Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Stardoll’un Muhteşem Tarihi

Posted on: Mart 2, 2009

Ben Stardoll’a 2006 ‘ dan beri giriyorum.Üye olmadan oynuyordum ya da üyelik o zaman yoktu.Sonradan üye oldum . Eskiden starpoint denilen bir şey yoktu .🙂 Gerçekten . Stardoll’un tasarımı şimdiye göre  çok basitti. ( Stardoll kusura bakmasın ) 🙂 Size Stardoll’un eski halinden parçalar göstereceğim.

Bu Stardoll’un ilk halleri çok ama çok eski :

Eskiden Stardoll’un adı Paperdoll Heaven ‘ di yani Kağıt Bebek Cenneti🙂

Görüyorsunuz ki  MiniShop simgesi çok değişik. Stardoll’un şimdi 26.000.000 ‘ den fazla üyesi var ama resimde görüyorsunuz ki daha 1.000.000 – 2.000.000 arası üyesi var. Yani görüyoruz ki Stardoll şimdi daha da popüler .

Size Stardoll’daki eski shopu göstermek istoyorum.  Ben bu shopa bizzat kendim girdim ve alışveriş yaptım .🙂 Şimdi ki Stardoll’un değerini bilin .

Herkesin Hayran olduğu OLD DKNY’ler

Eski Mağaza :

Güle Güle🙂

311 Yanıt to "Stardoll’un Muhteşem Tarihi"

gerçekten eski hali çok kötüymüş..😦

şuanki halimize şükretmemiz lazım🙂

çh0q deişik şaşırtıcı:D

ayyy yazık yhaa eskidkilereee ama bnce eskiden daha güzelmiss çünkü starpoint yoqmusss

bence eskiden daha güzeldi herşey süperstarlar için diyildir kesin =(

cnm biz eskden ztn bedava süperstardık🙂 üstelk 500 $ oluodu Paramız Harca Harca Bitmezdi cicim

çok teşekkür ederim gerçekten stardoll’ü seviyorum eskiden biraz daha tiksinçmiş şey ben stardoll’de üyeyim adım hilyekiz veya il-ay-da

daha ucuzmuş ama hemde SS lik yokmuş

inanılmaz gerçekten nekadar değişik özellikle ilk fotograf beni büyüledi daha bir sene önceye kadar stardoll 2. resimdeki gibiydi ben ozaman yeni üyeydm

iqrencc:D

ilk hali basıtmiş ama ilk açıldığında üye olmak isterdim…

stardol un 1. resim hariç bütün hallerini hatırlıyorum ya ozamanlar daha güzeldi :(((

bence eski hali daha güzelmiş

wtf r u all saying

ben stardolla üyeyim ve üye olanlar üye olmayanlara buraya mutlaka üye olmalarını söylesin ben unhappyghostum katılın

eski hali güselmiş bence bana sorarsanıs…

bencede eski hali daha güzel ama şimdikindende memnun kalmalıyız

ama eski hali şimdikinden daha güzel süperstar diye bişi olmadığı için eski hali şimdikinden daha güzellllll keşke yine aynı olsa eskisi gibi 😀

kesinlikle o zamn daha gzlmiş

evt çok kötüymüş

ewt yaa önceki stardoll iğrençmiş iyiki bu sene üye oldumm

esqi hali daha güselmiş puahahhhahahXDXDXDXD şakaa

keşke eski hali gibi olsa😀

bence eski stardoll da güzelmiş şimdiki stardoll eski stardoll olsa

şimdki çkdaha gsl

stardoldaki üyeliğim nana97nana

eskiden 2007 de hiç star yktu kıyafetler hep ormaldi

ya bnce ikiside güzel ama eskiden para mara grk yokmuş ne güzl:)

gerçekten çok iğrenç ama o zmn süperstarlık yokmuş nese benim stardoll daki adım beauty_expert hepinizi beklerimarkdaşlık yollarsanız kabul ederim ama b şyler yaZın

iğrençmiş yha:)
şimdi de😦

bence hepsi çok güzelllllllllllllllll 😀😀

bence hepsi bok gibiiiiiiiiiiiiiiiiiii bok bok bok

takgcfkl klnb

cok güzel ama najöbhk

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bokkkkkkkkkkkkkkk

najöbhk
bu ne demek esra

ya vallahi eski halii çok kötüymüşşşşş…..

buarada bende stardoll da jankmoli lütfen ziyaret edin ve klubüme üye olun…

🙂

evet arkadaşlar ben üye değilidm ama 2005 blkide 2006 dan beri o sitede ünlü giydiriyordum..aslında üye değildim ama siteyi biliyordum sonradan üye oldum ama bbence o zmn daha eğlenceliydi en azından starpoint yüzünden ayrıcalık yapılmıyordu ve tabiikide s.s lık konusunda

bencedeeeeeeeee 😀
😀

ki bana adını ve şifreini verirse ona hediye göndercem hemde istedikleri benim adım orda 41irina41 istediğiniz zamn ziyaret edebiliriniz

yha esqiden qörütüsü qötü ama s.s.lıq olmadıqı ichin qslmish. bu arada qüfür sölemeyin seviyenizi düshürüyo.

