Stardoll’dan Yepyeni Haberler

Stardoll Hediye Kartları

Posted on: Mart 7, 2009

Arkadaşlar hediye kartları Türkiye’de yoktu.Ama geldi.Yalnız kredi kartı ile alabiliyorsunuz. :)Almak isteyenleri tutmayalım. Biz


Stardoll – Şöhret, moda ve arkadaşlar


Stardoll – en iyi hediye!

Her sezona göre giyin

En muhteşem hediyeyi sen ver!

Stardoll Hediye Kartı
eğlencelerle dolu bir Superstar Üyeliği verir!

Stardoll’da moda eğlenceli ve
uğraşılır değerde!


102 Yanıt to "Stardoll Hediye Kartları"

ya geldide nerede bulabiliriz rica etsem onuda yazarmısın

stardolda bulabilirsin 9 ytl

arkadaşLar hepinizi suitime bekLerim Sheqer_Girlll18 suitime girip 5/5 yaparsanız sewinirim.arkadaşlık teklifi yollarsanız kesin kabl ederim

yha arkiler ben stardoll üyesiyim lütfen burcu_1119 un evine gidip 5/5 oy verirmisinizzz

ayşenurcum evine gittim 5/5 oy verdim rica edersem sende burcu_1119 un evine 5/5 oy verirmisin

yha arkadaşlar bedava s.s olmadan nasıl siz saç boyası aldınız sırrını veririseniz sevinirim

bu arada hepinize 5/5yaptım:) bnmkinede bakarsanız sevinirim melis_1995

arkadaşlar nasıl ben hediye alabilirimmm

burcu_1119 bana rica etsem yardım edebilirmisin?Nasıl ss olabilirim

ben sana oy verririm sende bana versen adım mislaydyhilal

yha ben diyorumki ss hediyesi nası gönderilir dedim gelen sayfaya bak!!!….bide sırrı bilen varsa açıklasın…..suitime beklerim
MADONNA__1998 büyük harflerle 5/5 oy verin hepinize girdim ve 5/5 oy verdim (sahne albüm vb.yerlerde dahil) bana 5/5 oy verin nooolllllllllluuuuuuurrrrr!!!!!!!:((((

yhaaa harmonie_damla ya 5/5 oy verirmisiniz

bu 5/5 oy ne işe yario bide kimin nekadar verdiini nasıl anlioz

aranızda hediye kodu numarası blen wrmı????

bratz_eren447 ye girip hediye gönderirseniz 2 katı geliyo çünkü o stardoll yöneticisi

Arkadaşlar MissKaty458 i ziyaret edip 5/5 oy verirmisiniz.

LÜTFEEEEEEEEEEN

ark.lar prfnya ya girip 5/5 oy verin bende size veririim

arkadaşlar bana evime gelip hediye verirseniz ben de size bir şifremi sölerim ama güzel olsun haydi güzellerim

kullanıcı adım mnk_prenses

ya arkadaşlar bari hediye kodunuda yazsaydınız süperstar olmak daha kolay olurdu:(

arkadaşlar bana 5/5 oym verirmisiniz hepinize verdim benn adım rock.hilal küçük harflerle bu arada bedava s.s olunuyomuş doğrumuuu???

yh bana 5/5 oy verirmisiniz

adresim 2_hepsi_2

arkaDasLarr ßnm hesp stardoLL fa_sol_la_mi_re 5/5 oyLarsaNzz sewiNirm :))LtFn

arkdş lar hepiniz dilaraerdek15
hediye gönderin
çokkkk mtlu olrum tşk

:) arkadaşlar hpn stardoll da
dilaraerdek15 ‘e
hediye gönd rin tşk ler

yha arkadaslar bana 5/5 oy verirseniz sewinirim kulanıcı adım kitty_berfu hem size bildiğim hileleri werebilrm nlur allahınızı sewiosanız oy gonderin

kolim you fiytun splinda ambrellan gulin serinat getlina got mil sayukol bauylık

marliv 5/5 verirmisiniz oy hi

eğer missknow11e hediye gönderirseniz süperstar olabiliyorsunuz bende oldum hatta adım kamlamka1 ziyaret edin beni missknow11 e ayrıca hediye gönderdiğiniz zaman o size stardoll da görülmemiş hediyeler vriyo

fa_sol_la_mi_re adlı kullanıcı kurucuymss bi sorununus warsa yda hile istiosanz msn inin istein knuşursnz bnm sorunumu cözdü bi kişii attırmak istiordm da :)) ii kişi her dili bilio ama ilgilenmediği için puanu as 1922 puan Callie gibi deiL yhaDa Isobel gibi

arkadaşlar bn manyaq1. lütfen gift cod gönderin lütfeeeen.Ark teklif hemen kabul edilir.albümümde ve fotolarım da sizleri görmekten mutlu olurum….Şimdiden Hoşgeldiniz.(Gift Code yollayın :) )

