Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Bedava T-Shirt

Posted on: Nisan 2, 2009

Aşağıda gördüğünüz reklamı yakında stardoll’da göreceksiniz. Bedava t-shirti kazanmak için http://myproxy.ca sitesine girin ve sonra orada adres yazılan yere http://www.stardoll.com yazın. Enter ‘ a basın. Stardoll Cinema’ya gidin. T-shirt’ınız evinizde !! 4

5

256 Yanıt to "Bedava T-Shirt"

Cok Gusel Bir Site Tebrik Ederim

yalancı olmadı ki

olmadıı :@

zamanı geçmiştir belki

debemedim ama olmayacağındn eminim

zaeren adım.sıuitmide bkwelerim

zaceren di yanlış yazmışımm

siteye girdim sinema açılmadı ama olsun yinede siteni çok beğendim tebrik ederim suitime uğramayı unutmyın ve arkadaş ekleyip 5/5 puan vermeyide ve arkadaşlık tekliflerini boş göndermeyin neyse kullanıcı adım bymuck kulübüm SG….

pfffffffff bununda zamanı qecmişş

hain demein be kız taaa nisanın 2’sinde yazmış… :@
sen kaçında yazıon taaaa temmuzun 11’inde arada 2 ay 9 gün akıl var mantık var 2 aylık şeyi gösterirmi stardoll 2 aylık şey kalırmıı ?? akıl var mantık var demi yani stardoll-selantima ya diorum

bencedeeee çokkk uzun zaman geçmiş onun süresi dolmuştur vallaha bende olmadı

offf yaa keşke süresiz olsaydı.

heppp süreli oluyoo

gıcık kapıyomm

çok ii çok işime yrıyor saol

ewt süreli bunlar bende alamadım ama bazılarını aldım köpek ve prenses koruma programı t-şhirt ü

bunu yaptım ama t-şhirt gelmedi evime iki tane ünlü geldi evimde aleynanurrrrrrr bi bakın gözüküyormu sizde süper oldu

bizde oldu çok güzel iki ünlü geldi isterseniz suitimize bakın

seydanaz ve toprak_yaprak suitimize bekliyoruz…

hiç bişi olmadı…Çok SaÇMAYDI ZATEN BEN HANNAH MONTANA T-ŞORT İSTİYOMMMMM

ya cnm çok tesekür ederim bunu yaptım evime gitar geldi !!! harilkasın !! sayende köpek ve evime 2 kızda aldım allah razı olsun tuttuqun altın olsun !!! böyle bilgiler VERMEYE DEVAM NOLURSUN 1!

inanmıyorum yhaa stardoll açılmıyo artık noldu

bu bence sacmalık , olmuor D:

ewt ya olmadı. hem kendi sayfamda sinema die bişi yazmıodu.

-karamel- evime bakabilirsiniz

arkadaşlar aranızda bazıkişiler yalan olmuyor kandırıyolardiyorama aslında siz kendinizikandırıyosunuz tabikide oluyor hem olmasa neden böyle yazzsınlar e budakulanıza küpe olsun

bu nsiyeye hayranımm

arkadaşlar url yazan bnm verdiğim siteye basrsanız bnm stardolldaki suitimi gezersiniz adım uzatelini kulübüme üye olun kulübümm : club_oba

yorunmumda url yazan yere tılayarak stardoll suitimi gezin adım uzatelini kulübüme belklerim kulübümm:: club_oba

bn denedm oldu

üff olmuo :S

hiç olmuyo yanlış

é tabi oLmaz çünkü şimdi stardoLL sinemada başka bi fiLm war.onun için bu hiLe oLmaz ama ağustostaki hiLeLer oLur.

t_short almak yerine yanlışlıkla poster aldım :SxD:D

olmuyo beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hiçte bile ben bedava t-shirt görmedimmmmm=(

bunları geçin ufak tefek şeyler eşya almak isteyen varya piyano fln hemde bedava http://www.bigmagazin.blogcu.com ‘ a girin eşya ve elbiseler fln var bedavaya köpek de vr!!!

