Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Şirin köpekleR

Posted on: Temmuz 8, 2009

www.daveproxy.co.uk adresine gidin sayfanın aşağısındaki beyaz çubuğa

stardoll.com/en/campaigns/hotelfordogs/ yazın ve sağdaki go butonuna basın.

Stardoll kullanıcı girişi yapın. Orada karşınıza çıkan sevimli köpeklerden birini seçin.
istediginiz köpegi seçinn Smile

172 Yanıt to "Şirin köpekleR"

ufshfueıgureıgureıhgruıewhguı

bişi dicem ben üye girişi yaptıktan sonra karşım şirin köpekler çıkmıyo ama kullanıcı girişi yapmadıktan önce o şirin köpekler çıkıyo napıcaz şimdi

olley oldu yihuuuuuuuuuuuuuuuuuu

çok teşekkür ederim

benimki oldu bana ziyarete gelirseniz sevinirim
kullanıcı adım:barbie_kate

bende olmadıııııııııııı

banane olmadıysa olmadı :)

bişey diyeceğim bende oldu isterseniz gidin evime üst odada.adım _MiSsYoU_ bakarsanız sevinirim

bendede oldu benim ismim de barbie_kate zaten bunların hepsi yanı şirin köpeklerin nasıl kazanılacağını tanıtımım da yazıyo herkezi suitime beklerim hediye göndermek isterseniz göndere bilirsiniz :) :D

olley olduuuu çok tşk cnm

olduu çok çok tşkk edrimmm

olmadı şifremi versen yapsanız

Çok teşekkür ederim

stardollda adım flover282 girerseniz çokkk sevinirim

yha bndede oldu yuppiiiiiiiii

mine benimde adım mine

saol bn yapmısdım saten

stardoll da adım shekergiz girersenis sevinrimm… eqleyin falan filan iştee

cnm tşklerrr

evt oldu yha süper 5 köpeğin beşide var bende artık seviyorum çok datlular…..ZUHAHAHAHAHA…….

bnimki oldu bnim bnim bir kaç bedava eşyam ve kıyafetim daha var ewt bedava evime gelirseniz görürsünüz arkilik isteklerini kabul ederim yurdo_cmo

benimde oldu saolun adım pinkqirl1 eklein ark olalm

benim ki oldu yaşasın bide bişi sorcam 2.ci yi alabiliyormuyuz?

Arkadaslarr yuuw benimkidee olduuuu yuuw 2 köpeğim oldu 1 ini önceden almısıtımm phen superstarım kullanıcı adım babyfasion97

Benim ismimi kim kullandı sölesin

bende olmadı nasıl oluyor bana söyler misiniz ismim vanessa_miley99

bna da çoktaaan oldu ama yine de tşk bn o tüylü olan juliet aldm çok şeker bişi

selam bnm stardoll da adım esrarengiz_girl lütfen baqınn

çok teşkkr cnm yha müthişsin

Çok tweşekkür ederim bn romeoyu seçtim ama pişmanım

bende olduuuuuu yüpi

ya bende olmioo yardımm edin lütfenn

bence bu iiiiiğğğğğğğğğreeençç (iğrenç).hiçbi dediğiniz gerçek olmuyo bu siteyi yapanında üyesi olanında anasını sikeyim

su perisi nasıl yaptın ?????????????????????????

yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaa

BİR TÜRLÜ OLMUYOR

yaa nasil oluyor alla allaaaaaa

biriniz bana tam acik acik anlatsaniz dyrmmm

ya ço güzel köpek geldi isterseniz bakın ageleges_result

ark. sadece bunu süperstarlarmı yapabiliyo ??

arkiler nasıl yapılcak bi soyleyin ya yalvara yalvara bi kaldık artık yeter ama yaaa :%

eğer böle küçük şirin değilde böle siyah büyük gerçek parayla alınmış gibi görünen bi köpek istiyosanız sölediklerimi dikkatle okuyun;

ilk önce suitinizi açın normal adres çubuğuna http://www.goproxing.com yazın enterleyın yazdığınız sayfa geldiğinde biraz altta arama çubuğu var (sayfaya ait) oraya stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17944 yazın yine enterleyin üye girişi yapın üye girişi yaptıktan sonra tamamen çıkın sonra tekrar normal stardolla girin süitinizde güzel bi hediye paketi!!
–aç bakalım kimden??
–aa benim söylediğim yerden !!
–e bi teşekkürü hak ettim yani…