Lütfen Gift Code

BEN SÜPERSTAR DEĞİLİM BENİ SÜPERSTAR YAPIN LÜTFEN

arkadaşlar lütfen biri gift kart numarası versin

adım:LovelyMiss1998

sLm arkadaşlar suprensesi5’e gidip 5/5 oy (sahne-fotoğraf dahil) verirmisiniz…lütfen erk.eklemek istien ekleyebilir kbl ederim…=)

BEN SÜPERSTAR DEĞİLİM BENİ SÜPERSTAR YAPIN LÜTFEN
arkadaşlar lütfen biri gift kart numarası versin

adım=starhellokitty2

bide 5/5 yaparsanız sewinirim

arkdaşlar sizinle bir hile paylaşıcam denizim35 e hediye gönderene süpriz hediyeler geliyo

Arkadaşlar yepyeni bi sır var…..

KATARACIK ADLI KİŞİYİ ARKADAŞLARA EKLEYİN 5/5OYLAYIN TÜM KLÜPLERİNE ÜYE OLUP YAZI YAZIN EŞYALARINI SATIN ALIN 500 STARDOLARS GELİYOR……

(EŞYA SATIN ALMAK GEREKLİDEĞİL HEDİYEDE GÖNDERİLEBİLİYOR ONUUN YERİNE)

arkadaşlar diyolarki bilmem neye girin 5/5 oylayın hediye gönderin hepsi YALANCI o üyelikler kendilerinin sırf kapak kızı oolmak ve hediye almak için bunu yapıyorlarrrrrrrrrrrrrrrrr SAKIN İNANMAYIN!!!!!!!!!!1111

arkadaşlar refika0036’a girin 5/5 oy verin klübüne üye olun size süper bir hediye geliyor ben yaptım süitime bakabilirsiniz bana hediye gönderdi

arkadaslar biri gift cart numarasını verebilirmi? lütfen
adım:greataysenur

yaaaaaaaaaa arkadaşlar bana ilk açtığım da bir kaçç kere 20dolar geldi ama sonra hiç gemedi bana 5oy verebilir misiniz ben hepinize verdimmutlu reyhan lütfen oylayın ricaediyorum çok zor durumdayım

stardoll hediyeleri
stardolls_gift e 1 hediye yolla kırmızı kurdeleli ayıcık ve ela göz senin olsun.
2 sahnende de plajı kullan 5stardolar kazan.

yhaa nasıl hediye gönderiliyoo LüTfeNn yaRdmm edNnn yhaaa lütFnnnn

arkadaslar ben rap_kolo 5/5 oy verip kulüplerime üye olurmusunuz !! eger yaparsanız beni cok mutlu edersnz =)

arkadaşlar dilara1zac a grip oy verırsenız bende verenlere verıcem söz :)

arkadaşlar ipek2355e 10 gün boyunca 5/5 verince 50 stardolars geliyooo

aaaaaaaaaaaa denedim 50 stardolars geldi nasıl oldu ama yaa

arkadaşlar issebella1233 e kek haricinde bir hediye gönderdiğiniz zaman birsürü giysi hediye geliyor birde 50 stardollar geliyor denenmişştir.Denedim oldu!!!

aaaaaa dilara’nın dediği valla oldu denedim birsürü harika kıyafet ve 50 stardollar geldi

lan aq yalan söyleme nerden biliyosun pezevenk

ben biiliyorum arkadaşlar bi kod çanta geliyo

arkadaşlar adım Olivia_Stars 5/5 oylarsanız sewinirim…

ARKADAŞLAR BEDAVA HEDİYE KODU BU 1 AYLIĞINA GEÇERLİ VE BEN BUNU GEÇEN HAFTALARDA BİR SİTEDE GÖRDÜM. HEDİYE KODU YAZMA YERİNE GH2O89KR00 YAZINCA 2 MİNİ ELBİSE GELİYOR FAKAT BANA SADECE 1 TANE GELDİ.