bende war ama yinede teşekürr
benim kullanıcı adım
ddilaraa ve

dilandilara bide ddilaraa nın kulübü war adı

_X_RAP_X_

yaa bu site süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

oldu tşklr arkadaşlar stardolldaki adım -damla_ozcan- eklerseniz sevinirim by by

arkadaşlar nası oluyo ben yapamadım benim stardoll daki adım
-damla_ozcan- eklerseniz sevinirim

yha bu geçmiş olabilir ama diğer sitelere bakın orda süpper bedavalar war stardollda uğrarsanız sewinirimm adım”lara_my”

olmadıı yhaa olmadıı senii gıcık yalancı

çok süperde biraz yapaması zorrrrrrrrrrrrrr

arkadaşlar bunlara inanmayın olmaz siz bana inanın size bi ism vercem eylemmmm46 kulanıcıya kaç tane hediye yollarsanız o size elbise gönderiyo ben yaptım oldu süper yaaaa

arkadaşlar bnm suitime girin bakın bu hile olmadı ama daha güzel hileler var..ondan sonra bi tane kızlar için yeşil etekli elbise..çok güzel böyle üstten tutuyo aşağı doğru genişliyo…köpek falan var..çok gsl suitime beklerim nickim candyrumeysa21

arkadaşlar bana da beklerim adım naz05 arkadaşımın bir kulübü var adı tweety2 oraya hepinizi bekleriz

eklemek isteyenler eklesin beni= G_Z_M

bence omiyo ya bazıları te oluyor aman neyse sutime gelin beklerim bir çayımı için şaka şaka pelin47 şifrem pelin610

neyseeeeeeeeeee şak ayaptım sizi kandırdım ha hayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

slm ben rusya dan ma türkçe biliyor ben bizim orda stardoll çok güzel keyifli biz orda stardoll konserleri gazeteleri var siz burda türkiyede iğrenç

salaklar yalancılar olmadı yüz defa denedim hiç gzl bi site değil
:@ iğrenççç…..xD

lan amq bune yhaaa hc bi bq olmyrrrr nebiçim site kapatılsınnnnnnnnnnnnnn

ya normalde olur ama zamanları gecio bu hilelerin !!!
stardoll sinemaya gnce fark ettiyseniz videolar farklı farklı … yani her hile zamanına göre !!!

yalancının mmu sönmeli ya ne yalancısın alak kız olmadı iste olmadı

yalancı salak olmuo

arkadaşalar stardollda xcrayzgirlxx adlı kıza 5/5 oy verince bi tane elbise gelio

arqadaslar bnmde ewime urarsanız sewinirm adım mystery_girl06…(:

http://www.hannahblogcu.tr.gg çok daha güzellllllll hemen bakın bencee

arkadaslar sitenin sahibinede soliom. qucuq.qus kullanıcısına bakıp 2 hediye yollayıp. z.defterine bakıp klubüne üye olursannnnn 2 tsirth ve etek ve elbise hedie bn yptııııııııııııııııııımm

bidee 3 stardollarss içinn qucuq.qus’un sahnesine yazdım yorum yazdım 5 puan verdiim. her biri için 3 stardollars veriolarrr

hiç birşey olmadı …:(ne saçma şeyyyy

arkadaşlar o site virüslüü bnm dier pc ondan çöktü vrs programında o stenin adı yazıodu girmeyin

çok teşekkür ederim cnm oldu çok saol

zaten t-short de 1 tl lik isteyen 1 günde alabilirrr

bu arada hesablarımı yazıyorumm
mercx
messemey
PeriolSlesxo
PeriolSlexO
bunlar bnm tüm hsplrm grr suitimi zyrt edrsnz svnrmm

slm benim stardolldaki ismim mystery_barbimm ziyaret ederseniz sevinirm bişiy sorucam ya ben bedava eşyalar kazanmak için bırsuru yerlere gırdım ama yapamıorum olmuo neden acaba sızın gırdıgınız yerlerden bi tanesini solermısınız ne yapmm gerekıoo

ne kadar terbiyesiz hiç utanmadımıi acaba iğrenç olmuş vede olmadı tatlım sinama tam am mı hemen bu siteyi kapat ve arkadaşlar size bu siteyide tavsiye etmem=(!

bymuck a girdem evin çok güzel süperstarda değilsin nasıl yaptın bana anlatırmısın benim adım da allesinallem

slm ben meltem satrdolldaki adım melthoss1994 klubum ladygagas_94 uye olun super hediyeler geliyo bana tshirt geldi birde birsuru sırlar war orda bedava hediyeler farklı farklı bnm suitimde war isterseniz suitime bakabilirsiniz

ya bişi anlamadım ama stardolda çok takılıyorum.yalnız param sadece 5 ya o yüzden bedawa elbise alma hilesini öğrenmeyi çok istiyorum….

stardoll adresim gulcin64 kız arkadaşlar arkadaşlık teklifi yollasınlar ve birde hediye göndersinler

iğrenç bir site hepi yalan olan

bnde var bu çok güzel deil ama

hahhala anlamıyonus dimi kızlar bunlar kandırmaca sizde inanıyorsunuz sadece bedava elbise veriyolar o da googleye stardoll bedava elbise yazın sonra siyah renkte bi site sonra dört renkte elbiseler var onların alaltlarında renkli yazılar var onlardan birini tıklayın ve girin şifrenizle adınızı alın size miss gibi bi elbise

ama o site myproxy virüslüüüüüüüüüüüüüüü

kızlar myproxy virüslü söyliyim artık bilgisayarınız çöker

Selam t-shirt gelmedi ama mor koltuk o mektuplu kağıt gibi olandan bide şirin köpek geldi saol öbürlerinden daha ii bi site öbürleri aynı sölüyo hemde yalan sölüyorlar olmuyor tşkler bu arada ziyaret ederseniz sevinirim=

elena.elif

ne kadar terbiesiiz kız sizin için emk harcıoo sölediklerinize bakın

yaaa oluodu şimdi artık olmuooo

::D:D:D:D:D:ARKADAŞLAR HİLELER ARTIYOR ŞİMDİDE mary-katy KLÜBÜ HEDİYELER DAĞITIYO BEN ÜYE OLDUM EVİME GARSON PENGUEN YASTIK HALI BİDE SİYAH AYAKKABI GELDİ:d:d:d:d:D:D:D:D:D:DD:D:D:

yalancı alınmıyor

a.q bissürü şey indirdim googleye stardoll bedavaları yazın sayfalara baqın yazanları yapın bisürü elbise alınıyor valla hemde eşye stardollda

ya bişe dicem sinemaya normal stardolldan nası gıdılıo

hep dier siterlerde herkez t.ş.k edio eline sağlık bunu yazdın diolar olmasa bile genede ona hain yalancı demiolar ayıp ayıp bi kendinize bakı bi onlara utanmıomusunuz :@

Cnm çok sağol oldu siz yapamamışsınız ve de kıza kızmayın hain falan demeyin…

inamayın olmuyo sırf tuzak kendi sitesini tanıtmak için yaoıyolarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pi………………………………….o…………………….

stardoLL daqi quLLanıcı adım _BamBam_1605 z.dftérmé yorum yazarsanız svinirim :D

köpek sandalye periler ve disney geldi t-shirt gelmedi

stardoll a zeytur yazın banbili televizyon geliyor

ya bana geldi size nasıl gelmio demekki siz yapamıonuz kızı nie suçluonuz kkii bu arada cnm sğll

yaaaaa elbise flan yok burda yaa:(

denemedim aynen bende olmayacağından eminim amaa (denemekte fayda var) :D

arkadaşlar ben bir hile biliyorum stardoll hilesi super star bir kız görmüştüm resimde ona tıkladım adı miss_sper_starmy kıza bitane bedavalık aldığım bi küpem vardı onu hediye ettim meğersem kız stardol kurucularından biriymiş türkiyeden bana bir hannah montana posteri bi köpek kolye küpe takımı super star tacı fln geldi valla çok şanslıyıkm sizde ona bi 1 stardolluk bişey alsanız bile bunları bveriyo ben ata ata zengin oldum!!!HİLE YAZDIM OKUYUN SAKIN OKUMADAN GEÇMEYİN BİRDE SAKIN NETTE ÇOCUK ALMAYIN SANALİKA STARDOLL FACEBOOK HERŞEY KRALOYUNLAR BİLE YASAKLANIYO GİREMİYOSUN:((( BABAM ALDI :(((

BAKIN Miss_sper_starmy vARYA ONA HEDİYE GÖNDERİN GERÇEKTEN KÜPE KOLYE NE VARSA VERİYO BİLGİLER YUKARIDA

BAKIN DENEYİN NE KAYBEDCEKSİNİZZZZ!!! EN KOALY HİLEYİ SİZE SUNUYORUM ARA YERİNE ARAM KİŞİ ARAMAA YERİNE MİSS_SPER_STARMY YAZIN HEDİYE GONDERİNNN EŞYALAR GELSİN KOLAY GELSİN

BAKIN DENEYİN NE KAYBEDCEKSİNİZZZZ!!! EN KOALY HİLEYİ SİZE SUNUYORUM ARA YERİNE ARAM KİŞİ ARAMAA YERİNE MİSS_SPER_STARMY YAZIN HEDİYE GONDERİNNN EŞYALAR GELSİN KOLAY GELSİN:D

oldu hani süper starlar agacı var ya onun pembesi geldi yuppıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı saolunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

zmn geçtiğ için olmuyooo

bende kazanmak istiyorum ama kazanamıyoruummm

hıhhh güzel ama 0 sey napcazki ama ardaıqımz hile diimi sonucdda :D

saol
sumeyyeee97

bende olduu bi tne sandalye bi tanede miniş geldi lütfen bana oy verin k.adı: zucker_madchen

avril_krnl99 a s.s lar 3-5 arasında hediye yollayınca çok güzel posterler gliyo arkim denedi! geerçekten!!

arkadaşlar suitime girin bakın bana hediye gönderene hile söylicem yemin ederim….

kizim bunlari nasil alacaz alamiyorum yaz

ayrıca stardolldaki adım MissCherrclup sizi ve hediyelerinizi bekliyorum sizide hileler bekliyor…

yalancı olamdıki

bnce inanmayın çünkü çok yalan soylüyolar bn hap bunların dediklerini deniom ama hiç bi faydası olmuo yalan söylüyolar

DİKKATT!!!:BUNLAR YALAN SÖYLÜOLAR

NE KARDA YALANCISINIZ YAAAA

arkadaşlar turkey_stardoll katogeri:hayvanseverler kulübüne üye olun kolye geliyor

eğer doğru söylemiyorsanız sizi bütün stardoll alemine şikayet ederim

Bn stardollda ss ım ark. teklifi yollamanızı dilerimm cimri deilimm
adım london_895

super bır sıte tebrık ederım

arkadaşlar stardoll a zeytur yazın küpe geliyor . ben denedim küpe geldi simli mor küpe geliyor.

Bakın bu sitede yeni bedavalar yokk

Suhi_0002 suitime ßeqlerm x)

ARKADASLAR OLMADI HIC BISE ARKADASLARDA YAZMIS BARI LUTFEN EVIME GELIN UYELIK ADIM: irems192 gelmenizi bekliyrum lutfen zaten hic bise olmadiiii ayrica zeynur yazinca bisi olmuooo

hepiniz itsiniz malsınız lan

çok güsel ben yaptım adım 1999heyygirl

arkdşlar bazı hilelerin süresi geçiyor örneğin şu dylan la coleye üyelik gönderdim 3 stardoları geliyordu ama süresi bittiği için gelmior artık herkez oyun oynayarak stardolları kazanıyor :) :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

yhaaa bu stardoll bence delirdi yhaaa salak hergün 1$ geliodu artık oda gelmiiiii

ya şuan 2010 02 deyiz yakında derken geçtimi yoksa hayla zaman varmı birde stardoldaki adım ahsn_sln1010 adım iztiyorsanız evimi ziyaret edin beklerim (hediye ve iyi not) bye bye

şey size bedava köpek minişin adresini vereyim… http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=21727 linkini googleye yazın ve bedava köpek minişi satın alın ii şanslar…=)

şey size bedava köpek minişin adresini vereyim… http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=21727 linkine tıklayın ve bedava köpek minişi satın alın ii şanslar…=)

az önce googleye yazın demişim ole değil böle

arkadaşlar myroxy öle diil virüslü deil kac kea denedim ayrıca

http://stardollhaberleri2.tr.gg/ daha güzel ve kendi sitem…

virüss giriyor mu????

cevap verin lütfenn

salllllak oluyo götünde uydurum yazma hs

öyle bise yokki acılmıo

bunların çoğu olmuyo yalancı :(:(:(:(:( .:::: :.( :.(

ben bu site yi kuranlara çok teşşekkür ediyorum harika bir site

arkLer bu tısortun zamanıı qecmstrr ekLeyene sayqıLrr ..!! emeqe saygıı ..!! bu arada kuLubume uye oLan herkesee çokkkkkkkkkkk teşekkurr edeRrrmmmm _BtL_ck bqLıoRmm kuLLanıcıı addm betul_567

HERKES DOĞRU DİYO ÇĞNKÜ GELÇEKTENDE OLMUYO!

yaaaaaaaa neden açılmıyoo o zaman

ya canım olmadı

ya arkadaşlr anlamadınız mı bunlar sizlerin şifrenizi çalıyo !!

yalan atıoolara arkadaşlar sakın girmeyin myproxyde virüs varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii olduuuuuuuuuuuuuuuuuuu

olmadııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

arkadaşlar bu olmuyor ama olsun benim suitimi görmek istiyorsanız ziyaret edin (ahsen1905)

yaa olmadı benim adım stardollda gomeci yabtım ama gelmediiiii!!!!!!!
ama zaten güzel bi T-shirt değilxD

yha olmuyo qızım bari süresi geçmemiş verseydiinnnnnn

Ben yaptım oldu ama t-shirt gelmedi kafes ve kafesin içinde kuş geldi arkadaşalr çok güzel tşk ederim

ya sinamaya girdim gelmedikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiİİİİİİİİiiiiiiiiii

:):):)

yalannn herşeye inanmayın zamanı geömese bileee

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingaaaaa olllmadııııı

Benje choq qüSéL oLmusH jnm cHoq DaDLusunn ..! ?

mallar hiçbiriniz yapamadınızmı? bn 03/02/2010 da yaptım oldu siz sinemaya tek tıklıyosunuz tift tıklıyıcaksınız

tabi bazı mallar yine anlamadı her yere tıklıyıcak ama olmayıcak

pardon çift yazıcağıma tift yazmışım

valla bana bir yeşil telefon geldi

yaa olmuyo sadece süperstarlar için mi belki yaa off!!!

olduuuuuuuu saol thanks

salaklar hala stardoll da sinema varrr

cok güzel ya

yalanccııı hiç bişee gelmedii

yha knkiler stardoll sinama yha nsl gdiliodu knkiler diom ama bişi olmaz dimiii :))) xDDD

yha benm amım kızdı lütfen biriii çobuk gelip bni siksin lütfennnn ço gzl yaparım sex yaşım dha 15 ama 25 yaşındkler gbi iim bu konuda lütfennn ):

ben hediye istiyorum

hbjkvhjcnkdjmusınshvbmözjuanhbsmbgjhnshhsjsfghnsxknsgdbsxmzsnxbxjzxgsjhxswıjhsdgxdfgsgjamjsmzaksjamashjsmasıjsusnzkjxgdchjszmsdjkjsjsxkmjshdygfodkuhndkgdjnjdhdkmsdhdjmsdklhfdjksmkjdjuhdocjkdldsjdlsjdkdbdlxdhjddknfdkjhfjjsddjkhnfckdjdhdjdjbdkjcjdbjhhgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggtftrftftyfgtdfrtfgttftgghxcudfjsywsuhsduzklÖfgtdhjgftndjuhfdgfcjkfchbcjhfdbfdhbdfjhsdbyhsdcsdgbvdjkddhbfdegnhfcdgdgdhbudbcfgdbdcyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhknmfyhfcuhdd<kcckjjnhfvnmggvghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjdcndjncdjcnjdncncjdncnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdchnjjfdhvbdjvdbvhjfbvhbvfvhnfjnfjhnfjnfjnfjnfmdkdkmksmösö jnkdjkdödl jdıjmdkfdokljfvjnfvndfjbcdjcnfdkcndjcndjcnb

ya ne olur HEDİYE YOLLAYIN ADIM aseramaria

çok hoş teşekkür ederim ama t-shirt gelmeddi onun yerine mavi çok hoş bi taç geldii çook saoll

yavv çıkmadı gelmedi

yalancı olmuyokii arkadaşlar bunlara inanmayın siz

çok tşkkr edrm harika bir site dediğin herşeyi adım gibi takip ettim tüm arklerime bu steyi önercem harikasın yaaa .bu arada sen üstteki kızı suçlama sen yapamamışsn cnm kızı suçlamayın beceriksizsiniz o yüzden olmuo o şahane siz bahane

yalancıııııııııııııııııııııııı olmadı

ya bunları alan varmı 100 defa denedim olmadı

Bu siteyi hemen hapatmalısınız.Kapatmazsanız eyer StarDoll’dan atılacaksınız.Ben Callie.Stardoll StarDoll yöneticisiyim.

bende t shirt gelmedi ama taç geldi çok güzel

ya sinemaya nerden giriyoruz

bedava eşya nasıl alabilirim

kızlar bence güzelde değilmiş demi almaya gerek yok

yalancııı

çok yalancısınız alçaklar insanları sevindiripte üzmenize gerek yok bilmiyosanızzzzzzz yazmayın…(terbiyesizler)

ya olmadı ne miçim şey bu tarih konulurmu ya bişey için sanki tse damgası ya olmuyo sinir kaptım ya ufffffffffff

hain demein önceden yazmış canım emegine saol bitanesin

denerim ama her iktasına varımki olmaz başka birşey gelir veyatta hiç gelmez..

yalancııııııııı hiçbişe olmadı bikere öfff

ama t-shirt gelmedi ki pembe poster geldi canım pembe zarfın içinde

tişört deil ama bana bi tane tablo geldi yazı var üzerinde gayet qüzel suiteme qirip bakabilirsnz ismim iremm98

callie sn gerzekmisn bi kere callie amerikalı o türkçe bilmio tehdit resmen sni dava edicem

Arkadaşlar Arkadaşlar Sper Bİr Hİle Buldummmm
Yalnız Kopyala Yapıştırla İşinizi Halledin Yoksa OLmazzz
“Bakın” ;;
_Odd_-_clUp_ KLübüne İlkÖNce Üye OLun Sonra
Adress Çubuğuna stardoll.com/en/xml/getXMasMoney.php
BUNU Yazın GEri Dönün Ewininize GİdiN Bir DE Bakınkiiiii
SÖyemeyeceĞİm “SÜPRiss” Sper Bİr Hediye Gelir
“Şaşıracaksınız” ( Yalnız SÜresi Geçmiş OLabilir )
Yada 1 Hafta Sonrada GELEBİLİR ) Kızmayın Ama Yinede Deneyin :D

Arkadaşlar hemen CoNveRse0001 klubune üye olun,üye olunca evinize bir shirt ve ayakkabı gelio.. bn denedim ve oldu süper bişey.. ama hemen üye olanlara ;)

çok SağOl Ama Bn Yaptım OlmaDı Süresi GeçMiş ÇüNkİ ..
Şu AnlIk İçiN BilDiğiNiz BeDAvalaRR VAr Mıııı ????

ya bi gidin olmuyo hiçbiriii..

ben yaptım oldu ama ayriyetten prettydoll_lily ye hediye gönderince bir çanta iki elbise bir de ayakkabı veriliyo

bıdıbıdı iğrenç

yalancı bi site her soyledigi bedava gelmiyo saçma yani madem gondermiyeceksiniz ozaman niye çıkarıyorsunuzki yalançılıgın da bi sınırı var yaniiiiiiiiiiii:)

stardollda adm jenniferlopet bni arki olarak eklerseni çooook sevinirim hepinizi suite me bekliorm…

ben denedim oldu demekki siz yapamıyosunuz. o nun bi suçu yok..

ya bu sitedeki herşeyin süresi geçmişşşş

ya bana farklı t-shirt geldi :) ama geldi sonuçta:)

kızlar bana geldi çok güzel ama çok uğraştırıyo çok teşekkürler

yapamıom ben bu şeyi

bok gibi bir site YaLAncılarrrrrrr olmadıı hiç biri

Ben yapamadim Bu arada suitimi ziyaret edin adim: QueenDenisa99

aaaaa! ben bir kupa kralicesi elbisesi kazandim tskr

hepsi çok güzell…

ben denedim şapka geldi

yaa bi türlü gelmiyo…sinirim bozuldu…….

yalancıı

hoşunuza mı gidiyo yalan sölemek aslında sizin gibileri şikayet etmek azım :/ peki böle yaparsak hoşunuza gider mi ya adam akıllı bir şey yapın ya da hiç ellemeyin yaasinirimi çok bozdun yazanı zaten hele bi buluyim…..

daha ayrıntıya girilebilir

olmayo ki kandırmayın bari boşuna uğraştım

hayır gerçek bana geldi..

ya zeynolin003 ve bukolin72 ye hediyegönderene 2dolar veriliyor
deneyin

ama şimdi baktım 5 liraya çıkmış

arkadaşlar size bir sır verim google ye girip stardool bedava elbise yazın orda resimlerin altında stardoolgirls var onu açın harika ve mükemmel gerçek şifreler var inanmassanız bakın bana adım dyedge elbiselerimin çoğu bedava hatta kızımın üstünde pembe pink simply elbisesi var bedavaya hemde harikasın stardoolgirls (: (hepsi gerçek)

esmer adlı şahıs bir yalancı bukolin72 ye bi gönderim dedim bilerek hani 2dlar geliomuş ya olmuo yalanın cıktı cnm böyleşeyler yapıp bari saf olanlara para harcatmayın zaten 1 dlara bilerek bişe gönderdim yalancı

zeynep bu yaşta böyle şeyler sölüosun ya pes yani

benim adım skyry bi bakın bnm evime orda bi sürü bedav şey var hepsi dışarda

yaa siz beceremiosunuz olmuo dienler bana geldi mesela bi tişört bi şapka bide i çiçek gibi bişe ama ben hannah montana tişörtü sandım :DD

suitime beklerim 5/5 oy verirseniz sevinirim.Arkadaş olarak ekleyenlerin isteğini kabul ederim.Lütfen ziyarete gelin…

ewim açılmıyooo

teşekürler çok iyi birisin saol

çok saol cnmmmmmmmmm {stardoll roxy}

çok taşekkürle

biraz dahaaa bilgi verir misiniz????

hiç güsel bir site deqilki bnm bildiqim bir site vr süper her bedava vr orda isteye

ben cnemenın yeriibulamadım

lduuuuuuuuuuuuuu

bencede olmadı yha istersin suiteme gelebilirsiniz papatya13PUPPY oo sutme bakın lütfen

arkdşlar eelbise değil ama bitane parfm gLiyo mor istrsnz suitime bakın ben çok şey kazndm bu syede.