ya ben çok kortum ürperdim iyyyyyyyyyyyyyyyyyy sutie korkunç bu haline çükür edelim

eskiden ne güzel bedava süperstar oluyomuşunuz oh ne güzel bende o tarihte üye olmak isterdim of

ne güzel süperstar elbiseleri var şimdi bende süperstar olmak isterdim ama olamıyorum işte

bence 2 side ii bu arada stardoll daki adım hanah_montana3 ve klübümde heppsi_buraya tekliflerinizi ve klübüme üye olmanızı bekliyorum:)

ya Paperdoll Heaven yazın çıkar ben üyeyim eskisi çk kötü

yaa ben üye olamadım biri beni üye yapsın yada resimlerle anlatsın nasıl üye olduğunu ne olur

bencede eskiden daha güselmiş ama şidi çok daha gzl ayrıca stardolldaki evimi ziyaret ederseniz çok gzl olur sindrella_96

way be nerddeenn nereye şimdiye göre karşılaştırırsak gerçektende çokk deişmiş ve özellikle güzelleşm
eskinin güzel yanı herkes ss şmdi anca kredi kartıyla vb..

stardoll::777pinar777

eskiden sğ ve sol taraflarda kapılarvardı en aşada ben önceden giriyodum ama bilmiyodum nasıl bişey die başkalarınkini görüyodunm hem ozaman her kıyafet sslere deildinazından şimdiölei bikıyafet beğendn ss özel bence stardoll böle bişe yapmamalı

bende eski halini biliyorum kuzenimle oynuyoduk o zmn üye değildim ama o zmn bazı güzel şeyler parasızlaraydı

gerçekten çok iğrenç ama o zmn süperstarlık yokmuş nese benim stardoll daki adım elagozlum_01 hepinizi beklerimarkdaşlık yollarsanız kabul ederim ama b şyler yaZın

I few years this site twin my Becky members millyle I never saw such crap

Bende 1. resm hariç hepsini hatırlıorm 2007 de girmiştm😀 ama ilk o resimdeki DKNY yi hiç hatırlamıorm.Üye ismim sailorstar_97

çq berbatmiş önceden şimdi daaa ii walla bu arada arkilik tekliflerina açiğim üyeliğim LoRdCuP bide arkimin klubü mary_culup’a üye olursanıs sewinirimm :)))

nerde o eski stardolllar s.s eşyler çok azdı herşey normal üyeler içindi ne güzeldi ya

vanessa sanakatılıyorum eskiden süperstarfelan yoktu o olduğundanberi herşey süperstarlariçin vede buyüzden stardoll saiplerine çook kızıyorum biranewwel şu süperstarlığı kaldırsala iyi olur

Aslında eski hali pek güsel değilmiş çnkü çok karışıkmış.. Bu arada arkadaşlar bna ulaşmak isterseniz hesabım: hira_96 eklersniz konuşuruss =)=)

Bence de eski hali çok ama çok basitmiş ama kişiden kişiye değişir tabi…

merhaba bence eskiden stardoll basitmiş ama daha kolaymış yinede 2 side harika
bu arada konuşmak isteyen hızlı aradan : asya-pink yazabilir klübüme üye olursanız sevinirim adı TOMAS

eskisi daha ii bi yandan çünkü şimdi herşey s.s için ama şimdi daha çok çeşit daha çok üye ve de daha çok özellik vr ama bi de o zmn daha çok avantaj vr s.slik yok çünkü

aslında eskinin s.s olmaması ve stardolars olmaması hakikaten iyiymiş şimdi ki gibi ama s.s olmadan stardolars olmadan eskisini isterdim açıkçası

vayy stardollda benim adım Chocolate_1999 yorum yaparsanız sevinirim bu arada nede deişikmiş🙂

Evet stardollun bu hallerini hatırlıyorum…Ben o zaman daha cok seviodm cünkü şimdi iş ticarete döndü artık herşei para için yapıyolar arkadaşlar bence seneye veya daha sonraki senelerde buraya ücretli üye olunacak … onun için elimizdekinin kıymetini bilmeliyiz… KATILANLAR LÜTFEN KATILIYORUM YAZSIN….

valla kararsız kaldım adım seyma-1999 arkadaş tekliflerinizi beklerim

ne stardolu ne şükretmesi salak mısınız ders çalışın derssssssss şükredinmiş:D

ama eskiden daha ucuzmuş…

ya bence en güzel hali şimdiki hali çünkü eskiden çok karmaşıkmış bilmiyorum!!!!herkesin düşüncesikendine göre değişir bu arada stardolldaki kullancı adım avrilmusic isteyen beni ziyaret edebilir

bnce eski hali berbatmışş..

AMA DKYN BU HALİYLE DAHA GÜSELMİŞ RENKLİ RENKLİ ŞİMDİDE GÜSEL AMA BUDA CIVIL CIVIL …!

şimdiqi HaLi dha güsel😀

iyi yani güzel yinede

stardoll harika bişe

güzel gözüküyo keşke şimdide bedava süperstar olsak yhaa

ohh n’ güzell şimdi süper star kredikartıyla o zamanlar bedavaaaa ohhh ne ala memleket daha stardolla üye olalı şurada 2 ay oldu benim keşke daha önceden olsaydım şöyle 2-3 sene önce filan

çokk gssll bn bu zmnda üye oldumm

eski hali bence güzel değilmiş şimdiki hali daha qüzel😀

stardollda evimi ziyaret edinnnnn !!!!!!!

eskiden 1 tane daha oda veriyodu ve bitanede koltuk😀 bn o zmnlarda oynuyodum ama yeni açtım hesap xD 1 tanede extra oda verdgı içn sevdım eski halini D:d

bence eski hali daha güzel eşyaları güzel ss diye bişey yok yani kısacası ayrımcılık yoktu bence

selam stardoll çok deişikmiş dolbı felan gölgeli gölgeli dkny mağazasıda aynen bisimkinden çk eskii

ben bu oyunu beş yaşımdan beri oynuyorum yani hep ünlüleri giydiriyordum markete gidiyordum nasıl bişey anlamıyordum ama yedi yaşımda üye oldum şimdi de bu sitenin professioneliyim 10 yaşıma geldim hala vazgeçemedim ,:D

evime gelin beklerim -karamel-

bence güzel esli hali tek ev ve saç güzeldeğil

bu arada evlerim slm002 meltem002 _dilara_miss_ good1268 eni002 bunlar değil tek ama ötelinlerini şifreleini unuttum

bencede ya bu neymiş öle?

