumu beğeniyorum oylayın lütfen arkiliklere açığımdır ve bedava eşya almayı biliyorum ondan 52 eşyam varrr puanım 388 çok azz nese bende sizi oylarım bbyyy

superstar bölümüne şu numarayı yazın
05545065289 ilk gönderene cevap atçam süper star olcak.adak adamıştımda.ama sakın arayıp durmayın haa

msn ekleyin

barbie_poly15@hotmail.com
polyægirl@hotmail.com

polieeeeeeeeeee

benım adım aleyam-1999

selam canm yha bedavalar sölinnn
burda sölemek isteyende sölesin ama…..yhani sonucta burda bir uraşla yasdıqq……:^^:xD

selam cnm

hepinize ii eplenceler diler
ve yeni bedavalar yasmanısı dilerim:D:D:D:DxD:^^^:

herkese mrb iyi eğlenceler stardoll da adım’ rumeysa_9 ‘beklerim …

hadiş oyuna gidiyorum bu arada ‘zehra_arslan ‘ada girebilirsiniz

ya o ikinci resimdekilerinin hilesini bilenler varmı nolur söleyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn stardolldaki adım foreverrose_99

bnide ss yapp nolur kullanıcı adım michaila_selena nolur yıllardır bunun hayalını kurdumm

orospular işte ya töbe töbe arkadaşlar benim evimde az şey var ama ben bakmanızı isterim 2_hepsi_2 bir de bana 5/5 oy verseneze

merhaba arkiler yinEben Şimdi PUanım 975 oldu :Dne çabuk Demi Ve staRpoint Hilesİ BiliYorum.!!!!!!!!!!!.. bedava Ss olma Hilesİnide Ekleyİn Sölüm vAlla Sölerim 😀 ben 4 defa oldumve Bidahada Olmayı Düşüünyorum

lütfen stardoll da benim klüp’üm var üye olursanız sevinirim klüp’ümün adı almeda arkadaşımın kiside var ben yönetigim için onunda medine ve bir şey daha söyliycem almeda1977 ve medine1977 5 5/5 oy verirseniz sevinirim teşekkürler.

beni stardoll da oylayın adim avril_gitar başka kızım da yrn_571 ama yrn_571 e hediye gönderirsenizzz sizi star yaparım

bnm adım mervenur535

pardonn yhaaa 353 olcakdı karısdı

benn s.s’m aark.Lr ismm :missieangel1998 ama 2 haftaLq yaptm buqn bşLadm ama 2 hafta qctqtn snra bakıpta hani s.sdın demein =@

barbie_sinem seni süperstar yaparım hemde ücretsizzzzz

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bn yani üyeym we normalde 3 gün ardarda 20 stardollar gelliir we bnm sadece ilk gün geldi 2. ve 3. günler gelmedi LÜÜÜÜÜÜÜTFEN BİRİSİ BUNUN SEBEBİNİ BİLİOSA SÖLESİİİİİN LÜTFENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((((((((((((((((((((((

biliyo musunuz bella_s16 die bi kız var ona hediye gönderince starpuanın yükseliyo çünkü o stardoll kuruluna üyeüymiş bn hergün hediye gönderiyom daha 1 ay önce başladım şimdi starpuanım 650

yha bnde böle bişi yokkk

ewt bn_nur_bn ye her gün hediye gönderince 100 starpuanın artıyo ben denedim 112 dü 212 oldu

arkadaşlar ben gönderdim bn_nur_bn ye 200 ken 300 oldu puanım

LÜTFEN BENİ SÜPERTAR YAPAR MISIN NOLURRRR

ben parasız hileyle oldum

ben süperstarım para yerine hileyle yaptım

Yorum bırakın


  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler