Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Hannah Montana Elbisesi

Posted on: Haziran 22, 2009

1. e 123proxy.info ya da  http://www.proxy-gratuit.fr adreslerinden birine girin.

2-Oradaki yere stardoll.com/en/cinema yazın.

3- Üyeliğinize girin

4-Çıkış yapın ve siteden çıkın

5- Normal stardolldan üyleik girişi yapın ve evinize gidin.hniih

536 Yanıt to "Hannah Montana Elbisesi"

cnm çok teşekkürler bu haberi bizlerle paylaştığın için senin sayende bedavaları alma şansımız oluyor çok sağol :)

ayrıca daha çok bedava sırları paylaşsan çok sevinirim cnm

nsl alınıo

nieeee olmuo cnm yhaa ufff

arkadaşlar bn bu bedavaların bide şeyini biliorum eşyalarını badavaya piyano fln suutime gelirseniz sevinirim kiss.mee130k

bnmde suitime gelseniz sevinirim ama benim suitim sizinkinden on kat daha güzel bundan emin olun yanii…

bu arada suitimin adı _girlmaya bakmayı unutmayın

eminim öyledir tatlım ama burda önemli olan suitemizin güzelliği değil oyunu nsl oynayıp site içerisinde ne kadar popüler olmamız önemli

yaw ewt alınmıo ayrıca bedava eşya isterseniz söyleyin bnde söyleyebilirim

ya bu elbise çok güzel ben aldım sao cnm adım stardollda salentima bakın ve görüünn

arkadaşlar ben yaptım bunu ama olmadıı lütfen daha fazla bilgi verirmisinizz. bu arada suitime bakarsanız sewinirim..suitimm: meryem972

olmuyo yawww

arkadaşlar benimki olmuyo ya bana yardım edermisiniz

şewal benim suitime bakabilirsin..Sheqer_Girlll18

Pff gelmiyor suiteme ya siiniir oluyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

yhaaaa arkdaslarr bu yalanmı yada yapan nasılLL yapıyoo anlatsın
adım shekergiz stardoll da… he bide bütün bedavaları aldım bitek bu hanah montana nın kini alamıyomm

evet kıyafet alınmıo 2 kere yaptım ben offfffff bana söylermisiniz nasıl yaptığınızı kıyafet cok güzel

cnm aRtık bu 10$ oLdu ama bn aLdım nasL oLsa…!!! x)))

yha herkes kendini düşünüyor nasıl yapıldığını anlatsanısaaa yha üfffff olmuyorr…. :@

olmadın bendede.ziyaret erderseniz: gomez665 , Missturkey665

banada gelmedi inşallah bizi kandırmıyorsunuzdur eminim öyledir :)

ya şimdi bu elbise s.s. satılıo hemde 10 $ inanmıyorum ya ben bedavaya aldım

ewt süper starlr bizinm gibi lmazlaras zarara gircekler iz kara:d..ddd.d.

olmuyoooo ya yapabilen varmı bu arada adım serkanayola3

suitime bakıın dolabımda suitim tadilatta amaaa

yha anlamadın ki bisürü hile verdin hiçbiri olmuyo

millet boşuna yapmayın olmaz çünkü artıq mağazalarda ve superstar=)

oofff çoğu hile oldu bendeee ama suitimde değil bazıları sandıktaa

gisemm suitimde dolapta bak görürsün elbiseyi süperstard değilimm adım orda salentima

Alınıyor. Hatta artık bu elbise Pretty in Pink ‘te Süperstarlar için satılıyor hemde 10 stardollara. Valla normal doll ve süperstarlar sakın kaçırmayın. Bu arada adım ceylindoll lütfen suiteimi ziyaret edin hatta üye olmak isteyenler Adriana-lima34 kulübüne üye olabilirler.

ya olmuyo arkadaşlar lütfen yardım edin üyeliğim aleynanurrrrrrr.Hemde suitim süperrrrrrr.

bence o elbisenin tarihi geçmiş :P

off lütfn söleyin nası yaptınız yhaaaa bence bunun süresi geçtii ):

uf bana da gelmedi hediyeli kulüpten 2 tane bebek geldi 3 bebek oldum

yha olmuo

hahaha ben senden önce biliyodum sen doğmadan :):):):)):)):):):):):):):) şakaaaaaaa

pes yanii olmuyor yhaa üff

en güzel benim ewim bikere -_-KalomirA-_- ve _-_kalomira_-_

ya olmadı pff nie ollmuyo yardm edebilirmisinizz:((

ArKAdaSLAr bndemde üyeliğim eski değil artık hiç bişey bedava deil önceden satılan bedavaya piyano koltuk gibi şeyleri alabiliorum bunun sırrını öğrenmek için ekleyin beni ayriyeten SÜPERSTAR ım :)
-sweetqirl-

ama 11 gün sonra biticek süperstarlıqım :( :)

suitime beklerim golden_gril

böyle birşey yokki ben denedimmmmmmmmmm

olmuyor çok denedim oluyor di yenlerde yalancılar yada onları yazan tek bir kişi var oda bedava elbise kazanırsınız diye yazan üçkaatçı olabilir

slm arkadaşlar bnm suitemde ünlüler piano gitar falan var inanmayan henza-14 adlı kullanıcıya baksın

ya çokk güzel ama ben dede gitar falan var ama bu elbise yok inanmıyan bakkabilir ewril_4106

ya çokk güzel ama ben dede gitar falan var ama bu elbise yok inanmıyan bakkabilir ewril_4106

saat 14:07 am

arkadaşlar alamayanlar varsa ben alabilirim stardoldaki adım xxminnosxx bana güvenebilirsiniz arkadaşlık teklifi yollmamanız yeterli

olmuyo ya biri bana yardım etsin yoksa delirecem

yhaa olmuya nasıl yaptığınızı söyler misiniz lütfen

suitime girerseniz sevinitim.beatifugirl1997

ben elbiseyi alamadım

ben çoktaan almıştım bedavaya su anda o elbise s.s. elbisesi.:P

oluo cnm inanmayanlar suitime baksınlar adım mseg

ben yapadım ama tekrar denicem ztn bi sürü hile denedim
stardoll kullanıcı adım uykucu_kitty

caım çok saol sandıa koydum

arkadaşlar beni stardolda kaydedersebiz sewinirim sofia_ada’dır

olmuyo yaa lütfen yardımmm bu arada adım -karamel- kulübümede üye olursanız sevinirim adı gezegenim

yhaa gelmiyorr yalmı söylüyüosun buradaki insanları kandırmaya unanmıyormusunuz

malesefffffffffffffffff alamadımmmmmm

ben bunLarın hepsini biLiorm
suitimi ziyaret edin
kulübüme üye olun
oy gönderin
lütfeen

visit my suite
join my club
vote me
please

yaa bende alamadımm

ya bende alamadım::::::…..:(:(

bazıların tarihi geçmiş olabiliyo

1kere olmuyosa çok yapmayın faydası olmaaz

klübüme üye olur musunuz

nasıl alıonıo ya

öfff sinir oldum bu elbiseye

fsdben denedim oldu :d çog güzel paylaşımlar bedava bulursan haber ver çok güzelllllllll

gelmioki kardseşim malmmısın ?1

alınmıo yha

klübüme üye olursanız sevinirim klüp moda…
adım stardollda billzy_

bende olmadı zaten diğerlerindede olmuyordu ama boşverin baska koyarsanız sevinirim

kızlar yaaa siz çok salakça davranıyosunuz

köpekler çok tatlı köpeklerin tarihi geçtimi

bende olmadı

of ama olmuoooooooooooooooooo

arkadaslar bn yapamadım yapabilen warsa şişfremi weriyim banada yapabilir mi???

ben yapamadım yapabilen warsa sifremi veriyim banada yapabilir mi?

yalan deill bnmde var isterseniz stardollda suitime bakabilirsiniz !

ya arkadaşlar kiyafet çok güzel ama bana öğle bişey gelmedii???

alara sn buralarda takılr mıydn yaa bn kolera_lal

Gerçekten çok güzel – BEN STARDOLLDA MOONİCEAYSE GİRİN BAKIN !!!!!!LÜTFENNN!!!

yalan söylüoo

arkadaşlar gezegenim kulübüne üye olunca hediye geliyo

ya deniyorum deniyorum olmuyorr……….. !!!

olmuyor galiba süresi geçmiş

kullanıcı adım:lolipop_73

Arkadaşlar Bütün bedavalar 1 süre içinde veriliyo eğer süresi biterse haliyle alamıyosunuz daha çok bedava isteyenler bigmagazin.blogcu.com 2 a da bakabilir ordada çok var!

yha gelmioo amaaa

yyyha spr elbiseleri tarif edion cnm arkadaş olalımmı ben zeynep tanıştığmıza memnun oldum

yha arkadaşlar ben bir türlü şu hannah montananın takımınıı alamıyorumm bana yardımcıı olun lütfen yaa delirecemmmmmmmmmmmm

tşkler

böle b.ktan zamanı geçmiş şeleri koymayın lan sizin yüzünüzden değerli zamanımı harcıyom salak

me dollumun adı avril97-97

arkadaşlar ben alamadım zamanı geçti galiba bunun bana yardımmm edin amaaa yanii öff aynen bende delircemmm

öff öff nie olmuo 2 adreside denedim yha biri lütfen anlatsnn artık şunuu

pff .. olmuo yhaff yalan ..

olmuooooooooooooooo

bnm suitim herkesinkinden çok çok güzel bn süperstardım ama gerçek ama gerçekten şimdiki süperstarlarınkinden çok çok güzel isteyenler ziyaret etsin adım winx_tecna

Selincim güzelim sana bişey soracam üyeliğindeki hannah montana elbiseni nasıl aldın yorumunu yarın yapar mısın güzelim vaktim yok yani

hahhh siz bunlara suitemi diosunuzz guli bari bnmkilere baknda gsl suit nasi oluomus gorun:edward_bb
edward_bbb
shedalula
bakarsanz sewinirmm

arkadaslar bana gelmiyo elbise niye gelmiyo

banada söleyi

Kızlar bu alınmıyo yha…. Ama sanırım süresi bitmiş… Bazı bedavalar süreli oluyo çünkü… ha bu arada süitime göz atarsanız çok sevinirim… Kullanıcı adım : .Naz.

baksanıza birisi dio ki mağzalardan birindeymiş + bide süperstarlar içinmişşş

bu arada isteyenler gelip suitime bakabilir adım tattiana1990

alınmıo delirmeyin

yha yalan bu yapan da yoktur varsa msnem eklesin beni hemde stardoll sifremide vericem yapsın tmm mııııııı??????? nehirkocer@hotmail.com bekliorum hadiiii

bu elbiseyiçok istiyordum

salakoyunlar

yaaaa olleyy yaaa çok teşekkürler oldu yaa hannah montana elbisesi geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ah bende süperstar olsaydım alabilirdim ama olmadığım için alamıyorum

yalancı alınmıo

YHa biZe niye qeLmio ozmn hepSini yapTım ama btrLü geLmiyo
suitimee beqLErm Adm narq0sh

cnm çok teşekkür ederim saol herşey sizin gibilerin sayesinde oluyor çok saol cnm çooooooookkk saol

ben yapamadım yardım edebilir misiniz

valla bnmde suitim çok gzl girip görebilirsiniz ve birsürü hile var bakın bence avrilgirlssss

girlmaya snn suitine baktım hiçde gzl deıl bnmkı ondn 1000kat dagha gzl

OLMADI YHA ARKADAŞLAR SUİTİMİ ZİYARET EDERSEİZ SEVİNİRİM
-_-bahar-_-1905
KLÜP
BEEDAVAAAAAAAAA
BYYYYY BYYY

bence harika öff sinir oldumuş kızım sen hayatında bu kadar güzel elbise gördün mu aptal gerizekalı hebelen

bana da olmuyo suitime bakın muhteşem neden bu kadar eşya var biliyor musunuz çünkü odalar az olduğu için herşeyimi sandığa tıktım

ya olmuooooo

arkadaşlar flora_dilan isimli üyenin klübüne üye olursnız hedie yolluyo hem klübe üye olup hemde hediye yollarsanız 5 tane elbise yolluyor eğer bir tane elbise yollarsanız 10 tane ayakkabı yolluyor ben denedim oldu ama sndığa koydum üyeliğim tatiana_rock

cnm sana çok teşekkür ederim gerçekten bu elbiseyi almak çok istiyodum senin sayende aldım

ben ALAMADIM Bİ YARDIMCI OLUR MUSUNUUZZ?

arkadaşlar sekerkiz00 diye bir kız özel bir kulübe üye olmuş o yüzden o kıza hediye gönderirseniz 100 starpoint geliyor ben kazandım hatta bakabilirsiniz benimkinin adı seyma777

arkadaşlar süper bi hile biliom dendm oldu spr ..sweet.angel.. arkadaş olarak ekleyn 5/5 oy verince,ziyaretçi defterine yazıp kulübüne üye olunca bu işlemi 10 gün boyu aralıksız yapaınca 100 starpoint artıyor bn denedm spr …arada hediyede veriolar…
adım riversu

özge dediğin doğru çünkü bu hileyi bnde biliom ..sweet.angel..
buda bnden hediye gönderincede 50 starpoint artıor ama bunu 5 gün boyunca günde 1 kere hedie gönderince artıor

ohooo siz bunu daha yenimi bilionuz be bnım 3109 starpointim vr bn hep öle yapa yapa geldm buna bn hep yapıomm 100%100 işe yarıoo deneyn sprrr

evet arkadaşlarr oloyo özgenn ve sudenn dediği bnde biliodm bunu bu sır hiç bilinmiyo ..sweet.angel.. oy verin,hediye gönderin,ziyaretçi defterine yazın,kulübüne ğye olun ayrıca açtığı konulara katıln 7 gün boyunca yapın 250 starpoint artıyorr

arkadaşlar gerçektn bilmiodnz galiba bunu bn çoktnnn biliom bnım 2610 starpointm vr yapın gerçektn 100 100 çözmm

bnde ztn bu sırrı 1 kaç sitade daha duydm..denedm emeğe sağlık çok teşekkürler=)

ya olmuyo arkadaşlar ya bu arada benim de stardoll adım MissLucy_Winx

elbiseyi hiç beğenmedim

arkadaşlar suitimi ziyaret ederseniz çooookk sevinirim ve kulübüme üye olursanız ben fiatpalio kulübüm urban_club üye olursanız çok sevinirim orda bedava sırları da yazıo onlara da bakın isterseniz:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

cnm saolun çok güzel şimdidn puanım artıor ama bunu 10 gün boyunca yapın spr bişyyy

siz bunu daha yenimi öğrendiniz bana 3 tane elbise 1 tane ayakkabı 2 tane çanta 3 tanede ev eşyası geldi süprrr

nasıl geldi okadar şey sana ne yaptın daa

yha elbise yerine duwar kağıtları eldi

ya arkdslar daha gzl elbiseler warmı eğer yazarsanız çok sevinirim =)