Bnce eski hali o kdr güsel diilmiş ama kıyafetler muhteşiş suan s.s olan kıyafetler o zaman s.s deilmiş. bnde eskiden üyelğim cardı ama girmidodum kesek girseydim😦

kızlar ben stardolla 2002 de üye oldum ve süperstarım sizden büyük olabilirim ama beni dinleyin stardoll eskiden daha güzeldi herşey çok ucuzdu ve sçlim ki süperstarlık2001 de başladı yalnız bu oyunun kötü yanları var
1.puanınız 800 ve 400 arasıysa bağımlılık yapıor
2.sahte code (sakın almayınn)
3.süperstarlık (bağımlılık )

eskiden sanki daha güzelmiş yaa her syın ilki güzeldir arkilerrr bunu unutmayın ben de 3 senedir bu siteyi tanıom benm ablam tanıştımıştı banaaa o zamanlar üye değildim üye olmasan bile istediğini yapıodun o zamanlar ama şimdi üye olmayanlar mağazaya bile giremio ne saçma şimdiki stardoll hem süperstar die bi şey var resmen ayrımcılık benim bu söylediklerime katılan varmı acaba ??? en çok bunu merak ediomm

daha güzelmiş

Ben katılıyorum yhaaa evet herşeyin ilki güzel herkezin fikri kendine ama benim fikrim bu bence eski hali çok güzelmiş şimdi süperstar olmyanlara tek oda veriiliyo ya çok saçma üye olmayanlarda mağazaya bile giremiyo çok kötü olmuş…):

(Bu arada ben 5 yıldan beri stardoll oynuyorum..)

Stardoll Daki Adım marchXx isteyen baksın şimdi 600 starpuandayım

stardollll sana sesleniormmm geri eski haline döndür oyunuuuuu

ben eskiden stardoll da deildim valla açıkçası çok deişikmiş ben 2-3 ay önce katıldım ve çokkkkkkkkkkkkkkk süper bi site herkese tavsiye ederim üe olmayanlar üe olsunnn süper bi site yalnız süperstar olmak ücretli onu sööliimde haberiniz olsun xD

HEPPPSİNİ hatırlıorm ya anılarm cnlandı brdeeen… ben 2008de uye oldm ama bende 2006dan beri giriodm ama zordu anlaması bi arkm sayesnde suanda kullandııım hesabı 2008de actım ve sayesnde anladm .D

ah eski günler ah :DD (visite me madamcat159)

ben eskiden tanıom çnkü oyun oynardım stardolldan önüme çıkıodu üye ol die ama ben bnu normal site gibi sanıodum x( bndeki akıl xD ama bi üye oluum dedim oldum ve hastası oldum x) ama bnce eski stardoll daha iimiş elniseler filan hem ucuzmuş =) bnce eski stardoll geri dön😉

Lütfen beni ekleyin stardolldan melanie_jensen

keşke şimdide öyle olsaaaaaaaa

bence eskiden daha güzelmiş.hem de çok, ama şimdide güzel sadece şimdi daha çok gelişmiş eskiden oynave kazan yokmuş ve starpoint de yokmuş ve hiç bişey bedava gelmiyormuş. ama şimdi geliyor:):):):D:D:):):):D:D:D:D:D:D.D:D

bni zaiyaret edin adım javza stardollda🙂

arkadaşlar yeni bir bedava buldum… eminecomerte hedie gnderin ve 5/5 oylayın herşeyini… bunu 5 gün devam ettirin 100 sterpoint gelio (bn yptım ben: _hilalokyar_ ) (45 sterpointim vrdı ama bnları yptıktan snra 145 oldu hala inanmıorm… ve yptıkça da atıo smdi 155 sp’m vaqr…

eed bncede eski hli kötüymüş arkilerm bu arada bnyde ziyaret ederseniz seviririm 1265 puandayım üyeliğimi satıorum önceden ss oldu gizli dolabında eşyaları vrr ismi ask34_

bence eski hali daha güzeldi hiç ayrımcılık yoktu herkez eşitti bence stardoll adminden istekte bulunalım isteyenler tabikide esra5334 kullanıcı adım eskisi gibi olması için istekte bulunalım

bakın bazı bedavalar yok artık

stardolldan böle bir site beklemiyordum açıkcası

ya çok pahalı elbiseler şimdi ve hep süper starlara veriyolar eski halini beğenmedim ama elbiseler çok ezoymuş arkadaşlar benim KULLANICI ADIM MİSS_SUPER_STARMY BENİ ZİYARET EDERSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM BANA LÜTFEN HEDİYEDE GÖNDERİN YENİ ÜYEYİM FAZLA BİŞEYİM YOK ŞİMDİDEN HERKEZE TEŞEKKÜRLER BEKLİYORUM HEDİYELERİNİZİ ALBÜMÜMDE RESMİMİ VAR

AY KULLANICI ADIM YANLIŞ BAKIN BOLE BUNA HEDİYE GONDERİN MİSS_SPER_STARMY LÜTFEN BİARZ EŞYAAAAAAAAA

SLM HERKEZE BEN EDA MİSS_SPER_STARMY A EŞYA YOLALDIM ODA BANA Bİ HEDİYE VERDİ ARKİ OLDUK TEŞEKÜRLER ADINI GİZLİ YAPMIŞŞŞ

YA SAÇLAR İĞRENÇMİŞ AMA KIYAFETLERDE İĞRENÇ AMA ÇOK UCUZZZZ

4RK1LER BENİ ZİYARET EDİN KULUPUME KATILIN FUN_TURK_CL B GİZLİ GİZLİ DİYE BİRİMJNE HEDİYE GÖNDERDİM ÇOK İYİ YA ODA BNA KÖPEK VERDİ Xd çok güzel ewi vr ama kızın eşyasın ypook eşya atın yardım eein bu arad ben suıper starım

arkadaşlar neden yazılar sola kaymışşş ayh yazdığım gozukmedi xD

YORUM AYZINCA OLUYO Xd slklar

MARKALAR ÇÇOK EZOYMUŞ AMA SAÇI KIYAFETLERİ İĞRENÇ İĞRENÇ STARPOİNT DE YOK AMA PARASI BNEEDN FAZLA FAZLA PARASI VAR BANA ÜYE OLUNCA HEDİYE VERMEDİLERR :((((

En azından önceden her şey ss lere diilmiş..Şimdi oyna oyna sıkılıo insan :S Para yok..Kıyafetler ss..Ama yinede eqlenior işte kendimizce🙂 Bu arada stardoll uyeliim miss–ciara isteyen ekleyebilr.

bence stardoll admine mesaj atalım eskisi gibi olsun stardoll

allah korusun şaka mı yapıyosun sen üye çıkış yaparım valla amma da geriimiş he

bence harika ben bu oyunu beş yaşımdan beri oynuyorum o zamanlar bu vardı ama okumayı yazmayı bilmiyordum sadece medoll giydiriyordum eski hali kırmızı sıra sıraydı karışıktı ama olsun eski sitesinin adı paperdollheaven di ama orası da değişti biz bir gün girdik paperdollheaven sitesi kapatılmıştır http://www.stardoll.com adresine giriniz yazıyordu artık o zamanlar yedi yaşıma geldim profesyoneli oldum ve ilk üyeliğimi yaptım.

şimdiki hali çok güzel inşallah degişmez

şimdikindende güselmişş

ben de 2006 dan beri oynuyorum bu eski halini biliyorum hiç güzel değildi ama eskiden biz bedava s.s dik

haylada öleyimm üye adım ama bu 2006 da açılmış olan üyeliğim değil _gu_zel_e_d_a_

bence eski hali daha güzelmiş çünkü eskiden süperstarlık az olduğu için çok az süperstar eşyası varmış ve herşey daha ucuzmuş

harbi malsınız çünkü şu anki halimize şükredelim diosunuz 2006 girdim diosuuz mallar bu oyun daha 2008 de açıldı nasıl 2006 giriosunuzzz

bencede lann ne yalancı çıktınız heeaaaa

halimize şükredelimmiş sanki fakirde zaeeezaaaa malmısınız olum oynun yerine s.e.x e girin süper videolar:)))

ne kadar terbiyesizsin önceki zekaaa

zuhaaa bencede harbi malsınız oluwww heaaa harbi heaaa amann adlı kişi sen kimsen sanane milletin terbiyesizliğinden alah alahhh

benim ona söylememden sananeeeee

tmm öznur özür dilerim yhaaa pardon sözümü geri alıomm

benim adım kakule kakulede kakuleee tüüüü (tükürüyorum)kakule ve saçım asürüyom çok pisim dimiiii

eveett !!! 100% pisinn kesinlikle!! great!!(ingilizce anlıyosann)

anlıyom senin gibi gei kafalı değilim

ozaman söle great ne demek

great=harika demek oldumu kapakk

great harika dmeek

interneten bakmışsındır zuh44444

hiç de değil hem sen erkekmisin kızmı erkek gibisinn

tabikide erkek ya sen?

erkek istanbulda oturuosan buluşalımıı

bende kızım

tmm buluşalım nerde

boğazda tmmı

tmm yarın 12:00

hyr bugün şimdiii

çok güzeldi dimi yemek

evet boğazda süperdi bidaha yeriz bu sefer bize gel evde kimse yoqh!

tmm napcazki evde

fan fini fon yaparız bacaklardn başlarım

tmm sex yaparızz ohh

tmm soyunurumm sende s.i.kersinn

tmmmm ynaıyoum alevvvv

yha benece de eskiden daha güzelmiş tekrar para kazanmak için iki saat beklemek yok,istediğin kadar süre kalıyo paran 5ten fazla oluyo süperstar(ss) da yoktur kesin daha basit ve sade olsa da şimdi dah kötü bence.hem şimdi sıkılıyorum.günde bir kez giriom oyunda para kazanıom harcıyom biraz bakıyom neler var die ara sıra bedavaları uyguluom şimdi her oyun sitesinin gözü parada bn saçma buluom sonra herşeyi sıkıcı yapıyolar parasız oynayanlar için herkes ss olmak istio dier türlü olmuo bıkıyom yani

ay canım ya 500 starpoint mi! yuhh tabi harca harca bitmezmiş.. ama yeni gelişmiş stardolla para harcandığı için 200’e düşmüştür. bu arada stardoll adım:

Lindacornella

nasıl süper star olacam

ben nasıl süper star olurum nolur biri bana söylesin

Siz bundan daha eskilerinin görseydiniz o zamanlar ben oynarken 9 yaşındaydım.

s.s oldumm adım angel-_-Lisa bakıp 5/5 oy vrrseniz sevinirimmm

arkadaşlar ben stardolldan ccrazytecna buda benim stardoll hileleri sitem:
http://www.hillerdebolvar.tr.gg siteme girin ve bedavaların keyfini çıkarın

ESKİ HALİ AYNI İ DRESSUP A BENZİYORMUŞ.BENDE ÜYEYİM ADIM
Themihisim1998 HEDİİYE YOLLAYANIN STARPOİNTİ ARTIYOR..

sonunndaa 2. s.s lıımıı yaptımm şu an s.s rımmm suitimee davet ederimm alexander_sude1

çok daha güzel miş bence o zaman çok ta deişik !😮

ben 2002 den beri üyeyim
diyen kişinin adını ve üyeliğini de çok merak ettim doğrusu !🙂

ben stardolla 2004 ten beri üyeyim

ben 1998 beri üyeyim

dilarass üyeliğin nedir

valla bu sitenin uyleri got gibi

off ne igrenc😛

hello stardolldaki adım yaaaaaaaaaaaae ben önceden açmıştım hemde önceden açınca sana 4 oda verio isterseniz 4 odalı önceden açtığımuyeliğimin isminide verem dj_rockbar bence önceden daha guzeldi şimdi üstleik süperstar var nerden çıktıki haa

arkadaşlar eski hali daha güzel suit harika bedavan para geliyormuşş

ya stardoll great bişi coqqqqqqq bagımlılık bapıo

eski hali çok sıkıcıymış..yha hemde stardoll’lar için kıyafetler iğrenç ötesi xD

stardoll.tom.com dada sslik bedava cicimm;)

ya bir insanın o kdr parası olmaz sacma ben olgaOLAA 5/5 puan verirseniz sevinirim

çok kötüymüş şimdiki daha güzel

stardolldaki addım fanclup41

gerçektern sağol bebeğim🙂 (L)😀 :S😦

İlk hali hariç ben beğendim😀 Bir de Lists diye bir şey varmış o ne? + becky-o’nun saçı şu anda da var ben ilk girdiğimde 17 Aralık 2008’di xD Medoll bölümü, kulüp bölümü, hızlı arama bölümü falan çok değişti…

Kısacası, benim ilk halinde de beğendiklerim var(Puan olmaması, mağazanın şekli, süperstarlığın olmaması…), şimdiki halinde de(Medoll bölümü, evimiz….)…..:D🙂

Beni ziyaret etmek isteyenler sellostar, helena__9 ve 1998_selen sayfalarına gidebilirler..

Ewet arkadaslar ben stardoll böyleyken oynuyordum ve 2 tane DKNY t-shırt almiştim VE ESKİDEN BEN DAHA YENİ ÜYE OLMUSTUM VE OYUNU BİLMEDİĞİM İÇİNDE COK ESYAM YOKTU KISACASI (YENİ ÜYE OLANLAR BUNA İNANSINLAR) S.s lik qerekmiodu sdece o duvar kaqıtları ıçin fln gerekiodu…

Beni ziyaret etmek isteyenler irem_sude’nin suitine qidebilirler….

ben stardollu her haliyle severim😀🙂

bence çoq irençlti eski hali sindi çoqqqqqqqq muhtesemmmmmmmmmm artık günden güne giriom

ben stardoll oynuyorum süperstar olucam ama olamıyorum

HERKESE SLM bence 2side muhteşem bir yandan güzel diyer yandan iğrenç neyse ben eski halini biraz sevdim ama bence eski halide güzel 2.foto mutiş ve 3. resimde müthiş Bİr bakın ne güzel bakın kuzenim başakta öyle diyo. bende gözde ben bence güzel diyom.3.kuzen idare eder diyo. yyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaa görün uşağımmmmmmmmmmmmmm

ya bence eski hala daha güzelmiş ss die bişi yokk ne kadar güzel ss die bişey yoksa ayrımcılık da olmaz:)

suitime bekliyorum nicole_984

bence eskidende güzelmiş yaşa stardoll

Bence eski hali sslık açısından daha güzelmiş yine herkes ss olsa yine herkesin 500 $ ı olsaydı ne güzel olurdu .bu aradada stardollda adım inci_bilge kulübüm Prenses e üye olursanız sevinirim.

bnce eskisi daha iyidir her şey süperstarlara gore değildir
ama genede yeni stardoll dan şikayetim yok

bnc e dha güzelmiş …

ya vallahi eski halii çok kötüymüşşşşş…..

ben şimdiki halini daha çok sseviyorum nede olsa s.starım bakmanızı tavsiye ederim alice_cul_len

ama ürünler ucuzmuş.

ide burdada süperstar lık varmışki dkny resminin üzerine tıklayın yıldızlar görünüyo:S:s

ayy evet gereçkten kötüymüş bu arada stardollda adım mexecka05

Bu siteyi kim açdıysa hemen kapatsın.Ben Callie.Stardoll Stardoll yöneticisiyim bu siteyi kapatmazsanız eyer StarDoll’dan atılacaksınız.