NOT:Eğer beğenmezsen kaldır sandığa gitsin nede olsa para vermedin;)

ben denedim ve oldu ben bu hileden önce hoteldogs köpeği hilesi yapmıştım tatlı bi köpekti böle sarımsı bişiydi siyah köpek istedim yaPTIM VE OLDUU kanıt için xxcandy_girl=ziyaret ett

çokk tşk ederim cnm

yalancı olmuooooooo

bendede oldu bende jülieti aldım benim 1. odamda bakabilirsiniz
adım ;crazy_she1998 arkadaş tekliflerine açığım

ya ben şirin köpek hilesini denedim olmadı gerçek para ile alınmış gibi köpek denedim olmadı umudum yıkıldı birde size birşey diyiceğim OLMAYACAK ŞEYLERLE UMUDUMUZU KIRMAYIN BİZE YALAN SÖYLEMEYİN

gerçek hileler söyler misin canım

oluyooo

bnd eolmadı

bnde olmadı nasıl yapabilirim ? benim ismim stardoll da 98miray bana birisi ziyaretçi defterine yazabilirmi ne olur çok ihtiyacım var.

iremcim nasıl oluyoo?

benim evim çok güzel bakarsanız görürsünüz adım: barbiegorl

stardoLL daqi quLLanıcı adım _BamBam_1605 z.dftérmé yorum yazarsanız svinirim :D

Merhaba arkadaşlar ben stardoll hayranıyım…Bu hileler işime çok yaradı birtek hannah montana olmadı oda problem deil…Sizi çokk seviyorumm. Bana hediye yllarsanız daha mutlu olurum byess
Kullanıcı Adım= abbey_dawn_eed

Arkadaşlar!Bu köpekler çok şirin gerçekten çok kolay bir hile!
Bu siteyi yapana minnet borcum var gerçekten!

ben yapamadım

bana yardım edin olmuo ya çok istiyorum evimde doğru duzdun bişey yok nolurrr yardım edin yaa stardol kullanıcım eylemhaznedar19

nolur yardım edin yaa yapamıyorum yardım edin

aaa barbie_kate benimkide kate.barbie ve saol bunuyazana diyorum eyer yalansa sen bir delisin yada kısacaaa kandırıkcı

yalanco böyle yazdı bu sala inanmayın arkadaşlar
bende böyle yazdı

Error:
Invalid form input “stardoll.com/en/campaigns/hotelfordogs”

suitimizi nsl açıyoruz

ya arkadaşlar galiba bu hilenin süresi doldu.ben yapamadım
:( ama stardoll daki adım cemre_2010 bakarsanız çok sevinirim ben burdaki herkeze bakcam:)

kaç kere denedim

bana o cok şeker dediğiniz köpeklerden çıkmıo ne yapıcam şimdi??????

arkiler siz diosunuz ki:giri nii de ben nasıl gircemm yenimde …:D

ya amq. sayfası açılmıo

pardon çok özür dilerim sürewsi dolmamış cnm ben yapamamışım çok özür dilerimm :(

bendede oldu saol cnm adım evkayhe_61 evime gelebilirsiniz

yha ne olur biri ban ayardı etsin evime gidin bakın adım marinaalmira bana hediye gönderene ben 34 tane gönderirim yeminki

o sitede şirin köpek falan yokkkkkkkkkkkkkkk

olmuyo malesef

ama biliyr musunuz benim e mailim onaylanmadı

elbiseleri bana gönderirmisin

yalancısınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

yyyyyyyyyaaaaaaaa kanka süper tatlı

ya yalan atıosunuz mallar öle bse yok salaklar

bende hepsi oldu valla evime bakarsanız sevinirim barbi_elifnaz_
benimle arkads olursanızda