çok güsel

ya alın mıo ama ben yine dnedim inşallah alınır stardoll ismim idilhazal

ya lft dua edin alınsın

çok gcık hiç beğenmedim

arkiler cok güzel elbise ama ben alamıom ve ben komşunun kızı ile yarışıom ama onda var bende yoooooooooookkkkk xd xd xd xd xd xd xd

ya bn yaqtım ama olmadı… bu arada stardolldakı kızımın adı = eletra789 kızıma bakarsanız sewinirim =>

ya niye olmuyor

slm ben merve bunu denedim ama olmuyo ben kızlardan birileriyle arkadaş olmak istiyorum kullanıcı adım kardelen300

kardelenkullanıcı adım kardelen300

arkadaşlar stardoll da xcrayzgirlxx adlı kıza 5/5 oy verince çok güzel bir elbise geliyor onaylandı kanıtlandı

sizde bnmkine qirin coq qüzel ewim var adım iLLeqal_

stardolldall da HaNNaH12002 nin evi çok güzel

ya kaç kere denedim yaa

arkadaşlar lütfen ashleyavrilfan vede fanculup kulüblerine üye olun çünkü bu elbisenin asıl bedaavsı yazıo vede çook bedava var bnce deneyin

bn hannah montana hayranıyım veee bende baska kımsenn hannah montana olabileceğini ve onu beğenebileceğini sanmıorum bnm gibi biri varken kımseye kalmaz ve kalamaz hannah montana

arkadaşlar süitime beklerim adım kolera_00840 bir de clübüme üye olrsanız sewinirm clübümn adı star-vanessa

arkadaşlar bn denedim olyoorr çok teşekkürler cnm senin sayende

alabildikk

stardoll hesabıma uğrarsanız çok sevinirm biri mutlular diğeri de

cute_girls_77

ya olmuyooooo slm arkdaşlar bende strdoll da üyeyim ben seyrfm
ziyaret ederseniz sevinrm

ben yaptim cok saol cnm

en qüzel benimki giirin melodytharthon çok seker

yhaaa neden herşey s.s. için yha biz hç bişey alamicak mıyız

gelmio

cnm alınmıyo şuan qeçerli deilmi

ya biriniz daha açık yazsın lütfen yani çünkü anlamıyorum anlıyorum yapamıyorum

kızlar neden benim suitim acılmıyorrrrrrr siz bakınnn en azından kate.barbie adım

arkadaşlar benden duymuş olmayın ama 1997MissLucyy e arkadaşlık yollayın oda kabul ederse ki ediyo 5 point geliyo hediye yollarsanız şansınız çoğalıyo

İlk başta goproxy.com adresine girip adres çubuğuna http://www.stardoll.com yazın. Ardında giriş yapın (giriş yapma kısmından emin diilim ama snırım yapmanız grk) ve… adres çubuğuna

Sırayla Şunları Yazın (birini yaz, enter’a bas, hepsini karıştırıp yazma :P)
Ve nasıl göründüklerini görmek için suitime bakabilirsinniz.

KOLYE: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17940

KÖPEK: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17944

KEK TABAĞI: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17993

PİANO: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17977

PİANO SANDALYESİ: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=17990

SANDIK: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18088

KRİSTAL KÜRE: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18165

TABLO: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18166

TAVŞAN: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18168

SU YATAĞI: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18463

ÇİÇEK: stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18464

AYNA: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18465

OYUNCAK BEBEK: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18501

ASLAN: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18502

TEK BOYNUZLU AT: stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18503

herşey için teşekkür ederimmm :) bendende bukadar

suitime bakarsanız sevinirim -Berrenur-

yaw olmuo bizi kandırıolar belli ki

alınmıyo beee

(TEKRAR HATIRLATIYORUM) ARKADAŞLAR BEN BÜTÜN BEDAVA LARIN OLDUĞU BİR SİTE YAPTIM BİR TANE BEDAVA BİLE EKSİK DEİL YHA İSTERSENİZ BENİM SİTEMİ TAKİP EDİN HERGÜN YENİ BİR BEDAVA YAZIYORUM VALLAHA BU SİTEYİ KENDİM YAPTIM VE ORAYA GİRENLER HİÇ MEMNUN OLMADIM GİBİ BŞİYDE DEMEDİ BANA İSTERSENİZ SİTEME GRİN VE SINIRSIZ EĞLENCEYE DOYUN!!!!
ADRES:

http://www.hillerdebolvar.tr.gg girin buraya stardoll!un bütün bedavalarından haberdar olun tavsiyem benim bu. ama siz eğer bedvaları kaçırmak istiyorsanız hiç girmeyin ama eğer ben bedava iatiyorum diye girmek isterseniz başımın üstünde yeriniz var efendim mutlaka girin bence!!!!

ARKADAŞLAR YAPAN BİRİSİ BANA YAPABİLİRMİ
ACBA
???????????????????
???????????????????
****************
****************
??????????????????
****************

alamıyorumk!!!!!!!

olmioooooooooooooooo ooooooofffffff

suiteme bakarmısınız adım:
miley.hannah.

çok saol canım.

ya bnde flash player diye bişeyy cıkıyo hç bi bk olmuyooo :@

yha cnm salentimacım almışsın yha bn 6 kere denedim olmadı lütfen bi açıklama yapınnn….

yha salak mısın herkesi kandırıonnn? hiç olmuoo

denemedim ama harmonie_damla benim hesabım 5/5 oyları ve hediylerinini beklerim

şey daha çok bedava söylersen sevinirim jnm ama ben yapamadım zamanı geçti galiba X(

stardoll da RuYaSe isimli kişiyi ekeleyip ona hediye yollar vede 5/5 oy verirseniz size gizemli hediyeler yolluyor.. ben denedim oluyor gerçekten de doğru.

arkadaşlar suite me gelirseniz sevinirim kullanıcı adım:eduss98

bak kzm ben yapamıorum bunun doqru olduqundan emin msn yoqsa eskidimi_????? off daha bu sene üye oldum hiç bişy yapamıorummm

sweety.girle duyrulur biz salak diğiliz o sensin biliyoruz ve sana hediye göndermemiz için böle yapıyosun sen bizi enayimi sandın

yha ben bunu kaç aydır deniorum olmuyoo :@ zamanı geçti herhalde bilen varsa sölesin bnde ve dierleride boşuna uraşmasınlar..

arkadaşar siz nesiniz ben süper stardım orası kesin süitime gelip bana 5/5 oy verirseniz sevinirim adfım madamcart159

yhaaaaaaaaaaaa olmuyoo yapamadım!!!

ya bu slk bizi kandırıo bende denedim olmadı mağazaları dolasırken gördüm yıldızlıydı yani ss ler alabilio bende ss olmadıım içn alamıom

her gyside hile var ama yapılmıo sadece kodlarını çıkarın bide consest yasınca orda bi kısıma oluyo bedavayaa ama giysinin kodu çııması gerekio resmi deil

ya arkadaşlar manadara yalan söylüyorr ben madamcart159 umm isterseniz benim msnemi ekleyinn görmek isteyenler hatta daha yeni s.s oldumm manadara büyük bir sahtekar inanmayın

msn: modairem1@hotmail.com

oolmuyo yaaaaaaaaaaaaaaa lütfn dour düzgün söleinnnn !!!!!

bune yhaaa olmuooo bikere o poyrox denilen site warya o olmuoo

saol cnm bu arada stardolldaki adım crazydans herkesin hediyesini puanını beklerimm

cnm bnde üeym ayrıca kulübümde yazabildiim tüm bedawla wr ayrıca adım harpx

ben s.s deilim bu hileyi yaptım ama gelmedi acaba bu s.slere özel bi elbise die mi bana gelmedi help yardım edin lütfen

ss olmak bir ayrıcalık deil lütfen kendinizi cimriliğe vermeyin hepimiz türküz birde türk olmayanlara bakın yani sonuçta oyun bence kendinizi bencillik cimriliğe vermeyin herkesin suiti güzel veya çirkin olabiliri benimki de sizinkinden onkat güzel yani ister inanın ister inanmayıhn………

stardollda ism =_melike_melek ve __tatlikiz__

ya selinin suiti daha qüzeL ama selin sana bişey sorcam hani orda stardoll cinema flan dien kızlar var ya onlarıı nerden aldın?check out flan diolar hani?

benim suitime girermisiniz ben superstarım missaysun1996

ya olmuooooooooooo
bu arada suitime gelirseniz sevinirim adım buse_cim10

ya bunun süresi geçtiki ztn bnim stardoldaki adm yeniuyelik klübümde sarı saçboyasının göz kaleminin ve bedava s.p hediyelerinin hilesi vr bn yaptım bakın isterseniz