yha oLm bn 4 kişyi süper star yabtım adam olun sizide yabarım kendi adım stardolldaki lylam

çok güzellllllllllllllllllllllllll

bence o kadar kötü değilmiş feyza

bence eski hali müthişmiş

arkadaşlar gerçektende eski hali müthişmiş

bu oyun stardoll mu?

offfff arkadaşlar bence hepiniz de çoksıkıcısınız.Çünkü hepinizin yorumu eskilerde.artık yenilere bakın. Eski nekadar önemliki yani .Yeniler acayip güzel . mesela ben yeni stardoll da süper starımmmmmmmmmm

stardoll kırılması n ama bitraz eziqmiş

yaa aslında fazla kötü deil kıyafetler kesin o zaman daha ucuzdu ve daha güzeldi hem zorluğuda yoktu sanırım tabiki şu andaki daha güzel ama önceki de şirinmiş:)))

yha herkes stardollun eski hali işle dalga geçioo neden ki bnce dahada hoşmuş hiçibşey yokçuş ama şimdiki gibi sert deilmiş ne kadar güzelmiş hep küfür edionuz yhaaaaaaa

benim stardoll’daki adım iremgs1905 313 puandayım ama 3 klübüm var birini sildim yeniden açıcam o yüzden ya görünmüyor ya girilmio oylamalarınızı bekliyorum

ben de 20062dan beri üyeyim hatırlıyorum o zamnki halini..

Şimdikine göre çok iğrenç duruyo.

İstereseniz arkadaşlık teklifini stardolldaki kapuna kullanıcısına gönderebilirsiniz ve de benim bir kulübüm var Musluman_kizlar diye katılırsanız sevinirim sadece 13 tane üyesi var😦

bnce yeni hali dha qüsel ama tabii o zmnlar ss yoqtu.onunda o qüzelliqi var stardoll bnce her zmn çoqqqq qüselllllll istersniz bakabilrsiniz stardollum= 14merve15crazy klübüme üye olunnnnn arkadaşlık istekleri kabul edilir ama mesaj yollayın

valla ben süperstar olduğum için şanslıyım he inanmıyomusnuz alın göün deyx_09_08 ve şiifrem biriolarak veriyorum bana hediyeler alın boş vaktim olmadağı için yapamıyorum hee ŞİFREM:*********** yani=05267899302byeeeeeeeee

sinem nur çok gıcıksın seni tanıdığım için

bence bu haline şükredelim çünkü stardollun daha yenisi çıkacak o zmaan herkez eski yhane şimdiki haline kötü dicek stardollun yenisi nasıl olu8r acep

yaa şu anda ki stardoll’da süperstar olmak ücretli mi??

lütfenn cvp verin:(

bence eskisi daha güzelmiş

gerçekten çok değişiksize bişi sorcam para kazanma hlesi varmııı
😀

ayy aman allah korusun o samanda olmak istemiyorummm suanki halimize sükredelim lütfennn😀🙂

adım Megis benim stardollde

mikemmel ama şimdiki hali😀

bence şimdi daha güzel ay canım yazık onlara biraz gayret edin daha geliştirn katılanlar selingrlse hediye göndesin

mrb ben süperstar olduğum için çok şanslıyım dediğim gibi şifremi değiştrdim adım aynı şifrem redaxsinem bayyy:)))))):):):):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:::D:D:D:D:d.d.D:D::DD:D:D::D:D

ayyyy ben hayatta kullanamazdm bu arada sewgili iseyen bi arkim var 20 yaşında ve 18-20 yaşında bi sewgili arıyo isteyenler sölesi msnini fotosunu yolliiym

stardoLLda bizi buLabiLirsiniz. _M3RW3_🙂 ikimiz kuLLanıyorz. ŞevvaL bnm kuzenm.

arkadaşlar ben birşey soracağım stardoll u çok iyi bilen biri varsa söylesin lütfen şimdi
ben üyel oldum saçımı değiştirmek istiyorum nasıl yaparım cevaplarınızı bekliorum
SAYGILAR

yha bn de biliyom bn de 2007 den beri oynuyom aslında herşey doğru şimdiki haline bakarak çokkk komikkk!!!!!!

eski hali çok çirkinmiş..

yaa simdi stardoll a giriyorum çook yeni bir site olmuş ben eskisini is 0 istiyorum yaa

ya bana biri yardımı etsin lütfen süperstar olamıorum ALLAH’ını seven yardım etsin şimdiden teşekkürler

şimdide var zaten

stardoll saten 2006 da açıldı 2002 de nasıl üye oluyosunki😀

stardoll saten 2006 da açıldı diy biliyorum ben 2002 de nsl üye oluyon anlamadım?😀

of yha eskiden kıyafetler daha ucuzmuş şimdi fiyat tavana vuruyo:P

bence güzel nevar yani

ya arkadaslar bu oyunda nası süperstar olunuyo söleyin lütfen

para ve sslik ynnünden gzl bişi fakat tasarımlar iğrençç

saçmalamayn süpermiş eskiden benim bi şifrem vardı en başları çok iyi hatirliorum . O zmnlar o dknyleri felan alsaydm ve saklasaydm şuan çok zengn olablrdm .🙂 şuan kullandıgım nick pinksoldier

hiç ole yazık fln demeyin ordaki giysilerin şimdiki derğeri binlerce dolar mesela ordaki kurdaleli akzan 40000-7000 sd edio