arkadaşlarr cemros_cemre ye hediye gönderirsenizz bir hafta boyuncaa size s.s lik geliyor 1 aylıkk ama kek değill baskaa birşey yollarsanız oluyorr unutmayınn ! cemros_cemre

Arkadaşlar sweetly.5 i oylarsanız Hertürlü) ve de hediye gönderirseniz Size hediye kodu ve süperstarlık veriyor . Ben denedim inanmassanız girin bakın adım star_coley.

ben ss olma hilesini bliyorum para ve dolar hilesini biliyorum bana ulaşmak için sunny_miss_34 (: oy werirseniz sewinirmim ekleyin beni öğreteyim.. (:

5/5 oyarmısınız ssyim defneperilice

arkadaşlar lütfen lilgirl_princes’e girip oy verin çok mutlu olurum

RH-B5UC3BPH9 bu bir hediye kodu :) çanta geliyo ve spriz hediyeler

yanlız bu yorumu okuyun siz bu oyunlara para veriyorsunuzya ve karşılığında bir şey aldığından kumar oynamış oluyorsunuz bn bunu din öğretmenlerine sordum ve hepside kumar oluyor dedi bu yüzden bnce kredi kartı veya herhangi bir şey ile ödeme yapmayın !

Lowely_seker92 adlı üyeyi ziyaret edip suitini yorumlayın

lütfen yardım edin lütfen nasıll s.s olbilirim allahınızı seviyosanız söyleyin

bu arada hepinize oy vericem

Arkadaşlar bana 5/5 oy verirsenız benım 3 hesabım var 3undende gırer bana oy verenlere 5/5 oy verırım . hemde 3 kere

yeni hile ecribbirce adlı kullanıcıya kek harici birşey gönderince 100 tane ss kıyafeti ve para keseleriniz fulleniyorr

benim adım bekiri01 5.5 oylarmısınız

arkadaşlar bi hesap var ChoChoLateL ona kek haricinde bir şey yolladığınızda 1 haftalık ss oluyosun ben denedim tavsiye ederim

ciddimisiniz deniyecem ben şey duydum bu ChoChoLateL e 5/5 verince de ss oluomuşsun ikisinide yapınca sana gizemli butikten bir elbise geliyomuş ama herkese frklısından yani kimseyle pişti olmazsınız ben 5/% veriodum şimdi hediyeyide yapıcam bakalım

valllahaaa lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn işe yarıomuşşşşşş

RH-B5UC3BPH9 diye bir kod var.bu kodla 3 hediye geliyor arkadaşlar !!

RH-7QTXF24MY
RH-B5UC3BPH9
RH-ZZSJ486M3
GH2O89KR00
RH-D4JJNP3KA
RH-VSYDKK6PR
Bu kodlardan hediye geliyor bir de beni 5/5 oylarmısınız?İsmim gorgiy.

RH-VSYDKK6PR bunu yazın bir elbise geliyor

slm arkiler StarHappy_girl hesabıma girip 5/5 oy werirsniz sewinrm bide werdğinz zmn ziyrtçi dftrine yazrsnz bnde size 5/5 werirm

stardolla girin üye girişi yapın shift+F6 ya basın 10 saniyede yükleniyo..Ve aynı zamanda suitine 5 elbise 4 ayakkabı ve 50 stardollar geliyo..Süperstar poşetlerine tıklayınca bedava dekor yapabiliyosun..Melekkiz1 stardollda ekleyin

hediye kartlarının kodlarını söylermisiniz?nolur

arkadaşlar sev_can2 yi ark… olarak ekleyeblrsiniz hediye gndermek istiyene çoooohk saol :)

derel5 bakarmısınız?

arkadaşlar hepinize 5/5 puanını verdim Sizde bsk_1993 e suitine bakıp 5/5 oy verirseniz sevinirimmmm bu arada yeni hediye kodları varsa admin paylaşabilirmsn

Benim evime gelip 5.5 oylarsanız sevinirim adım Aybenimo sizi çok seviyorum :))

Arkadaşlar ben bazı şeyleri uyguluyorum ama olmuyor neden acaba bu arada arkadş istekleri yollarsanız %100 kabul edrim eee ettim bileeeeeee :)

Hey hey baby love back today

Hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

O a a baby dan’t chat me down
Oh oh oh bebeğim beni engelleme
Give me a the lie me the know began
Bana bir yalan söyle ve ben başlangıcı biliyorum

I’m alone in say thinking lie the way my ship
Gemimde yalnızım söylediğin yalanı düşünüyorum
But you don’t care sözleri
Ama sen umursamıyorsun

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun, bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na…
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na

O o o way need a be rock’n roll
Oh oh oh bizim bir rockn rolla ihtiyacımız var
baby don’t you quash my self and make me fall
Bebeğim sen beni istila etme ve beni yıkma

O hey hey baby love back today
Oh hey hey hey bebeğim sende beni sev bugün
Don’t you never lover sing my ship in say the way
Hiçbir aşık benim gemimde bu şekilde şarkı söylemezdi

Nakarat

Hope I do my ship baby I’ll make you fly
Gemimi umarım yaparım bebeğim, seni uçuracağım
You love me and you know that baby don’t you like
Bana aşıksın ama biliyorsun bebeğim sen beni
Like me like I like you and say na na na na na na na na
Benim seni sevdiğim gibi sevmiyorsun ve diyorumki na na na
Na na na na na na na na na na

74 elife çok teşekkür ediyorum

arkadaslar prenses_leydi32 ye bir hediye gonderdiğinizde bir tane elbise geliyor. Sonre guzellik salonuna gidin makyajda 1 tane ruj geliyor. Birde oy verdiğinizde 100 starsoins geliyor ben yaptım. inşllh size de gelir

RH-7QTXF24MY arkadaşlar yandaki kod hediye kodu isterseniz deneyin bende oldu gerçekten yalanım yok.

ben crazysiz evime gidip 5 oy verirmisiniz

ali is the your
ayşe very me your

I go to me the can but the

arkadaşlar carmers’e hediye yolladığınızda 20 stardollar ve bi tane kırmızı elbise geliyor bana geldi eklerseniz sevinirim caramellia

ben xxxbuzperisixx beni 5/5 oylayıp albümüme ve sahneme yorum yazarmısınız şimdiden tşk eklemek isteyen ekleyebilir

ben bestembeste beni 5/5 oylayıp zd yazar mısınız?

mrb benim adim superstarelena2 beni 5/5 oylayin ben de sizi oylayim

arkadaşlar bnm bildiğim 2 tane var çok kullanılan bir kod
1:RH-7QTXF24MY 2:RH-VSYDKK6PR bişi deil:)

fa_sol_la_mi_re pra vermeden nasıl süperstar olurum .
ayrıca benim stardolldaki adım starcad1 5-5 oy verip kulübüme üye olurmusunuz lütfen

fa_sol_la_mi_re yönetici isen beni süperstar yaparmısın

Kafan karıştı lan

ARKADAŞLAR BENİM SİZE ÇOK İYİ HABERİM VAR 10 TANE HEDİYE KODU BİLİORUM EWİME GİDİP BAKIN DOLU HEDİYE KODLARINDAN ALDIKLARIM VAR EWİME 5.5 VERİP KLÜBÜME ÜYE OLUN ARKADAŞ EKLEYİN VE SİZE HEPSİNİ SÖLEİMM NEREDSİNİZ ADIM hearted-girl bekliyorummm

ARKADAŞLAR SEDEFTANK VEYA SEDEFTANKH TAM OLARAK HATIRLAMIYORUM ONA 5SD LİK HEDİYE GÖNDERİN BUNU 5 GÜN TEKRARLAYIN SEDEFTANK IN VEYA SEDEFTANKH IN EVİNDEKİ EŞYALARDAN BİRİ SİZE HEDİYE OLARAK GELİYO

hepinize 5.5 yaptım banada 5.5 oy verirseniz sevinim adım ece.binzet

NASIL YANİ

oooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff kod verseydin bariiii

Bir Cevap Yazın

  • mimi: Cellie stardollun makraj masasını nasıl aldığını bilrn varmı ben de almak istiyorum . Nasılyapıldığını söylerseniz sevinirim
  • selin: salak niye şifreyi veriyon
  • Nursena Gökdaş: oooooooofffffffffffffffffffffffffffffffffff kod verseydin bariiii

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