kızım yha bu oluyor hemde süper şirin şirin köpekler:Dçok tatlılar ayrıca herkese teşekkürler

ya bn yapamadım herhalde bunun tarihi geçmiş yaaaa

olmuo çıldırcam valla offffffffffffffff

ya olmuyo ne biçim bi site bu hiç bir şey olmuyo..kardeşim hem delimisin olmayan şeyleri insanlara sunmaya utanmıyo musun?…

olduuu ypiii çok tşk evime girerseniz seveinir,m aybenseda

oldu yeahhh

bendede olmadu ya benim kulanıcı ismim crazy_red_angel arkadasım olursanız sevinirim:DDDD

yalancılarrrrrrr pi******

bune ya olmadı stardoll açılmadı bile

çok araştırdım ama olmuyoooooo

ya benim olmadı köpekler çıkmadı

slm üye adım ctygrls isteyen ekleyebilir hediye göndermek isterseniz başımın üstünde yeriniz war:D

arkadaşlar bende indirebilmek için flash player yüklü olmalıdır dio lütfen birisi buna çözüm bulsun yüklüyorum 2 gün sonra yenmi flash player istiyo lütfen bana yardım edin…

bende oldu size bir hile verimmi?kesin isterseni buyazıyı okuyun!!giges2009 adlı kişiyi ziyret edin 6 şapka 5 ayakkabı 9 elbise(hannah montananın)7 fular 8 göz kalemi renkli renkli.5 far 6 tane rumen. bana geldi süper isterseniz bakın adım bhn_nisa

ayyy süper kesin aırım

yaa omuyo o beyazz çubuğa onu yazınca çıkmıyo kii

allah belasını versin p*ç kuruları

olmuyooooooooooo

kötü laf dicem ama

orospular

olmuyoo ltfen yardım edn

yha ben anlamadım olmuyo bende yha yapamıyorumm:(

siteye fln girdim ama olmuyo

yhaaa çoqq ylancısınzz bee olmuyoo bi site var o tüm stardoll hileleri sitesinden daha gsl valla eben hep oraya giriom sizde üye olun süperr tüm hilerleri gerçek verio kızz….sitenin adı http://www.starhile.blogcu.com valla tawsie ediorm…:D

cok güğzel

bu cok güzel

bişey diyeceğim bende şirin köpekler hiç çıkmadı nasıl oluyor

olmazsa köötü olurrrrrrrrrrrrr

Bu site zararlı bir sitedir.Bu siteyi kapatmazsanız StarDoll’dan atılacaksınız.Ben Callie.Stardoll sizin için Türkçe’yi öğrendim bu site kapatılmazsa StarDoll kapanacak.

olamaazzz büyük felaket ne yaparımmm

olmuooooo bhe yaalancılarrrrrrrrrrrrrrr

ya yalan sölemein götler

oldu yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

olduu süperrr bakın dowe5

aldım işte buuuuuuuuuuuuuuu

adım almadoll ekleyin

ben yazdım olmadı

bndede oLdu çHok tşK jNm

bnDe oLmaDı DienLer beceRiksiz Mi yHaaa?!Bn Bi tıK yaPtıM oLDu!

arkadaslar ya bana olmuo birinize sifremi versem yapsanız olur mu? lütfen adım ceynisa

bunun stardoll ile ne ilgisi var

yhaa nolurr buzperisi eda bana nsl olduğunu söyle bnde olmuo

olmuo

buzperisi eda mavi resimli olan şifre ver yapıyım

bana hiç bişi gelmedi

bebennbeben denedim ama gelmedi

KıZıWWW suPerSİn sAoll bEnDe oLsuuu

ya olmuyo yapan biribanada yapsın simge 2006 kullanıcıadım ŞİFREMİÇİN BANA MEAJ YOLLAYIN

LÜTFEN YARDIMCI OLUN

ben girdiğimde iki saat evim çıkmıyor

yaa olmuyoooooo bnim ismim stardollda stardoll-roxy sn ßana arki isteqi yolla . bana yapar mısın ..ßide zaten yazıyoruz orda http sonucu ßulunamadı yazıyorr

karşımıza köpek çıkımıyor kapak sayfası çıkıyorrrr köpek felan göremiyoruzzzz

yaa hem olmuyor hem de köpek çıkmıyor yapan biri beni arkadaş olarak eklesin bn ona sfremi veririm alması için lütfen bnm adm hilal555

ya olmuyo stardoll adımda burdaki kullanıcı adım

hiçç bi şeyy yokk ama dier hilelerinin hepsi oldu saol şeker aa bu arada bn stardoll-roxy isteklerinizi bekliyorumm

arkadaşlar onun süresi bitti boşuna uğraşmayın bende sandığa atım gitti adım barbie_kate

yha ben buraya en son 2008 de girdim kaç yıl olmuş yhaa inanamıyorum hheehe

olmuyo bn denedm olmdı pink.aleyna12 ye grip bakabilirsiniz …

arkadaşlar ben denedim olmuyo olmuyo olmuyo neyse size bir şey diyeceğim belki biliyorsunuzdur …………..
camp rock cinamasını sonuna kadar izleyen camp rockun posterini kazanıyo ben bilmeden yaptım

arkadaslar benm stardollda adım _larisa ziyaret ederseniz çokkkk sevinirim ve lütfen s.s seniz hediye gönderinn

amına kodum

valla bn hamile olduğum içinmidir nedir bu bedavayı alamadım lütfn biri beni siksin

yha senin bu gerizekelı şeylerinnin hiçbiri olmuyoo sende gerizekelısın yha belki ondann dırr aptallşeyy seni

salakk şeyy

yhaa aptal şeyy hiçbişeyin olmuyo bee

yaaha yapadımm nedenn olmuyo

bendede olmadııı

harbiii yhaa bende yapamadımm yapan varsa acaba nasl yapabilirim ?? :(

ben yaptımm yaşasınn

istersen söleyebilirim

bn yapamadım banada sölermisin

bende olduu hemde 3 dene geldi mavilisi çok çirkin ama

çok güzel beni ziyaret edin adımı yazdım görenler girisin

benim adım ecemelif268 süperstarım ziyaret edinnnnn

yaa olmuyo yaa

2 tane hille tek oldu oysa 5 tane yaptı m ama ginede iyi benim 3 kızımı ziyaret edip arki isteği gönderirseniz sevinirim adları yermin6 , hiftiha , StarSera_ bunlar HABERİNİZ OLSUN StarSera yazarken yanına _ (alt tre) koyun yoksa başkaları çıkar bu yazı okuyup ziyaret ettiğiniz için şimdiden çok teşekkür ediyorum

ya ben açdım am a nerden üye yapılo olmuo cnm bn stardollda ss yim ama bana rapuzel saçı hiç çıkmıo

niye köppeklerin resmi yok??:(

köpeklerin resmi nite yok??:(

bunu almak istiyyom

slm bunu almak istiyom güzel köpelerden

çoook teşekür ederimmm

saol ttlım spr adım eda_stardoll

süre dolmuştur..

Yha arkadaşlar biriniz bana yaparmı bn yaptım olmuyor :(

yaaa arkadaşlar dediğiniz siteye giriyom o adresi yazıom bulunamadı dioo

yhaa goya bastım çıkmıooo

benim ki olmuyo ya

olmuş olmuş çoooooooooooooook teşekkür ederim çok tatlı

olmuyooooooooooooooooo

bnde olmadı bu arada stardolldaki adım casmin_61 girersenin swinrm

ben bir türlü bulamadım onun dediği siteyiiiiiiiiiiii……

Bir Cevap Yazın

  • mimi: Cellie stardollun makraj masasını nasıl aldığını bilrn varmı ben de almak istiyorum . Nasılyapıldığını söylerseniz sevinirim
  • selin: salak niye şifreyi veriyon
  • Nursena Gökdaş: oooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff kod verseydin bariiii

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