yanlış yazdım 4000-7000

wwet eskiden benimde hesabım vardı öyleydi sslık bedavaydık herkes yapabiiyordum

ben sstardım evim öylebir dolmuştuki çok güzeldi

ya ne kadar kötüymüş ama bence o zaman hepsi süpestarlar için değildir şimdi hepsi öle ya

eski halini özlemişim ha ben 2yıldır üyeyim eski halini çook özledim ama bu halide güzel eskiden herşey süpersıtar deyil ama olsun 24 saatlik süpersıtar olunuo du o zaman istediğini ala biliodun nese özledim işte byy üye adım 2 tane var genede sölüyüm liss_liss_liss:2:klara_3535

bencede çok kötüymüş eski hali

stardollu bn 2008 de oynamaya başladım ama eskisi gibi değilmiş bncede şimdiki haline şürkedelim

ya benim bi sürü bebeğim var 2008 de de böyleydi hatta girdim

evt ben stardoll u 2008 beri takip ediyorum ve çok seviyorumm adım da :aile_reisi

Ben de biliyorum bende o zamandan beri giriyorum hatta adım nahyeRzineD idi.Ama hesabım silindi.O yüzden şiömdilki adım Birinci. O zamanlar süperdi.Ha bu arada ozaman da s.s. lık vardı.Ama daha ucuzdu.Girişi bile muhteşemdi o zaman. Herşey ucuzdu.Barbie adlı bir dükkan vardı ona bayılıyordu.Ama birgün birde girim yoooook!!!!!!!Çok üzüldüm.Keşke şimdiki hali eskisi gibi olsa.Ona bayılıyordum…….(STARDOLL ESKİ HALİNE DÖÖN!)

stardollun eski haline çirkin diyenler b*k a gusel derler yhani eski hali süperdi bir görseniz yhani size 2008 mi 2009 mu kalmadan bir hesabımı vereyim adı winx_bloom.2000

arkadaşlar beni ziyaret edin ve oylaın star doll dakği adım candy_maria_102 bb

sper yaaaaaaaaaaaa

bence çok eksiniz var tmm layın lütfen

bence çok hoşmuş keşke böle kalsaydı makyj mağazalarıda süpermiş ss olmynlarada vrmış of😦

çok iğrenççççççç oruspu gibiiiiiiiiii

Arkadadaşlar bence eski hali daha güzelmiş!Siz güzel deyilmiş diyorsunuz ama çok guzel.Bende stardollun bu hallaerini biliyorm.Bencede azcık kötüymüşş!Halimize şukredelim! Benim stardola 10 üyeligim var.adlarını soyleyeyim. cristinabel_sen,q_gren,elis99,ay-ayca,elis_2,zengin_gırl,gırl_gorl,dokuz_çeees,yeşim_sena34ve son olarak bir tan daha var bu uyeligim süperstar.cristinacindy.

ben strdolla 2008 den beri üyeyim.sonraüylik şifremi unttum.zaten şifremi de kırmışlar =) gerçekten çok farklıydı.g.salonuna git diye bir yer vardı ve ağ alt köşededi.evin bir şekli orda yani ayı yerde vardı ve benim hatırladığıma göre şimdikinden çok daha karışıktı.bu paylaşım çok güzel olmuş,tebrikler.

arkadaşlar bence yeni hali daha güzel eski hali karmaşıktııı lüğtfen arnızda 35 ss varsa beatiful_bebek9 kızıma tam oy verin covegirl olucmm

arkadaşlar o kadar çok üzgünümki.pardon msn nemin başında taktik yok!gene özürdilerim

Mrb. Arkdslar =) Bnce eSki strdoll dha çrknmiş😦 Şmdki dha güzeL . Strdll’dan çookk memnunum.
Eqer ewimi ziyaret edcekseniz ; kullanıcı adımm : ciz_biz ♥ Suitime bakmşken z. defterime yorumm ypmyı unutmayın .D

Öncden ss’lik bedava mydıı .?😀

bence bu halide güzel o halide ama ben halime şükrediyorum a bu arada nolur ziyeret edin adım zy_raga maymuee_ beni oylayıp ekleyip ziyar…….defterime yazana aynı şeylerş bende ona yaparım by

Nisan 26, 2011 4:41 pm

bence bu halide güzel o halide ama ben halime şükrediyorum a bu arada nolur ziyeret edin adım zy_raga maymuee_ beni oylayıp ekleyip ziyar…….defterime yazana aynı şeylerş bende ona yaparım by

eskiden olmak isterdim

bence eski hali güzel değil.her hafta yeni şeyler gelmiodu belkide hem süperstarlıkharika.

bence en yeni hali çok kötü.

bence eski hali daha güzelmiş fakat 2 resimde gösterilen..

eskiden berbat mışşş

eskiden berbatmışşşş

bence 2006 daha güzel s.slık yoktu gizli mağaza yoktu herşey açıktı ne güzel 2006’da olmak var mış😦 ama ben 2009’daüye oldum pek farkı yoktu hatırlıyosam shopun

