Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Yeni Gelecek Kıyafetler

Posted on: Nisan 17, 2009

yni

About these ads

132 Yanıt to "Yeni Gelecek Kıyafetler"

aslında o kadarda gzl değiller ama şu beyaz olan fena değil

jnm peki ne zamn gelcekler

Tam bilmiyorum ama çok kısa zamanda !

süperr yeni bedava kıyafetler çok güzelll

güzel değilmiş giysiler ya acaba gene normal üyelere hb gelcek mi?

bunLar normaL üyeLikLere qeLse tam süprr oLr ama…

Peki hangi mağazada olucak?..

aslında ayakkabı altındaki üst dışı hepsi gsl şahsen ben elbiseleri daha çok severim:):):):):):):):)

ne zaman gelcek bunlarf jnmsss

Bilmiyorum ne zaman ggeleceklerini gerçekten !

yha pekı super star mı bu gıysıler yoksa normal mı

Bu kadar ayrıntıy sahip değilim canım üzgünümm

hepsi mükemmel:)

ne zaman gecelek yeni kıyafetlerrr

bunlar bedava mı olacak?

Hayır StarPlaza da satılcak !

arkadaslar bu verilen hileleri yapmayın adresinizi ele geciriyorlar birde ben ss yim korktum yaniiiiiii!!!!!!

=(

ya süppperrr çok sağalun elbiselerde süppermiş valla sizin sitenizi çokkk beyendim

geldi bile ama elbiseler ss için =(

ya nasıl biliosun bunların geleceğini banada söylermisin lütfen stardollda adım _danger_irl_ lütfen söyle istediğine yaparım nolur :(

qeldiler ama çoğu ss lara..
ama ben alabilirim yupii!!!

sahiden süper bu arada beni arkadaş ekleyin adım zacses !!!!

bn baby duru beni arkadas ekleyiinn :)

bn doa12 beni arkadas ekleyiinn :)

ben rocqsen benim kulübüme üye olun buradaki herşey ve daha fazlası orada yaziyor! adı rocq_crazy :)))

fena değiller bence ayakkabı çok güzel bana kalırsa bide beyaz elbise diğerleri öğğğğ :DDD

açıksası tek biLekLiqi beqenDim desEm yeRi.dierLeri fzLa hoşuma qitmedi !

ayakkabıyla bilekliği beğendim beyaz elbisede fena deilmiş

bunlar kandırıyorlarr ya resmen 6 aydır yeni gelecek dio

yha qelsinde kötü olup olması önmli deil bnm için bi kenar dolaptada duru zaten bnm amacım dolap doldurmaq:D

ARKADAŞLAR GEÇENLERDE sheclubone DİYE BİR KLİÜBE ÜYE OLDUM BEDAVA T-SHİRT KAZANDIM SÜPER YAZILI PEMBE BİR T-SHİRT SAHİBİDE selocan-428 ZATEN GOOGLE stardoll selocan-428 YAZIN ORDA AMA selocan-428 E TIKLAYIN VE KLÜBE ÜYE OLUN SÜPER BİR YAZILI T-SHİRT

beyazı fen a diil bu arada stardollum var beni eklein elf_brfn not yazın bazılarını yanlışlıkla redddediomm

bence hiçbirisi güzel değill :P

ne ya güncelle su bedavaları

bende princess kulübbüne üye oldum 2 bebek kazamdım laro uşt kat bayaz oda orda

bunların hepsi vr stardollda yalan bu site yha hepsi çıktı bunlarınnn!!

bunlar ne zmn gelcek we hangi mazada olcak insallah ss lara degildir normaledir birazda biz alalım kıfafet hepsi ss lara !!!!!!!

bence kırmızılı daha güzel

benm stardolldaki adımda brcuzuzu benide ekleyn :D

slm.. bnm de stardolldaki adım burgka lütfen ekleyinn :) :D

nasıl öğreniorsunuz bunları?????