adım chatlak-sinem

bn stardollda bi arkadışımı araştırıyodum oya.d diye bi kız deişik geldi tıkladım para gelsin diyede oy attım bide çok gsl diye ekledim onu bi gün açıktı çetleştik bna dediki söz dedi bna hediye gnnder bn sana dedi 2-3 tane yollarım dedi bnde karşı çıktım sonra çk param var diye alım çiçek dedim ama kıza sordum bi haediyeyle nolck daha çok belirgin oluyosun seni kapak kızı yapıolar dedi bna yardım etcek misiniz dedi? bn de tm dedim gnderdim gerçektende yolladı sen salak mısın bana hdiye gnderiosun ddm bna yardımcı oluo oyuzden gnderiom dedi bu arada bni eklemek isteyen stardollda adım ‘crayz metal’ o kızın adı ‘oya.d’

yha hiç biri olmuyor ama olsun oda gsl =)

olduuuuuuuuuu bu arada adım hilosh_qizir

yalancı pislik olmuyor işte sil olmuyorsa insanları kandırma hevesini kursağında bırakma

olmadııııııııı çok kötüsünüz ayrıca buraya yorum yapıp ismini veenlere gıcık oluyorum !!

it beyinli beyinsiz sürelise nie koyuypn mal beyinli aptal ya beyinsiz

olmadıııııııııııııııııııııııııııııııııııııı :( :(

Olmadıı çnkü süresi gçmiş :((
Yhaa stardolluma bklıoree :)9
BlackVav :D

ben denedi olmuyo suitim açılmıyo

hey lütfen herkes suitime girip 5/5 oy verip bn arakilerine ekleyip ziyaretçi defterime not yazıp albümüme 5/5 oy verip ona da not yazıp sahneme grip onada oy yazamısınız eğer bunların hepsini (ya da bi taneye bile razıyım)yaparsanız aynısını size yaparım ve sizi dünyalarca çok sewerim:)lütfeeeeeeeeeeeeeen

ha bu arda adım beriloom stardollda tabiki

bana yaramaz bu tur şetler boş ver

çok güzel ewim var adresim winxbloomum lütfen bakın :)

çok güzel ben bunu sizede tavsiye ediyorum=)=)=)=9

ama stardoll’da sinema yokki ben hçç görmedmm sinemayı heralde eski stardoll’da sinema vardı :(

arkadaşlar söyleyip söylememekte karamsar kaldım ama söylemeye karar verdim sendrellaChoco diye biri varmış ona elbise hediye yollarsan size 1 ruj 2 küpe ve 20 stardollar yolluyor.Bende böyle şeylere inanmazdım ama deneyim dedim.Şok oldum anında makyaj odanda.Ben olsam denerdim.İsterseniz bakın suitime Teen Spirit67 girin bakın inanmazsanız bunu bulan ablam kimseyede vermeyin :D

ya süpersin zeliha sayiden oluyorrr oleyyyy küpeler cok guzl :DDD

oldu ilk kezzzzzz rujun rengi çok hoşmuş bide arkadaşlar sendrellaChoco oyun kurucusuymuş onun için hediye ve para geliyor. çok saol ablana teşekkur ett :D

arkadaşlar söyleyip söylememekte karamsar kaldım ama söylemeye karar verdim sendrellaChoco diye biri varmış ona elbise hediye yollarsan size 1 ruj 2 küpe ve 20 stardollar yolluyor.Bende böyle şeylere inanmazdım ama deneyim dedim.Şok oldum anında makyaj odanda.Ben olsam denerdim.İsterseniz bakın suitime Teen Spirit67 girin bakın inanmazsanız bunu bulan ablam kimseyede vermeyin :D :D

bu arada önemli deil :D

:D saol bebeğim :DDDD

arkadaşlar söyleyip söylememekte karamsar kaldım ama söylemeye karar verdim sendrellaChoco diye biri varmış ona elbise hediye yollarsan size 1 ruj 2 küpe ve 20 stardollar yolluyor.Bende böyle şeylere inanmazdım ama deneyim dedim.Şok oldum anında makyaj odanda.Ben olsam denerdim.İsterseniz bakın suitime Teen Spirit67 girin bakın inanmazsanız bunu bulan ablam kimseyede vermeyin :D :D :D

off

:'( stardollda bi tane kız seni süperstar yapıcam dedi şifremi aldı şimdide stardolluma giremiom şifreyi değiştirmiş

salak niye şifreyi veriyon

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