Ben 2010 da üye oldum ama keşke daha önc üye olsaydım hem 4 odam olurdu hemde starpuanım şimdi daha yüksek olurdu ama stardollun yeni hali kat kat daha güzel Stardollda süperstrım ziyaret ederseniz sevinirim adım kubra_yelgec

bn 2008 de başladm galiba ama bir sürü üyelik deiştişrdim

peri_prenses_ ziyaret edin !!!!!😀 Kötüymüş bu arada eski stardoll😀

evet yha eskisi dha güzlmişş:'(

ESKİ STARDOLLA ÜYE OLUNUYOMU EĞER OLUNUYOSA

süpermş ya eski stardollda parada ykmuş eskisini istiorm bnnn

iyimiş

iyiymiş…

aslında kötü değildi harikaydı o zamanlar superstarlara çok önem verilmiyordu ama şimdi herşey ss lere oldu ben sitenin değiştiği ilk günü hatırlıyorm çok fenaydı ve oyunu bıraktım ama birkaç ay sonra alışmaya çalışarak oynamaya devam ettim.ama eski halini hala özlüyorum
adım rock_n_roll2000 bakabilirsiniz ve ben de ss lere fazla hak sağlandığı için hiç ss olmadım ama ss gibiyim okuduğunuz için sağolun
değiştii gün dün gibi aklımda ya

halimize şükredelimm

ben bu halleri gördüm

IY EWET ŞU ANI HİÇ BOZMASNLAR ÇOK İİ ŞU AN umarm böle kalır ilersede daha güzel yapsınlar bu çok irenç ewt kenlikle irençmş eski hali

Eskiden Paperdoll Heaven yani şimdiki adıyla Stardoll çok kötüymüş.Ben açıkcası Bayan Liisa’nın Paperdoll Heaven sitesini beğenmedim..Orada da aynı eski Stardoll gibi kayıt yok.İnanmıyorsanız Google.com’a yazın.Ben şu anki Stardoll’u çok seviyorum.Ancak ben oyuna daha yeni katıldığımdada aynı bunun gibiydi bana inanın 5 – 6 senedir Stardoll’u oynuyorum.Ancak, 2004’teki kıyafetler biraz daha parlak.Ben katıldığımda çok fazla mağaza vardı.Ve kıyafetler çok pahalıydı(En kötü kıyafet bile 6 – 7 stardollars’tı.).Arkadaşları yandaki kutucuktan arıyorduk.Ve benim üyeliğim uzun zaman geçtikten sonra silindi galiba😀
Bence şu anki Stardoll’a şükür etmeliyiz çünkü eski Stardoll üstteki gibi ve benim anlattığım gibiydi..

Haa bu arada Stardoll’daki adım poisonous__ 😀

bence eski hali daha güzelmiş…..

eski hali muhteşemmiş

yaa eskiden para yokmuş çok güzelmiş yahhaa eskisini istiyorumm:(((

eski hali çok kötüymüş gerçekten ya bide eskisinde yabancı konuşma var
acaba sperstarlarınki nasıl

eski hali süpermiş ama şimdiki kıyafetler daha modern ve çağdaş :DDDDDDDD

eski hali kötü

iğrençmiş

eski hali daha güzel tekrar eski sürüme geçelim

bencede eski hali güzel bende o zaman oynuyodum daha kolaydı bence eniden öyle olsunn

Arkadaşlar bence Stardoll her haliyle güzel . Eskileri bilmiyorum .ilk defa burada gördüm çünkü ben 2010’da katıldım . Ama yine de çok şey değişti . 2010 ‘dan 2012 ‘ye kadar olan değişimlerin farkına varmamak elde değil . Hele hele 2006’dan 2012 ‘ye olanları tahmin bile edemem . Şimdi Süperstarlara özel olan eşya kavramı kaldırılmış olsa bile üyelerimizin alacak yeteri kadar ( hatta hiç ) Stardolları yok . Bu yüzden üyelerimiz Starcoins denilen paraları kullanıyor ve bu paralara pek güzel şeyler bulunmuyor . Açıkçası ben Stardolları yalnızca zenginlerin kullandığı kağıt paralar , Starcoinsi de fakirlerin alınteriyle kazandığı bozuk paralar olarak görüyorum . Stardoll giderek daha çok ayrım yapıyor gibi görünse de yine de Stardoll’u çok seviyorum

Stardoll Kullanıcı Adım = Beycanaygrl

ask34_ hesabını kaça satıyon

yha şimdi levelli oldu çok iğrenç b u ne beeeeee

hangi arkadaş attıysa o zaman sslik ve starpuan vardı -starpuan 2008den beri vardı- ssliği hatırlamaz mıyım ne çok isterlerdi.royaltylik yoktu atmayın la.inanmayan gelsin konuşalım:
sebota_58

acaba eski halini tekrar oynayabilirmiyim?

eski hali berbat yaaaa

ben stardolu o halleriylede oynamıştım ama ozamnlardaki hesabımı unuttum ve yeni açtım adım Sevilay kullanıcı admım : eren_4848
bide eskiden yeni hesap açanlara 1. günlük süpersitarlık hediyedi eskiden daha güzeldi puanlar yazardı leveller değil mesele bn suan 41 lvlım ve puanım eskiye göre 5000 binlerde falan yani eski hesaba göree neşe ziyaret edip yorum bırakırsanız ÇOK SEVİNİRM😀

Eski stardollu oynamak isterdim 2010 yıllarında stardoll da 3. Gun ss oluyordun 1 günlük
Ve sd yeri kapaliydi

Cellie stardollun makraj masasını nasıl aldığını bilrn varmı ben de almak istiyorum . Nasılyapıldığını söylerseniz sevinirim

ya gerçekten eski hali çok basit ve dikkat çekmiyomus

herşey çok indirimli

gercektende cok kotu

stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi

Bir Cevap Yazın

  • Hiçbiri
  • SORU: stardoll ismi siteye ne zaman verilmişti 2006 mı 2012 mi
  • ayşe: arkadaşlar nasıla açılır
  • ayşe: oooooooo olmadı

Kategoriler