beyaz olan elbise güzelmiş siyah ayakkabı zaten herkese ilk üye olduğuda gelio kırmızı fenadeil üstte idare eder bileklikte güzel stardoll üyeliklerimin adı d-e-n-i-z ne kanakanka lütfen ziyaret edin arkadaşlık tekliflerinizi gönderirseniz kabul ederim

güzelmişş

flora_dilan üyesinin klübüne üye olursanız ve ve hediye yollarsanız (hediye çok mühim değil) size ss hediesi yolluyoooo arkadaşımla yptık olduuuu bn _Minik_Cadi_

arkadaşlar xcrayzgirlxx adlı kıza 5/5 oy verince harika bir elbise gelio ben yaptım sizde deneyin

o elbiseler artıkk en eskilerii cnmm

şeker kız götünden atmaa götünden atmaa

yha hiçbişi istemicem ben yha hangi kıyafeti alcaksam süperstar ol dio olmak istemıorum şu süperstarliığı kaldırın artıkkkkk

üyeliğimi kaldıracağım süperstarlığı kaldırmassanız

zaten bunların yarısı stardolda var zaten hepside iğrençmiş ama şu kırmızı elbise fena ddiil

slm arkadaşlar bu elbiseler geldi ama klübe üye olmanız lazım klüp: stardoll_hilesi ne üye olun size en kısa zamnda gelcek

yHa HemEN gHELsin

igrençler

öööööööğğğğğğğ bedava istiyorum seni paramla satın alırım ben

arkilerim bakın girin doğru stardoll televizyon yazın ve ve ançaşta bişey var ano tıkla ve herşey orada yalan diil bana televizyon köpek spor aleti parfüm ve bir sürü şey gelior

ben elbiseleri beğenmedim ama bunlar herkese 0 satardola gelse ne kadar güzel olur elbiseleri daha çok güzel olur çeşke gelse yeni açanlarda çok sevinir çeşkeeeeeeeeeeeeeeeeee gelseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ya bunları bedavaya verseniz olmuyormu bence bedava verirseniz dah açok oynarlar ben de arkadaşlarıma öneririm banada secem diye bir akrabam öğretti çok güzel ama birde makyajları normal yyapın alamıyoz makyaj normal yapın lütfen ya lütf en

her şeyi yarın saat 4te bedava yapasanız olmuyormu? olur deyin yoksa çok kızarım ğğğğğğğğğıııııııııııııııııııııııııııııııı döver im oranın yerini biliyorum ha

iğrenç bu ne be bedava verseler almam böööööööööö

nie böyle koyuyosunuz ? komik ve iğrençler ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy çok kötü bedava verseler almam ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

iğrenç diyen şerefsizler utansın ulan sen göz doktoruna git piç beyinnnnnn gizem ve penineeee siz daha iğrençsiniz

sssüüüüperler yhaaaa

Ne kadar tatlı ve nazık elbiseler.Bunlar gelırse hile ile alabir miyiz?Beni bilgilendirir misiniz aradaslar??

Feyza ….

kıyafetler süper miş abiyaaaaaaaaa valla

YA ÇOK İĞRENÇLER BANA HEPSİNİ YENİ ÜYE OLURKEN VERDİLER BENDE ONLARI SATTIM

yah siz bunları nerden öğreniyorsunuz kıyafetlerde güzel ama kırmızı dışında

heşeyi süper starlar yapıyo çok saç ma bide gerçek parayla

çok güzeller ama ayakabıyı ilk üye olduğmda veriyolar

Ben sizi başından beri kandırıyordum bu hilelerin hiçbiri olmuyor…:)

bu kıyafetler çokkk güzel hepsini alıcmm(fakat pahalı değilse):D

şunları stardooldan avon4b hesabına ücretsiz yatırsanıza ya

o kadar güzel diğiller ama yinede elbiseler hoş kesin starlara göredir :( bu arada stardoll da adım parapas lütfen beni ziyaret edin :)

BENCE BU ELBİSELER GELMEZ ZATEN FAZLADA HOŞ DEĞİLLER:D

HEYY ARKADAŞLAR STARDOLLDA ADIM BEUTİFUL__ANGEL İKİ ALT TİRE WAR.ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ..

ay canım aslında bazıları güzel ama diyerleri değil .

adım vanda_star evimi lütfen gezin

ay kararımı değiştirdim süper

adım eren.helin

stardollda gezinlütfen

yha süper star için yapmayın lütfenn

mal gibi bapırma ayçaa

bence kırmızı olan müthiş ve ben bir… wampirellayımmmmmmm!
xD…

bu kıyafetler stardoll da var

ben üstü ve beyaz elbiseyi sevdim bi de bilezik gzl görnüo dierlerini sevmedim

kırmızılı çççok hoş……

bence güzeller ama çıkmaz ayın 32sinde gelirler berki bekleyinnn.