çok güzel keşke benim olsa

slm qızz!bloqun he biçip öle .ıyyyyyyyyyyy!!!
hiç stardoll ile ilgili şey yoq kızzz…
eskidi bu hile hehhe:D:D:D salata alma hilesini biliosan gönde herkezde varrr!

yaa kaç kere denedim ama olmuyo adresler açılmıyo uff neyse bu arada evimi ziyart edebilirsiniz : misss-miley

olmadı beni ziyaret edin: ben_guselim

oymuyor inanmayın yalancılar

benim kide açılmadı ndn

yha bn yaptım olduda baska hile var mı

yha bir kere bu iki site war ama o boş alan stardoll.cinema fln yazın dio yha işte orası yoq

cnm ben bunu biliodum ama yinede tşkler emeğine saygıı:):d

141 | dilan
Eylül 11, 2009 7:34 pm

elbiseyi hiç beğenmedim

yapamadığndan olmasn :D:D
eda312

ya saol başka hileleri paylaşırmısın oyundaki adımda kate.barbie

slm ben stardolda en popilerin tüm bedavcaları bilirim stardolldaki adın sena_10 kulübüme üyew olursanız sizede söytlerim

bence benim evim hepinizinkinden güzel üyeliqime baqmai unutmaqin… üyeliqin adi:beybitub

kulübünün adı ne?

ben ss olduum için zaten bu elbiseyi pretty in pinkten aldım inanmassanız bakın adım ceylan_72

yha en iyisi banin ki hangi bidavayi arasan var sena_10 klubüme üye olun bedalardan sizde yararlanın cnm

yhaa olmuyooo bakın herşey vrr stardoll de adım:liana_alexa1999 külübüme de üye olrsanız bir sürü bedavalar yazıyorr

yh arkıler hanı bn o yazıyı yazdım stardolu yazıcak yer cıadı lutfen ırısı duzgunce yazsın

arkadaşlarr yhaa bni arki olarak ekleyinn stardollda adım denisa_9512 eğer eklersenizz size eşya veririm bedava köpek vee bilezikk vee pembe elbise ve ayakkabı

yapamadımmmmmmmm :((((((((((((((((((((((((

Arkiler arraştırmalarımın sonucundaa bana heerşeyi sora bildiğinizi buldum… :D
biliosunuz ki 6 gündür buradayımmm stardooolll benim dünyam 3 senedir stardollluum…
bu yüzden ben br stardoll kılavvızıyımm beni ekleinn… :D

Bye demeden önce size şunuda bildrmek isterim 2 tane televizyon werene benden3 odaa…(Arkiler bu arada benle olan beni ekleen arkiler kazandııı)…DEWAMI EKLEİN WE GÖRÜN…

Bu arda arkiler…STARDOLL da adım maide… :) :D

sen bizle dalgamı geçiyosun açılmıyo adreslerin hiçibiri ve öyle bi adres yokk…

ya olmuyor uf yaaaaaaaaaa

ya olmuyo 2 siteyede baktım hayır olmuyo

bu arada stardoll kullanıcı adım stardoll.tshsc5

benimde olmuyooo üff ya (l)

bence böyle hiç olmuyo arkadaşlar hiç ben o kadar denedim bedava elbiseymiş hııı ııı çok ta inandım size nasıl geldi hayret bazılarına elbise gelebilir ama bana GEL Mİ YOOOO bence bu süperstarlar için zaten herşey süperstarlar için oluyo buda süperstarlar için kim bu sitenin sahiibi ise söylesin bakalım kendine gelmişmiii ama gelenlere lafım yok

bu arada adım beutiful__angel stardolldaaa

ya bn hiç bişi istemiom komik bi arki istiom cnm sıkılayo yea (esmer_bela)lütfen gelin ya

ayyy çok kolay hemen geldi ……….tşk edrm

arkadşalr eğer bedawa isterseniz bnm klübüme üye olun kullnaıcı adım:Aysegul98

arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi kulüpde kampanya varr açılışlarının şerefine süngerbob poufuduk oyuncaı feriyolar neydi klbn adı :s
he spongebob-xD adı çok seker bi peluş oyuncak :Ddddddd

güle güle kllanın sakın iftira atmayın haaa süresi gçmişde olabilirrrrr

hiç birisi olmuyooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben aldım…..oleyyyy

arkadaşlarrrr benim stardolldaki hesabımın adı 000prenses000 eklerseniz sevinirimm

yha ne kadar yalancısınız yhaa kafadan bişiler sallıonuz sonrda milleti heycanlandırıonuzz salakalr kimi kandırıonuz lan ben bunun zaten olmadığını biliodumm gelenlerde bu yorumu okusun senin ne bok olduğunu

yhaaaaaaa olmuyo yha biri sölesin nasıl olduğunu elbiseç ok güselll yhaa :(

ama ben bulamadım yaaaaaaaaaaaaa

yaaaaa biri yardım etsiiin artık hiç bir bedava gelmiyor yardım ediiiiin!!!!!!!!

zuhal malmısın? bunlar çoktan vardı. bide sen kaçıncı sınıftasın lann ben lise ye gidiom bana yaklaşma seni top yaparımm..:@ sordum soruyu soktum boruyu

söylediklerinin hiç bri olmuyorr……………………………..

Selam…. Benim gibi becerikli olun biraz ! Haha çok komik durumdayız ya ! Ben yaptım olmadı adım ; miray_123 beni arkadaş olarak eklerseniz sevinirim kızlar !

Sizleri çok seven Miray Nisa !

NOT : Eğer beni eklerseniz arkadaşlık teklifi gönderirken ben bedava Hannah Montana kıyafetinin sitesinden aldım adını diye belirtiverin kızlar !

hannah montana giysin çook güzelmiş yaşım 10 ama sana bayılıyorum………

hande arkadaşımız için söylüyorun süitim çok güzel diyen için ben girdim ama hiç güzel diğil benimki çok daha güzel girmek isterseniz kullanıcı adım ellerimde65

7 numaradaki hande arkadaşımız için

yha bişe söliicem eed Hande*cim hiiçç güzel diiL bnm qi kötü oLmasına rağmen sana bin basar hatta seninqini DÖVER taaamm mııı??

Kullanıcı Adım ; miray_123

simdi google arama motoruna stardoll bedava elbiseler yazın 1. siteye girin orda 4 çeşit elbise war onlardan 1 tanesi sizin olacak altta yazıları yazıor pink dress green dress gibii.. onlardan istediğiniz bir giysiyi seçin eşya bedava evinide oluor.. ben yeşil elbiseyi seçtim sz de istediinzi secin

çok güzel elbise

bana göre harika begenenler el kaldırsın

1.si Bu hannah Montana eLß!ssi DqL VanneSSnn elßissi 2.si oLmadıı we hçBri oLmuyr pff…

MERHABE BEN HANNA TÜRKÇEYİ DAHA YENİ KAVRIYORUM

sizi tanimak isterım
lutfen stardoll da HannaMontana_22 yazın beni bulursunuz bana türkçe arkadaşlik ediniz………çunkı yenı türkce ögreniyorrum

elbise bende ver size gönderebılırım 999.897.34456 stardolum ver

ama bana arkadaşlık yapın yoksa hıhıh olmaz gönderemem

Tatlım,çok saol.Ben bu elbiseyi bedava aldım sayende.Eğer almasaydım sırf bu elbiseyi almak için SS olucktm xoxo
Butterfly-Force

ya olmadığı için ehn sevdiim ünlünün elbisesini alamadım yaa :S:SS:

bok gibi bi site

hey bu bok şeylere inanmayın afedersiniz ama gerçektende bok yine özür dilerim böyle bir şey yok ayrıca hannah montana iğrenç bir kız

BEN STARDOLLDA 4 SENEDİR VARIM ADIM SOFTEN-BURGA YANLIŞ ANLAMAYIN soften-burga BENİ EKLEYİN HEDİYE YOLLARIM BAZENDE YOLLAYAMAM OZAMAN BNA KÜSÜP SİLMEYİN HAA BU YANLIŞ ÖLE BİŞİ YOK ARKİLERCİĞİM

GÖZDE

arkadaşlar ben bir siteye girdim ordan biş yaptım mor bir sandalye ve bir köpek yolladılar gerçekten beni ekleyin o kadar zengin değilim ama ekleyin crazy_angels01

çok güzel yaaaaaaa ama s. s. alamayız?..

bence stardoll süper bundan başka güzel site varsa söyleyin..

ooooooo çok güzelmiş!

yalancılar herp kandırmak için yapıonuz ama olmuyo salaklar m4l

yha delirmek üzereyim nie olmuo yahaaaaaa

ya kızlar olmuo çok sinir bozucu

olmuo ya

ohh süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

yha olmıo ben yapamıyom

bi denelim bklm alnıomu:D

olmuo olmuoooooooo

alınmıyo.kaç kere denedim olmuyo bize öğret

ÇoK sAçmA vE OlMuYO xZaMAnI gEçMiŞ oHoOoOOO YaPtIm FiLaN YaLaNnnnn

çocuklar ben iyi biliorum napıcanızı stardolda erkek kaçirıp sikiseceniz sonra soyup amını yaliycanız

ya olmuo daha ii bi şekilde acıklasanız flash player felan istio

olmuyo ya sinir oluyorum bu arada stardolda adım liansem

isteyenler suitime gelebilir.Zorlama yokk…

yha bakın flash player 9 yükledikten sonra herşey tıkır tıkır gidio sorun yok kızı suçlamayın bnm kisi oldu saoll:)

bu arada stardoll daki adım ctygrls herkesi beklerim…

yalancıalr innan mayın haaaaa bu arada benim stardoll bebeği tuqbahammm girmeyinizi rica ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

benimkinde olmuo kaç kere denedim,

zehra benim stardoll olmuyo

hanna montana posteri vatan gazetesinde

hanna montana posterini aldım bennnn

hanamontana senin hayranınım yalvarıyorum lütfen msn

adresini ver lütfen seni görmek istiyorum lütfen

hiç bir şey anlamadımm……………………..

yaa ben yapamadım bu işi

cnm ben neden yapamadığınızı biliyorum süresi geçti şuan 2010 dayız ama o 2009 un btnm bende yapamadım ya anla artık

ewt ben bunu yaptım buradaki gibi şık deil

ben yaptım oldu ama sandıkta adım 92ebru92

ya arkadaşlar ben aldım bu arada ben carpioy türkiyedeyken petek ismin kullanıyorumhanna montananın konserine çok gittim bide nerdeyse bütün elbiselerini aldık kardeşiyle fotoğraf çekindim

ya çok süper bir elbise ama süperstarlar için

yav millet nasıl yapıyo anlamıyorumyaaaa

angel_gloria bakın bi super bi evim var:D

ama bana gelmedi:(

ulan orospu soyları sizin şarap çanağınıza sıçiym bu ne bok hile olmuo amana kodumun çocuğu pis ibnelerrrrr !!!!!!!!!!

Geçen de sitede bakıordum bi tane afterlife97 diye bi kız ekledim bide hediye yolladım meğerse kız stardollun kendi yaptığı bi üyelikmiş, benim evi doldurdu.

Afedersin cnm ama olmuyor gerçekten oluyorsada benim internetimde hata var ama yinede bunu bizimle paylaştın ya çok teşekkürler :)

millet ben ceyk rayn 30 ocak bimex te konser veriyorum gelen gelsin hana montanada var yanımda bedava bilet ler biletixten herkese yeni şarkımın ismini söylüyorum hanah montana ve ceyk şarkının adı sakın aşık olma

slm kızlar ceyk raynın dedi doğru bimex te konser var biletler biletix ten

yha sen bişi vermiosun ki aptalll

özür gamze bnm ikinci adım ıma bn yazmadım o gamze bnm ama biri yazış bnm adımı kullanmış sahibinden çokçok özür bn demedim biri demiş! ! ! !

arkadaşlar ben hep denedim ama hiç oplmadı aaaa bu arada stardolldaki adım dhych beni ziyaret ederseniz çok çok mutlu olurum

hannah montana elbisesi bende olsaydı bide süperstr olsaydım çok güzel olurdu

haha bende montana elbisesi bende var çeünkü bennnnhesi birdekki eren bakıcı ben ünlü olduğum için bende var haha

hey bunu aynısı bir mazada 10 star dolar

arkadaşlar lütfen kulübüme üe olur musunuz adım bigbang1997 kulübümün adı da clup_funny konusu en şık en rüküş lütfennnnnnnn

Ya olmuyo ya nasıl yaptıysanız anlatın

olmuor arkadaşlar bu alanlarda nasıL aLyoRlar anlayamadım yhanik

ne boqdan bi site be mall insan az güzel şeyler paylasır aptal kızz

çok salaksınız ymn edişorm bi boktan anlamıosunuzzz

çok sinirlendim olmuyo

arkadaşlar gerçekten oluyomu?

bakın beni süperstar yapan bana girsin kullanıcı adım ter3ena şifrem 12345678910 girin beni süperstar yapın lütfennnnnnnnnnnnn

kızzzzzz hande allah ALLAH SN BNMKİNE GİRDE BAK BAKİM KİMİN EVİ 10 KAT DAHA GÜZEL GIÇIN KALMASIN O.Ç

sofia_adana girde gör bakim ev dediğin böle olur

arkadaşlar benim evimdede bir sürü bedava var ziyaret edip 5/5 oylaraniz sevinirim üyeliğimin adı:cezaa

Ben de denedim ama olmuyor.Bu arada beni de ziyaret ederseniz sevinirim adım bbqmbn

valla olduuuuuuuuuuuu

suitime uğrarsanız sevinirim ismim ewrenn bi zahmet kulübemede üye olursanız kulübümün adı bong_sosist

hande’den daha fazla pointim ve eşyam olduğu kesin

bende olmadı yerdımcı nuzusuolurm lütfen teşekkürler

pardon yardımcı olur musunuz

yalan söyleme eee ne demişler yalancı götümün tacı

bizi kandırmayım. olmuyo. bu hileyi gönderen salak.

arkadaşlar suitime gelirseniz çok mutlu olurum ismim beyonsecicek

Ben stardoll’u çok sevyorum ve hiç ayrılmak istemiyorum ve belki

Sizde ayrılmak istemiyorsunuz iyi günler ve bay bay

ya kızlar kanmayın bunlara hepsi yalan ben neredeyse bedavaların hepsini denedin hiç olmuyo.hem böyle bir şey varsa stardoll yetkilileri böyle yapacağına mağazada 0 stardolara verir.akıl var mantık var yani…

sana çookk tşk ederim oldu da ;) senin sayende popüler olma şansını alıyoruz yahaa çokk tşk ederim cnm bnm

hem cnm ben bedavalarla zengin oldumm eminee gerçekten inanmassanız bakınn adım lady_sandy_38 bakta gör emineee

buse cim ya bnm arks. iteğini kbl et sna şifremi verim bnada yp olurmuu

arks. buse ‘nin suitene naktım yalan yalan yalann yoktu öle bi şey bnm adım megan_99 stardoll da

faLLa biz anlıoRsta siz anlatamıosnz dimi yhanik

yha işe yaramayan hileyi bize niye diyorsun…. okadar uğraşan kişiler var olanlar havalarda uçuyo başkalarını düşünmüyo hiç adil değillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

ya off bende olmadı yada oldu ama nereye gelio evimde yoqq :S

yalan cı ya olmuyo

inşallah olur

…off olmuyo :(
suitimi gezerseniz ve hediye gönderirseniz sevinirim

sekerkiz59

hande çok iğrenç bir evin var baktım ziyaretçi defterine herkez iğrenç yazmış

waww çok güzel bir elbisen var sana bayılıyorummm

ya olmuoo beee yalncı senii

olmadı

Bu siteyi hemen hapatmalısınız.Kapatmazsanız eyer StarDoll’dan atılacaksınız.Ben Callie.Stardoll StarDoll yöneticisiyim.

bendede olmadı bana hediye yollayabilirsiniz muhtesem.girl ve helena.q lütfen yardım edn çok az eşyam var

malllar olmuooo bebeler bu kandırıkcı booklu bi yyyyyyer

hande misin nesin bnm suitim sende 1000000000000000 qat daha qsL qir bi baq suit nası olurmus bnm 6tane iyeliqim wr ama bunlar sace iqisi qir bi baq da suit nası olurmus qör boq qafalıxDxD
1)cool_qirl98
2)avril_qoliq97

bütün bedavaları yapabilmiyorum ama olsun hannah montana elbisesi yalandırrr alınmıorrrrr yaaa yardım edin adım simge üyeliğim analiska kolay gelsinn

yha arkiler sizde oldu mu bnde olmuoo ama hannah montana kıyafetleri de çook güzel bn hannah montana nın en küçük hayranıyımm *mm

handecim hava atma şekerim havanı söndürürüm senin

ya sanırım süresi geçmiş.Bizzle paylaştığın için teşekkürler.

yaaa olmuo alınmıo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ya ama bu bedava deiL :(

ama bu bedava değil yaaa :((

bn yaptım ama şapka geldi ama daha iyisi sandalye ve hannah montananın elbisesi değil üstü geldi ama çççççççççççççççççççççççok teşekkürlerrr çok güzel bir site

gelmedi öffffffffffff yaaaaa

ya offff nie olmuo biri bana sölesinnn

olmuyoooooo yaww boşuna yapmayn arkadaşlar boşa vakittttttttttttt kaybı .!!.!!.

inşallah yalan söylemezsiniz

yalan be olmuyo 3 kere girdim tam size şikayet edicem görürsünüz

yhaw yaptım olmadı nasıl bir şey yhaw

nasıl yapıcam ben bunu allahınızı seviyosanız hepsi yalan arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr inanmayın benxce

yhaw oldu çok tşk ederim ne salksınız siz yhaw olmuyorrrrrrrrrrrr ama bize bir daha yalan demiyinnnnnnnn yhaw süresi geçiyor baktırıyorlarm bese kafanı keseri senin hava atme be terbiyesiz seni sanki olduda arkiler heo yalan dşyor bok

yaa oLmuyo YALANCI KIZZZ
seni yalancıııııı
arkadaşlar google ye stardoll bedava para yazın ilk siteye tıklayın selingirls kızın adı onun verdiği hilelerin hepsi doğruu bence o kızkan hile alınnnnn o ilk sitede bedava sonny tişortu yazıyo ona tıklayın sonny tişortü istemiyosan altta bunlarda ilginizi çekebilir var o kızın sitesi spr bence o kıza gidirin

bencedeee birrr giriiiiimm buuuu bütünnnn kızlarrrrrr yalaaaaaaaancccııııııı dayalancıııııııııııııııııııı

yhaa bu Sheqer_Girlll18 yapmışş baktımm offf olmuooo :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

hande hava atma senin evin güzel olabilir ama anladıkki evindeki o güzellik içinde yokmuş kendini bişey sanan sadece aptal bi kzsın

arkadaşlar ben yaptım ama olmadı benim arkadaşım vardı adıda cansu idi o bana hediye gönderdi sonra bunu yaptı oldu çünkü ben stardoll kurucusunun bir yakınıyım benim evim boş ama yakında dolu olacak benim stardoll adım fairy_girl_641 bana hediye gönderin ve tekrar bu elbiseyi yapın bir bu elbise ve koltuk gelio

bnm suitimede qelinn miss.ruya çk qslim arkadaşlık qnderebilirsiniz kbl ederim :D

öff denedim oladı yhaa…

yaa kimse bunun alınmasını ve hilelerini bilmiyormu?

yaaaaaaaaaa bende yapamıyorum banada biri söylesin lüüüüüüüüüüüüütfen elbise çok güzel

suitim ece1764 banada söyleyin

süper :D

ya sadece minişlerin hediyesi çıkıo

ben aldım süperrrrrrrrrrrrrrrrr ya

lan bebe 100 tane site var hiçbirilerine inanmayın anam babam ölsün de de görem sana geliomuymuş elbise sen şimdi süperstarsındır onu sne parayla almışındır aynısını ben gördüm yemem ben böle şeyleri

arkiler boşuna ümitlenmeyn çünkü o 10 dolar yani öyle bir hile yok istiorsanız evime gelin süperstarım arap-dudak-54 eğer öbür adamıma girmek istiorsanız adı madonna1456 ikisinide ziyaret edin

ya olmuyo ama

arkasallar omuyo adım noerkek88 olmadı nasıl aypılıyo yha

SİZİ EBENİZİ SİKİM

hhoopp küfür etmeyn gülşah sanada tesekurler tatlım bunu bizimle paylastıgın icin

yha arkadaşlar hepsi yalan inanıp kendinizi salak yerine düşürmeyin lütfennnnnnnn

ya da açık yaz tatlım nolur.. ve daa basit şeler olamadı yine de saol canım . :)

olmuyo yha dha kolay bi yol bulun noluur:S

alamayanlara ben alırım alabiliyorum

yağmur ben sana yapabilirim bana arkadaslık isteği gönder orda sifreni soylersin bende yaparım adım stardollda demi.miley.ash

yooo elbise alınıyo sende biraz bozukluk varda senalamıyosun ezzzzik

stardoll üyeliğim : CoNveRse0001

arkadaşlık tekliflerinizi kabul ederim ;)

ya hannahlı deil birazcık hannalı giysiye cok guzel de senin gibi hannah hayranı olmasıca

arkilerr yapamadımm stardoll adım dewil_selin ziyaret ederseniz çok sevinirim

_girlmaya hani sen emindin ya on kat güzel olduğuna bence o on kat bile değil bir kat bile olamaz cnm

YaLan fLn deiL bikere ben yaptım hiç öLe oLmuo fLn demein siz şuna oLmuo deiLde “YAPAMIYORUM” dein ..

Bencede çok güzel elbise benimde odama bakarsanız sevinirim.Kullanıcı adım,
superstar_okulu
Bakarsanız gerçekten çok sevinirim.yorumda yapın tatlım…..

benimkisi de olmuyor

arkadaşlar bir hile paylaşayım sizlerle çok basit birhile ilk nce googleye 2010 stardoll hileleri diye girin blogcu diye bişey var ona girin o siteye 4 5 defa girin comp rock kutusu ve srf tahtası suitinizde olacak

Ya ben siteye giremiorum linqini verseniz…

salak kız bir kereee olmuyo yalan söyleme hemde havalanma azına*** o havanıda söndürürüm arkadaşlar ona inanmayın o hep yalan söylüyo salak işte mal **** o. ç.

aman yapıom gelmio yada başka eşya gelio

ya ben yaptım da hangisinden çıkış yapıcaz onu bulamadım ya

ya yalan söylemeyin olmuo kaç kere denedim

ya cnm nasıl alınıo alamadım

ben yaamadım ama lan gerizekalılarr yaa o kadar benci,lsiniz anlamıonuz muuuuuuuu esseklerr yaaaaaaaal onun süresi bitik 2008lik şeyi yaarsınız tabi cnm tabiiiii eşekler lannn akılsızlar

arkadaşlar yapanlar nasıl yaptı biz yapamadık rica edersem ögretir misiniz???

kardelen nasıl yaptınnnnnnnnnnnn ?????????????????????????????????

BENCE ÇOKK SAÇMA YAPTIM GELMEDİ

ya olmuyo bence bu salaklar bizi kandırıyo onun yüzünden bilgisayarıma virüs girdi ne gerizekalılar aynene sizde öylesiniz yok canımmış manımmış süsülü kokuşlar salaklar

yalan söyleme gelmiyor

arkadaşlar olmayanlara söliyim süresi geçmiştir.bu arada evimi ziyaret ederseniz sevinirim:) adım eylul_can

ben de yaptım olmadıı çünkü süresi geçti

oLmuooo kii !! yaLancıLarrr .. döviyimmi sizii .s .. geLinn lann msnemimi veriormm inekmeloo@hotmail.com
allah cezanızı verisnn yaaaaaaaaaaa :@ ..

bide evimi ziyaret edin dmşş maLL !! :S .. S

ben bedava bir dürü elbise eşya aldım tşkler btyer

yhaa eeD yaa olmuo sinir oldum süresi geçmişse de nie kaldırmıolar anlamıorum geçmişse kaldırın krdeşim yha bizi de boşa uraştırmyın bıktım artk şu yalan hbrlerden doru düzgn şeler koyun şuraya bizide sinir etmeyin bu arada suitimi ziyaret ederseniz sewinirim adı: gurbetoglu1998 grüşürüz ♥♥♥♥ :)))

yhaa eeD yaa olmuo sinir oldum süresi geçmişse de nie kaldırmıolar anlamıorum geçmişse kaldırın krdeşim yha bizi de boşa uraştırmyın bıktım artk şu yalan hbrlerden doru düzgn şeler koyun şuraya bizide sinir etmeyin bu arada suitimi ziyaret ederseniz sewinirim adı:titano_sirato♥♥♥

zaten almama gerek yokk ben bu elbiseyi aLDIM zatenn çok sevinçliyimm xD

adım Megis beklerim bide emogirlChoco 5/5 oy verirseniz bende size yaparımm

olmuoyor yha çok saçma gerçek bir hile yok mu delirecem

ha bide sindy_0202 ye girerseniz sevnirim

cutewinterangel i 20 kez şikayet edip 20 kez de (arkadaş olanlar) engellerseniz 2 aylığına bedawa süperstar oluyoosunuz……..

Arkadaşlar,
Bir çok sitede böyle hileler var,ben de bakıyorum..Aslında en baştan inanmamalıydık ve bu gibi sitelere bakmamalıydık.Asıl hata bizde…Ben de şimdi bir şeyi denedim,hediye yollayın iki katı parasında eşya geliyor diye..İyi ki bir liralık bir şey yolladım…Yoksa çok param kalmayacaktı.Bakın eğer gerçek hile istiyorsanız,http://stardollhaberleri.blogspot.com/ sitesine girin.Yemin ederimki herşey gerçek.Ünlülerin kıyafetleri gerçek.İnanmıyorsanız selen87elma kişisine girin ve dolaba bakın.Sadece sondaki kıyafet hariç hepsinin olduğunu göreceksiniz.Ve daha alta inin.Hayvanlarla ilgili yere gelin.Ben sadece Haziran ayındakini alabildim.İnanmıyorsanız Bella98Kristen kişisine girsin ve saatin üstüne baksın.Orada haziran ayının hayvanı duruyor,yani baykuş..Eğer bunları yapan ve bana inananlar beni eklesin.(Yani Bella98Kristen kişisini…)

SüPeRsİn cAnIw LüTfEn BaNa DaHa cOk héDiE vEr séViNiRiW

olmuyor

yardım edin neolur

olmuyor nasıl yaptınız off çokta güzel bir elbise nasıl yapılıyor banada yaparöısınız

olmuyor valla sen yanlış biliosun demekki yhani xDé ;)

yalancı düzenbaz hain insanlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

olmuo çünkü süresi geçmiş
kızı şuçlamayın siz geç kalmışsınız

bende olmuyo istiyosanız suitime girin bakın hirlebaby.1053 yardımın edin yha

ya ben yaptım ama giysi değilde poster geldiii:(((((

olmuyo arkadaş olmuyo işte boş boş rlinizi yoruyosunuz

yha bn denedim olmadı

hayır hayır olmuyorrr :(

arkadaşlar belki olmayabilir çünkü bu süperstar elbisesi

kızlar eğer yasmin_algac a 5 kıyafet 5 giyisi yollarsanız 5 tane giyisi(süper) ve 1 aylık süperstarlık kazanırsınız kızlarrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

ben yaptım bana sarı tşirt ve oyuncak geldi olsun bunlarda güzel

yha alınmıyor :(

yha arkadaslar ben yaptım oldu ama bana daha değişik bir elbise geldii =S arkadaşlar sizleri suitimde görmekte memnun oluru ve arkadas olarak eklerseniz not bırakın adım pink_bagsbany =))

çok güzel bi site bende stardoll üyesiyim ama malesef bunu alamıyorum nedense arkadaşlar suitimi ziyaret ederseniz sevinirim kullanıcı adım bitterelifimcik

yaa ben yapamadım ama olsun kızmıyorum ben herkez gibi süperstar değilim evimde pek eşya yok ama nolur bnaa girmeyi unutmayın dımı veriyorum idil975 girin bakın

yalan amq olmuoo bni stardollda ekleyin: rockangelstar1

Arkadaşlar olmuyoo ya arkadaşlar –HiLaL aDlı kullanıcı stardollun adminiymişş ona hediye gçnderirsenizz size 10$ geliyor ben 5 kere gönderdim 50$ geliyoo mutlaka yapınn yemnn edrimm doqru

arkadaşlar bu üyeye hediye gönderenler kısın evinde kendi evine bütün eşyaları taşıyıp alabiliyormuşsunuz şimdi bnde yaptım kız ne bedava alırsa kaydedip bnde aynısını hiç uğraşmadan geliyor

kullanıcı adını veriyorum:melek.alice

mutlaka deneyin aralığa kadarmış

ayyy salaklarrrr siz malmısınız bu kızdan sakın bişe almayınnn bu kız dolandırıo bak şimdi siz onları yaptıınız zamn hani çıkan sayfada üyelik girişi yapıosunuzy haoraya kullanıcı adınızı ve şifrenizi yasıosunuz kullanıcı adınız ve şifreniz direk o kıza gidio ay ymallar yhaa

bunu nerden biliyorsun hemde gerçekten öyle isi uyorın için saol benim bi araştırmam lazım :9

arkadaşlarım rica ediyorum beni ziyarete gelin gelirseniz sevinirim ismim(dilek287)tşklr :D

sweet_girl_321 yada Gizem_208 e hediye yollarsanız size 5 günlük s.s lık verio !!Ben oldummm

Çk gzl deme kızlar kanka :))))))

arkadaşlar sizie bir sır vericem yeni stardollda ülkeni suomi ye kadar hepsini dene ve sana 2 postar verio biri kırmızı pembe gibi diyeri mor lila gibi inanmassanız adım kllora bakın

bu söyleyeceyim 100 de 100 doğru nezohello ya hediye yollayın 100 starpoint verio

yyaa bende yapamadım yardımcı olurmusunuz

kızlar ben bu elbisiyi alamıyorum bu elbise nasıl alınıyor bana söylermisiniz?:)

ya arkadaşlar alamıyorum ben bu hediyeyi nasıl alınıyo anlatır mısınız bu arada 10 liraya az diyenler benim starbazaarımdan 10 liralık şeyi alsın o zaman adım Amy_00_Lee

akadaşlar ben bu hediyeyi alamıyorum lütfen bana yardım edinnnn nasıl alacağım 2 kere denedim ama evime gelmedi.. :(

zamanı geçti bunun daha alamazsnz

bedava.kutusu kulübüme üüye olun orda gündemdeki bedavalar var beklerim . stardoldaki ismimde fresh.trouble ziyaret edersnz sevinrm

oldu oleyyy

oldu be yasaaaaa

arkadaşalar size bi hile vericembu gerçekten doğru rap.ci ye hediye ve beşte be atıp ziyaretçi defterine stardoll yazarsanız size ghem elbise hemde puan hemde aykkabı veriyor hea hatta inanmazsanız benm profilim hsm_elif bakabilirsiniz (rap.ci))

__tuanamistik__ve dylan a hedie gonder bazılarına (1 aydan fazla) süpriz bir bedava gelio.

Arkadaşlar merhaba size kesin garanti verebileceğim ve keşfettiğim bir bedava tarifi vereceğim.Sinema arşivane gidin.Orada dilediğiniz videoyu(sinemayı)izleyin, einize geldiğinizde ”Disney CAMP ROCK 2 BÜYÜK FİNAL YAZISI GELECEK BİR POŞETİN İÇERİSİNDE.İ STEYEN DENESİN, AMA OLDUĞUNA KESİN KES GARANTİ VERİRİM.Bu knuda bir şüpheniz olmasın.Bu bedavayı da kendim keşfettim.Başka bilen var mı bilmiyorum…=)

izergul v dollsema bunlaa bayılıom ben dilara bety5757

ya gelmedi ama başka bişi geldi disney camp rock 2 büyük final diye

walla kıyafet dısında hersey geldi bu ne yaw :)

valla bildiğim kadarıyla artık sinema yok ve o kamp rock şeyi herkeze gelio:D

yha _girlmaya süiti gzl olan görmemişsin..sen bide bana bak..jasminerose2000bakmayı unutma

bedavaları kazanamıyom

bedava kazanamıyom

ya arkadaslar ben yapamadım elbise süper ama olmuo yardım lütfennn

nie olmuyorrr tarihi geçmiş herhalde 2 sitede de denedim olmadıı :((

yha miLLet bnde dendm bndede oLmadı snra ardn baya bi qn qecti yeni uyeLq actm ama bnLarLa ilqisi yoq stardoll ekibi 1 qnLqne süper star oL dedi bni uyqn buLmusLar bnde qttim hannah montana elibisesni oLe aLdm yhani hiLeLe oLmuo…inanmayanLar bussy_bunny….e qrsn bnm profİLm….ama hiLeLe denedm kndmi yırtmm oLmuo :D

LAN YALAN BOK GİBİ SİTE A.G BU SİTENİN OROSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSBUU GİBİ SİTE SİKTİRİ GİT LAN

Arkadaşlar punk_yasmin adlı kullanıcıyu arkadaşlara ekleyim hediye gönderince bedava 2 tane elbise gelio bn denedim oldu sizinlede paylaşmak istedim . :)

yaa site açılmıyo açılsa bile olmuyo yaaaaaaaaaaaaaaaaa

adım 4ppl3_g1rl bn çok da znegin değilim girin we lütfen esya atın ama bi turlu alamadım

sizin amınızı siikim kıllarını yalayım amınıızn içindeki dili sikeyim siz warya ööööööfff amcıklar yarraklar zaaa xD

herkeze benden uyarı Hannah bizim gibi insan ona aramızdan biri gibi davranalım olur mu arkadaşlar :D

BEDAVA ELBİSE ALANLARIN VE SÖYLEYEMENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN!!!!!!!!

herkes minikperi99′a hediye göndersin birsürü elbise gelio denedim oldu :D

bak kardeşim bunu 100 defa yaptım niye olmuyo ki yaaaa siz manyak gerizek yalı salak mısınız pardonda heeee

oLmÃDı ßhénDé ãmã :(

Bak kızım dalga geçme bizimle ! olmuyorrrrrrrr ben başka siteden yaptım olduuu şikayet etcem seni baskın yapılcak görürsün babam amirrrr

bak seni döverim !!!!!!!!!!!!!! o.ç. musun nesin kaybollllllllllll

bi şu hileyi anlamadım gitti biri bana solesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

arkadaşlar oluyor bnde var bakabilirsiniz adı girleminePunk

YA BEN ANLAYAMADIM DAHA AYRINTILI ANLATIR MISINIZ????

bakın stardollun kurucusu üyelik açıyor hediye gönderene ara sıra 10-20 sd ara sırada hediyeler gönderiyor ama hediyeler şunlar:elbise ve çanta sinem619rey diye kullanıcı adı var ona gönderin geliyor zaten :)

ben bu bedavayı denemedim bile ama zaten http://www.proxy-gratuit.fr adresine girince stardoll.com/en/cinema yazsak zaten gelmez ki çünkü ordaki harflerden belli stardoll.com zaten normal stardoll cinema zaten normal sinema onun için ben bazı zamanlar buna çok dikkat ediyorum yorumları hep okurum yapmadan önce

yhhaaaaaaa neden olmuyoo kaç kere denedimmm :( :( :( :( :( :( ağlıcamm yhaaaaaa..:::

bu gerçek değil inanmayın

yhaaaaaaa ufffffff bnaa posterr geldiii

YHAAAA nasıl oluyor bu elbise hemde ss elbisesi lütfen soyleyin

nur.262 adlı kişiye bi bakın bide hediye gönderin 1 tane hileli elbise geliyomuşta ::)) ben öyle düydüm

OnLy LoVe YoU hAnNa MoNtAnA

slm arkadaşlar benim üteliğim elfida_0808 ngc oluyorum 5/5 veririseniz sevinirim

starım ama olmuooo….!!!!!
yuqqi_123

ya ewet alınmıo bnce bunlar yalan

adm:Hurrem2001 bni şikayet edermisiniz yha birisi stardolluma girio.lütfennn.

bakın arkadaşlar size hile verecem bu hile herkez için geçerli stardolda ela_92 ye mesela200 liralık bir şwy aldınız size üç katı geliyo bu paraya göre değişir artı 4 elbise ve 3 ayakkabı çünkü o bu oyunun sahibi ama hiç giysi almıyor hep para arttırıyor

ya ne kadar şaçmalık olmuyo çok denedim bi daha bu siteye asla girmicem bu arada suitime girersenz sewinirim niky_33 saçmalık boşuna denemeynnnnnnnnnnn

arkadaşlar ben yaptım bunu ama olmadıı lütfen daha fazla bilgi verirmisinizz.

olmuyo yüz kere yapyom olmuo bu sitede yahuuuuuuuuuuuuuu

olmuuuuuuuuuuuuuuuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooooooo

çünkü tarihi geçti arkadaşlar tabi olmazz

bu arada adım sera1213 bedavaları yani zamanı geçmemiş bedavaları yayınladığım klübüm vr lütfen üye olup beni 5/5 oylarmısınız

Olmuyo çünkü zamanı geçti arkadaşlar bu arada benim adım hebun14 girip beni oylarsanız .çok sevinirim karşılıklı :)

arkadaşlar adım groliya bana bakar sana sevinirim bide starbaazarıma bakarmısın?

mrb arkadaşlar bnim adım miss_gamze6 suitime bakıp oy verirseniz sevinirim arkadaşlar:-)(karşılıklı)

tarihi geçmiş ya

ya 52 keredir deniyom gelmiyo yalancılar

slmm benim evimin adı stardoll-melis

iqrençç

arkadaşalr benim adım Tripkolik_merve 5/5 oylarsanız bende sizi oylarım emin olur :D

pes pes pes yapmicam bida yaaa

yapamıyorum

arkadaslar bu elbise 2 yıl önce bedavaymıs simdi alamazsınız tabi zamanı geçmiş

Arkadaşlar bu bedava oluyor şuanda oluyor mesela bende oldu daha 15 dakika önce denedim oldu … Tek Yapmanız gereken Bedavayı yaparken hem Facebook hem Twitter hem de Hotmail açık olmalı bu bedavayı yapıncada hemen hepsinden çıkış yap oluyor ayrıca 500 stardoll ve tam 10 elbise geliyor onların hepsini açınca 12 tane ruj , 20 tane saç boyası ve 4 tane de oje geliyor ben de oldu sizdede olur ama sadece süperstarlara oluyor :(

http://wwwstardoll001.blogspot.com/ bu sitede bir sürü bdava var bakın

nasıl alınıyo
bütün sitelere girdim alamadım

hh arkadaşlar cute949 stardoll internet sitesi daha ii

Bir Cevap Yazın

  • emine: ya gerçekten eski hali çok basit ve dikkat çekmiyomus
  • mimi: Cellie stardollun makraj masasını nasıl aldığını bilrn varmı ben de almak istiyorum . Nasılyapıldığını söylerseniz sevinirim
  • selin: salak niye şifreyi veriyon

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