arkadaslar love.my.merely ziyaret edin ilgin ew :0

off yha bunların geleceğini nerden bilion?hemde kesn ss olur yhaaaaaaaaaaaa

merhaba bence bu kıyafetler cok berbat ve ıııııııııııı cok kokos
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ŞAKA YAPTIM ASLINDA GUZEL AMA BEYAZ DAHA GUZEL

BENCEEEEEEEEE

inşallah süperstarlara göredir ben süperstarım üye adım _gu_zel_e_d_a_

ya bileklikle ayakkabı zaten var diğerleride güzel değil ama beyaz idare eder

ya bedava şeyleri nası alcam 1 günde bitmio

bence hepsi iğrenç

bence idare eder güzel ya e tam degil ama yine de idare eder inşallah normal stardoll üyelerine de verilir

bence idare eder güzel ya e tam degil ama yine de idare eder inşallah normal stardoll üyelerine de verilir

ben asena ekleyın reyhan_asena@hotmail.com bu arada bu kıyafetler geldı

arkadaşlar bu elbiseleri nasıl alacağımı bilemiyorum bilen varsa ayzsın ben semanur

bu kıyafetlerin neyini beyendiniz çok merak ediyorum çünkü iğrenççççççççççççç………………….:(

Bu siteyi hemen hapatmalısınız.Kapatmazsanız eyer StarDoll’dan atılacaksınız.Ben Callie.Stardoll StarDoll yöneticisiyim.

bence içlerinden sadece kırmızı olan elbise güzel.Hatta harika………!
sizin görüşlerinizi bilmem ama bence kırmızısı güzel bunlar bedava elbise olsaydı kaçırmazdım!
bu arada köpek ve sabun hilesi olmuo ben aynamı sandığa kaldırdım tekrar koymam gerekirmi gelsinler die??

yaa hepsi çok güzel bence.Ben hergün gözlüorum.

hepisi birbirinden işrenççç ıyyy

ben begendim hemen satışa sunulsun ama bir şansla süperstar olmayanlara

harikalar ama paralımı bunlar jnm?

bence kırmızıyla beyaz gzl diqerleri oqqq çirkin :)

ayy ben bayıdım ama bu beyaz fena değil kırmızı olan güzel hepsii güzel bence yaa :d

ya lütfen süper starlar için olmasın birde şu kırmızı ebise 5stardolar olsun nolur en kıa sürede stardoldakı takma adım supraxs hediye yollayın bir adatb dolabımda gördüğünüz kırmızı elbiseden kazanın

ne kadar iyrenç elbiselerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr g. zekalı olsa bile kazıklandğını anlar ve asla bu kıyaf etleri almaz…………..

ne kadar iyrenç elbiselerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr g. zekalı olsa bile kazıklandğını anlar ve asla bu kıyaf etleri almaz…

bence süper yani ömrümnn sona kadar oynarım çok güzel

ben bedawa istiom bu arada üyeliğim Jennefer_Nisa bakın stardoll

çok kötü elbiseler daha güzelleri gelebilir ama süperstar ların kıyafetleri daha gzl

bnce kırmızı I’m red

bnce ayakkabı ve badi güsel

BİDAHA SİTEMİ GEZERSENİZ KESERİM SİZİ LAN

GÜZELMİŞ BENCE HİÇBİRİ GÜZEL DEĞİL DELİ MİSİNİZ BE

ayyyyyyyyyyy bence hepside çok güzel kızlar

iğrenççlerrr ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

geri zekaLılarrrrrrrrrrr 11 :S .. bnLar starpLazada satıLcakk ayrıca iqrencLer bu sitenin sahibi ne kadannn maLL :@ .. katılanlarr ekLesnn inekmeloo@hotmail.com

seyyy bu kiyafetler nezaman dgelecek ve parasi kac ucuzmu palimi

iğrençler bnce para vermeye değmez

yha ben hiçbi hileyi yapamıorum yaa:(

eh yani beyaz olan idare edrr…

kıyafetler harika ama gelmedi

bence kıyafetler çok güzel =)

bence kıyafetler çok güzel=)

ya hilee nasıl yapılıo
yardım edin lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • mimi: Cellie stardollun makraj masasını nasıl aldığını bilrn varmı ben de almak istiyorum . Nasılyapıldığını söylerseniz sevinirim
  • selin: salak niye şifreyi veriyon
  • Nursena Gökdaş: oooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff kod verseydin bariiii

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: